Gå til innhold

Drakk gammel juice

Fremhevede innlegg

Skrevet

Drakk av en juice som ble kjøpt i dag. Først etter jeg hadde drukket halve glasset, så jeg at det var "klumper/båter" oppi. Så jeg sjekket pakningen for sikkerhets skyld, og det stod det utløpsdato: 27.05.16! Blir jeg dårlig nå, eller vil det gå bra? Er jo liksom over tre måneder siden den gikk ut.. :/ usj

Anonymkode: 78936...137

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden den ikke var åpnet så kan det gå bra da bakteriene ikke har fått oksygen. Men så klart kan du bli uggen, men smakte den greit så er det sjeldent noe skummelt. Vi mennesker stoler for lite pæ vår egen smak og luktesans når det kommmer til mat :) 

Anonymkode: 72f73...167

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Siden den ikke var åpnet så kan det gå bra da bakteriene ikke har fått oksygen. Men så klart kan du bli uggen, men smakte den greit så er det sjeldent noe skummelt. Vi mennesker stoler for lite pæ vår egen smak og luktesans når det kommmer til mat :) 

Anonymkode: 72f73...167

Ja, det er sant. Men greien er at jeg er syk, så jeg har verken smakssans eller luktesans :roll:

Anonymkode: 78936...137

Skrevet

Du ville ha blitt syk nå (fra tidspunktet på innlegget) hvis den var virkelig dårlig. Hvordan går det med deg, TS? :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...