Gå til innhold

Verdens svakeste person

Fremhevede innlegg

Skrevet
Et øyeblikk siden, Beeblebrox skrev:

So NOT true... Hva er teorien bak den påstanden? At alle bare tenker på seg selv eller.no?

At kvinner skal bare stå å sutre som hjelpeløse objekter. Så skal menn be de på date. ellers er de syk.

Anonymkode: 90269...1a4

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

At kvinner skal bare stå å sutre som hjelpeløse objekter. Så skal menn be de på date. ellers er de syk.

Anonymkode: 90269...1a4

Que? Dette skjønte jeg ikke noe av....  Mener du at dette er en kjønnsbetinget greie? :klo: 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Beeblebrox skrev:

Que? Dette skjønte jeg ikke noe av....  Mener du at dette er en kjønnsbetinget greie? :klo: 

Kommer an på hva slags briller man har på seg, tror jeg....Også lurer jeg på om det går an å være opphengt i at alt sammen er "kjønnsbetinget". 

Anonymkode: ac117...621

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mener sikkert at de prøver å holde seg unna sex men får det ikke til. 

Han har dumpet henne, hun prøver å ta avstand og trenger avstand, han respekterer henne, men hun klarer ikke å holde seg unna.

Svak blir negativt fordi hun må holde seg unna

Du har forstått akkurat det jeg mente. Beklager dårlig formulering 😊 Hi

Anonymkode: b8cfc...f21

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kommer an på hva slags briller man har på seg, tror jeg....Også lurer jeg på om det går an å være opphengt i at alt sammen er "kjønnsbetinget". 

Mulig det går an å være "opphengt i at alt sammen er kjønnsbetinget", tror jeg... Uten at jeg er helt sikker, for jeg har ikke briller på...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...