AnonymBruker Skrevet 15. september 2016 #21 Skrevet 15. september 2016 Et øyeblikk siden, Beeblebrox skrev: So NOT true... Hva er teorien bak den påstanden? At alle bare tenker på seg selv eller.no? At kvinner skal bare stå å sutre som hjelpeløse objekter. Så skal menn be de på date. ellers er de syk. Anonymkode: 90269...1a4
AnonymBruker 42 Skrevet 15. september 2016 #22 Skrevet 15. september 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: At kvinner skal bare stå å sutre som hjelpeløse objekter. Så skal menn be de på date. ellers er de syk. Anonymkode: 90269...1a4 Que? Dette skjønte jeg ikke noe av.... Mener du at dette er en kjønnsbetinget greie? 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2016 #23 Skrevet 15. september 2016 1 time siden, Beeblebrox skrev: Que? Dette skjønte jeg ikke noe av.... Mener du at dette er en kjønnsbetinget greie? Kommer an på hva slags briller man har på seg, tror jeg....Også lurer jeg på om det går an å være opphengt i at alt sammen er "kjønnsbetinget". Anonymkode: ac117...621
AnonymBruker Skrevet 15. september 2016 #24 Skrevet 15. september 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Mener sikkert at de prøver å holde seg unna sex men får det ikke til. Han har dumpet henne, hun prøver å ta avstand og trenger avstand, han respekterer henne, men hun klarer ikke å holde seg unna. Svak blir negativt fordi hun må holde seg unna Anonymkode: ac117...621 Du har forstått akkurat det jeg mente. Beklager dårlig formulering 😊 Hi Anonymkode: b8cfc...f21
AnonymBruker 42 Skrevet 16. september 2016 #25 Skrevet 16. september 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kommer an på hva slags briller man har på seg, tror jeg....Også lurer jeg på om det går an å være opphengt i at alt sammen er "kjønnsbetinget". Anonymkode: ac117...621 Mulig det går an å være "opphengt i at alt sammen er kjønnsbetinget", tror jeg... Uten at jeg er helt sikker, for jeg har ikke briller på... 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå