AnonymBruker Skrevet 15. september 2016 #1 Skrevet 15. september 2016 Jeg føler meg som verdens svakeste person. Har i lang tid vært involvert med en mann som er veldig av og på følelsesmessig. Jeg elsker denne mannen høyt og når forholdet er bra, er det virkelig bra. Vi er involvert i livene til hverandre og etter lang tid og en del press fra meg ble vi endelig offisielt kjærester. Han sliter med å ha tro på at forholdet skal vare evig og derfor avslutter han det. Han greier ikke beskrive følelsen på en annen måte enn at han får en følelse av bekymring og redsel og at det gir han følelsen av at dette ikke er riktig. Jeg er redd jeg gir slipp på han uten å kjempe nok, redd det er en angsttilstand han sliter med, og jeg lar han gå , når vi egentlig kunne jobbet oss gjennom dette sammen. Jeg er ikke i tvil om at denne mannen virkelig er glad i meg, det er ikke andre kvinner inni bildet. Føler meg svak fordi jeg ikke greier å gå videre i livet mitt , fordi jeg føler at jeg kanskje gir opp for lett.... Anonymkode: b8cfc...f21
AnonymBruker Skrevet 15. september 2016 #2 Skrevet 15. september 2016 ingen som er glad i deg som slipper deg, det er løgn eller psykisk lidelse Anonymkode: b5f8a...bce 1
Jus sanguinis Skrevet 15. september 2016 #3 Skrevet 15. september 2016 Her kan kanskje en fjerndiagnostisering være på sin plass? Dette høres i hvert fall veldig mye ut som unnvikende personlighetsforstyrrelse. I slike tilfeller oppleves det veldig sterkt at det er lettere å møte frykten ved å fjerne seg fra det han frykter, altså å miste deg. 2
AnonymBruker Skrevet 15. september 2016 #4 Skrevet 15. september 2016 Hm..leser det over her og tenker på min eks, han vil plutselig ikke møte meg igjen-fordi han er redd for å bli knust når han ser meg gå igjen ( avstandsforhold ) så synes han "oss" er skremmende... ser likheter.. Anonymkode: b5f8a...bce
AnonymBruker Skrevet 15. september 2016 #5 Skrevet 15. september 2016 15 minutter siden, Jus sanguinis skrev: Her kan kanskje en fjerndiagnostisering være på sin plass? Dette høres i hvert fall veldig mye ut som unnvikende personlighetsforstyrrelse. I slike tilfeller oppleves det veldig sterkt at det er lettere å møte frykten ved å fjerne seg fra det han frykter, altså å miste deg. Man trenger ikke ha noen diagnose for å være en unnvikende, utnyttende type som leker med andres følelser. Hadde han vært så glad i TS som han påstår, hadde han ikke holdt på sånn. TS bør finne fram igjen stoltheten i seg og kutte ut denne mannen. Hvis et menneske er glad i deg, leker han ikke med følelsene dine på en sånn måte. Det er råttent gjort, og hvem vil vel ha en råtten kjæreste. Anonymkode: 40fe2...bb4 1
Jus sanguinis Skrevet 15. september 2016 #6 Skrevet 15. september 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man trenger ikke ha noen diagnose for å være en unnvikende, utnyttende type som leker med andres følelser. Hadde han vært så glad i TS som han påstår, hadde han ikke holdt på sånn. TS bør finne fram igjen stoltheten i seg og kutte ut denne mannen. Hvis et menneske er glad i deg, leker han ikke med følelsene dine på en sånn måte. Det er råttent gjort, og hvem vil vel ha en råtten kjæreste. Anonymkode: 40fe2...bb4 Det kan også være en psykisk sykdom som er den egentlige årsaken til det du tror er bevisst ondskapsfullt. Slik trådstart beskriver situasjonen minner det påfallende mye om unnvikende personlighetsforstyrrelse. 2
AnonymBruker Skrevet 15. september 2016 #7 Skrevet 15. september 2016 Mulig jeg er naiv, men det finnes ikke en følelse i kroppen min som tilsier at han prøver å utnytte meg. Han har i perioder startet prosjekter for at vi skal etablere en fremtid sammen . De prosjektene står uferdige etter vi brøt forholdet. Han fungerer generelt dårlig når vi ikke er sammen , tydelig at han har vondt. Han vil ha meg i livet sitt, selv om det ikke innebærer sex og nærhet( vi greier aldri å holde på dette). Han har respekt for det jeg sier, feks. når jeg ber om ingen kontakt, respekteres dette. Er jeg som er svak og ikke greier å holde han på avstand. Han er generelt en person som trives best med rutiner og planlagte handlinger utover rutinene . HI Anonymkode: b8cfc...f21
AnonymBruker Skrevet 15. september 2016 #8 Skrevet 15. september 2016 http://youtu.be/lp-EO5I60KA Anonymkode: 6e1bf...540
AnonymBruker Skrevet 15. september 2016 #9 Skrevet 15. september 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: ingen som er glad i deg som slipper deg, det er løgn eller psykisk lidelse Anonymkode: b5f8a...bce Det stemmer ikke. Jeg har vært inne på tanken, pga store forskjeller i erfaring, og jeg føler ikke at jeg har noe å bidra med seksuelt. Jeg er fremdeles veldig glad i henne, men tror at hun synes synd i meg pga min hjelpeløshet i senga, og hvis noe splitter oss, er det det. Så man KAN slippe noen man er glad i, hvis man føler seg ekstremt underlegen, f.eks. Jeg når aldri opp til det nivået hun har vært på før. Anonymkode: 81b7a...545 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2016 #10 Skrevet 15. september 2016 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det stemmer ikke. Jeg har vært inne på tanken, pga store forskjeller i erfaring, og jeg føler ikke at jeg har noe å bidra med seksuelt. Jeg er fremdeles veldig glad i henne, men tror at hun synes synd i meg pga min hjelpeløshet i senga, og hvis noe splitter oss, er det det. Så man KAN slippe noen man er glad i, hvis man føler seg ekstremt underlegen, f.eks. Jeg når aldri opp til det nivået hun har vært på før. Anonymkode: 81b7a...545 Det er så feil så feil så feil å gå rundt å tro :-( Trist lesning :-( Anonymkode: 6e1bf...540
AnonymBruker Skrevet 15. september 2016 #11 Skrevet 15. september 2016 Og hva slags "nivå" skulle det ha vært om jeg tør spørre? Anonymkode: 6e1bf...540
AnonymBruker Skrevet 15. september 2016 #12 Skrevet 15. september 2016 Den beste sexen har man med en man er veldig glad i.... Anonymkode: 6e1bf...540
AnonymBruker Skrevet 15. september 2016 #13 Skrevet 15. september 2016 Min nyligste eks er den beste jeg har hatt på alle måter. Jeg hadde nok mer erfaring på visse områder... Men han var perfekt <3 Anonymkode: 6e1bf...540
AnonymBruker Skrevet 15. september 2016 #14 Skrevet 15. september 2016 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det stemmer ikke. Jeg har vært inne på tanken, pga store forskjeller i erfaring, og jeg føler ikke at jeg har noe å bidra med seksuelt. Jeg er fremdeles veldig glad i henne, men tror at hun synes synd i meg pga min hjelpeløshet i senga, og hvis noe splitter oss, er det det. Så man KAN slippe noen man er glad i, hvis man føler seg ekstremt underlegen, f.eks. Jeg når aldri opp til det nivået hun har vært på før. Anonymkode: 81b7a...545 ? Anonymkode: ac117...621
AnonymBruker Skrevet 15. september 2016 #15 Skrevet 15. september 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Mulig jeg er naiv, men det finnes ikke en følelse i kroppen min som tilsier at han prøver å utnytte meg. Han har i perioder startet prosjekter for at vi skal etablere en fremtid sammen . De prosjektene står uferdige etter vi brøt forholdet. Han fungerer generelt dårlig når vi ikke er sammen , tydelig at han har vondt. Han vil ha meg i livet sitt, selv om det ikke innebærer sex og nærhet( vi greier aldri å holde på dette). Han har respekt for det jeg sier, feks. når jeg ber om ingen kontakt, respekteres dette. Er jeg som er svak og ikke greier å holde han på avstand. Han er generelt en person som trives best med rutiner og planlagte handlinger utover rutinene . HI Anonymkode: b8cfc...f21 "Han vil ha meg i livet sitt, selv om det ikke innebærer sex og nærhet( vi greier aldri å holde på dette)." Hva mener du med dette? Anonymkode: 6e1bf...540 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2016 #16 Skrevet 15. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: "Han vil ha meg i livet sitt, selv om det ikke innebærer sex og nærhet( vi greier aldri å holde på dette)." Hva mener du med dette? Anonymkode: 6e1bf...540 "Er jeg som er svak og ikke greier å holde han på avstand." Og dette? Hvorfor vil du ha avstand fra han? Og hvorfor i all verden skriver du som om det å være svak skulle vært negativt? Anonymkode: 6e1bf...540 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2016 #17 Skrevet 15. september 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: "Han vil ha meg i livet sitt, selv om det ikke innebærer sex og nærhet( vi greier aldri å holde på dette)." Hva mener du med dette? Anonymkode: 6e1bf...540 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: "Er jeg som er svak og ikke greier å holde han på avstand." Og dette? Hvorfor vil du ha avstand fra han? Og hvorfor i all verden skriver du som om det å være svak skulle vært negativt? Anonymkode: 6e1bf...540 Mener sikkert at de prøver å holde seg unna sex men får det ikke til. Han har dumpet henne, hun prøver å ta avstand og trenger avstand, han respekterer henne, men hun klarer ikke å holde seg unna. Svak blir negativt fordi hun må holde seg unna Anonymkode: ac117...621 1
Cronosgjesten Skrevet 15. september 2016 #18 Skrevet 15. september 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Og hva slags "nivå" skulle det ha vært om jeg tør spørre? Anonymkode: 6e1bf...540 Avansert... Jeg er sjenert, fantasiløs og lite avansert. Jeg har hatt A4-sex under dyna, hun har prøvd det meste. Vi vet dette om hverandre. Hun vet at jeg er altfor puslete til å i det hele tatt komme med noe sånt, fordi det blir som å hoppe etter Wirkola. Skal jeg som komplett nybegynner forsøke å ha kinky/bdsm-sex med ei som har hatt det med noen som kan det? Tror ikke det 😕
Cronosgjesten Skrevet 15. september 2016 #19 Skrevet 15. september 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: ? Anonymkode: ac117...621 Hva var det av innholdet i de 10 setningene du ikke forstod?
AnonymBruker 42 Skrevet 15. september 2016 #20 Skrevet 15. september 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: ingen som er glad i deg som slipper deg, det er løgn eller psykisk lidelse Anonymkode: b5f8a...bce So NOT true... Hva er teorien bak den påstanden? At alle bare tenker på seg selv eller.no? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå