Gå til innhold

Sexleketøy til menn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Typen har snart bursdag, og har veldig lyst til å finne en pirrende gave til han. Men hva? Har sett litt på penishylse, men er redd for at han vil ta det som en fornærmelse...? Og sett på sånn Autoblow; Ser ganske fancy ut, men usikker på om det er verdt pengene. Så hvis det er noen menn her med litt erfaring med leketøy som vil hjelpe meg, så er jeg evig takknemlig :)

Ps! Anallek er uaktuelt :/ 

Anonymkode: 164b1...1c0

Videoannonse
Annonse
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Typen har snart bursdag, og har veldig lyst til å finne en pirrende gave til han. Men hva? Har sett litt på penishylse, men er redd for at han vil ta det som en fornærmelse...? Og sett på sånn Autoblow; Ser ganske fancy ut, men usikker på om det er verdt pengene. Så hvis det er noen menn her med litt erfaring med leketøy som vil hjelpe meg, så er jeg evig takknemlig :)

Du kan jo begynne med å åpne øynene hans for penishylser ved å kjøpe en som er laget for best mulig onani. Å onanere med en godt designet hylse er himmelsk, og du vil unngå alle mistanker om at det er andre årsaker en hans glede som er motivet. 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Står på japansk og det koster 3900..

Anonymkode: 2eb66...822

1032.54 kr 

3990  Taiwan Dollar

Men joda, det var mer ment som: oi shit, sjekk ut denne fancy greia :)

Skrevet
6 minutter siden, Fjompen skrev:

Jeg fikk, uten at jeg helt vet hvorfor, følelsen av å skulle stikke en øm, og ganske kjær kroppsdel inn i noe som minner om en elektrisk blyantspisser der.. 

Den ser litt skummel ut, tror jeg hadde vært skeptisk til å stikke noe som helst inn i den. :O

Skrevet
19 minutter siden, Fjompen skrev:

Du kan jo begynne med å åpne øynene hans for penishylser ved å kjøpe en som er laget for best mulig onani. Å onanere med en godt designet hylse er himmelsk, og du vil unngå alle mistanker om at det er andre årsaker en hans glede som er motivet. 

Har du noen tips til hvilken hylse som er aktuell da? Har sett litt, og det er vannvittig mange å velge mellom :o Men en slik hylse, vil det også føre til at han holder litt lenger?    TS

Skrevet

www.realdoll.com

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du noen tips til hvilken hylse som er aktuell da? Har sett litt, og det er vannvittig mange å velge mellom :o Men en slik hylse, vil det også føre til at han holder litt lenger?    TS

http://www.adameve.com/adult-sex-toys/male-masturbators/sp-super-head-honcho-masturbator-13277.aspx

Norske nettbutikker har ofte fokus på "extender-sleeves", og selv om de også funker til onani, og fungerer supert til samleie, så er det vel mulig at det kan sende uheldige signaler om typen din er av det lett nærtagende slaget. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har du tenkt på anal leketøy? Butplug med vibrator er sykt deilig å gir gutten vanvittige orgasmer:). Butplug fås i veldig mange utførelser og størrelser. Vil garantert bli stønning da :)

Anonymkode: 20416...34d

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du tenkt på anal leketøy? Butplug med vibrator er sykt deilig å gir gutten vanvittige orgasmer:). Butplug fås i veldig mange utførelser og størrelser. Vil garantert bli stønning da :)

Ikke at jeg skal være for pirkete, men det står klart og tydelig i trådstarten at analrelatert lek er uaktuelt. Du kan, som giver, også risikere at mottager reagerer negativt, anallek for menn er ofte veldig enten/eller. 

Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, nei, han er dessverre overhodet ikke interessert i analt i det hele tatt :( Så får nok satse på en form for hylse tenker jeg...  TS 

Skrevet
2 minutter siden, 2Bhonest skrev:

host... fleshlight... host host...

Han har et par av dem, som er flittig i bruk :P Men kunne tenkt meg noe litt mer... sosialt. Haha 

TS

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Fjompen skrev:

http://www.adameve.com/adult-sex-toys/male-masturbators/sp-super-head-honcho-masturbator-13277.aspx

Norske nettbutikker har ofte fokus på "extender-sleeves", og selv om de også funker til onani, og fungerer supert til samleie, så er det vel mulig at det kan sende uheldige signaler om typen din er av det lett nærtagende slaget. 

Jepp, det mannlige ego kan lett få seg et slag for baugen om man gjør slik uten å ha snakket om det på forhånd. På grunn av tenningen min, ville jeg ha likt en slik gave veldig godt. Men som sagt, det er ikke for alle.

Skrevet
58 minutter siden, Fjompen skrev:

Ikke at jeg skal være for pirkete, men det står klart og tydelig i trådstarten at analrelatert lek er uaktuelt. Du kan, som giver, også risikere at mottager reagerer negativt, anallek for menn er ofte veldig enten/eller. 

Okey, så ikke det  å er sant, må jo spørre eller være ganske sikker på typen da. Jeg spurte ikke å typen var usikker.  Men jeg fikk lov å han holdt nesten på å daue når han fikk sin første orgasme med anal stimuli. Blitt sykt mange orgasmer på typen etter den gang:P

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Okey, så ikke det  å er sant, må jo spørre eller være ganske sikker på typen da. Jeg spurte ikke å typen var usikker.  Men jeg fikk lov å han holdt nesten på å daue når han fikk sin første orgasme med anal stimuli. Blitt sykt mange orgasmer på typen etter den gang:P

Det er antageligvis litt enten eller. Det er helt klart at mange menn går glipp av mye glede, men det finnes også mange menn som overhodet ikke er komfortabel med det. 

Skrevet

Ja, har prøvd å åpne for litt anallek, men han er blant de menn som mener det er homo :( også prøvd å få inn litt bdsm i sexlivet vårt, men tror dessverre ikke han klarer å være dominerende :/ Så alt som har med anal og bdsm å gjøre utgår... 

TS 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...