AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #1 Skrevet 14. september 2016 Trivelig gjeng det der. Dødstraff for og kritisere islam. Stakkars de som ikke får god nokk mat på asylmottaket engang. Anonymkode: 4cc25...172 4
Gorgonzola Skrevet 14. september 2016 #2 Skrevet 14. september 2016 Du forøker ikke å gjøre deg dummere enn det du (faktisk?) er nå? Profetens Ummah er en (liten) gjeng idioter som taler mot bedre vitende, har skremmende holdninger og meninger og bør snus ryggen til. Dersom du (hvilket du gjør her) velger å mene at denne (lille) gjengen er representativt for flyktninger og deres holdninger til nordmenn (som er overskriften til tråden) er du sannelig på samme nivå som nettopp den (lille) gjengen du har linket video til. Prøv igjen - eventuelt, finn et annet tema 7
Skywalker Skrevet 14. september 2016 #3 Skrevet 14. september 2016 Sitat Profetens Ummah er en (liten) gjeng idioter som taler mot bedre vitende, har skremmende holdninger og meninger og bør snus ryggen til. Jeg er ikke sikker på hvor trygt det er å snu ryggen til denslags folk. Det er lett å bli rammet av en "knivlignende gjenstand". 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #4 Skrevet 14. september 2016 Endel medlemmer av Ummah er daue som fluer etter sine ferieturer til Syria. Anonymkode: 933f9...353 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #5 Skrevet 14. september 2016 De fleste ser på oss som poteter.. Vi er virkelig poteter. Hvorfor er det så viktig for oss å bli likt av noen? Før fungerte det slik at man skulle gjøre seg fortjent til det.. Nå er det noen som skal bli likt ut av det blå, og det er diskriminering i tillegg hvis man har lyst til å være et selvstendig menneske. Anonymkode: 46ba1...1ca
Gjest Catalina Culès Skrevet 15. september 2016 #6 Skrevet 15. september 2016 De ser på oss nordmenn som noen vantro naive fjols.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2016 #7 Skrevet 15. september 2016 Noen flyktningers holdninger. Anonymkode: 4a239...575
AnonymBruker Skrevet 15. september 2016 #8 Skrevet 15. september 2016 Jammen atte... Rasisme er det jo bare når nordmenn er skeptiske til utlendinger (særlig muslimer), ikke omvendt. Eller...?! Anonymkode: 1c8d2...56a 1
Jus sanguinis Skrevet 15. september 2016 #9 Skrevet 15. september 2016 (endret) 11 timer siden, Gorgonzola skrev: Du forøker ikke å gjøre deg dummere enn det du (faktisk?) er nå? Profetens Ummah er en (liten) gjeng idioter som taler mot bedre vitende, har skremmende holdninger og meninger og bør snus ryggen til. Dersom du (hvilket du gjør her) velger å mene at denne (lille) gjengen er representativt for flyktninger og deres holdninger til nordmenn (som er overskriften til tråden) er du sannelig på samme nivå som nettopp den (lille) gjengen du har linket video til. Prøv igjen - eventuelt, finn et annet tema Kanskje på tide å komme fram fra steinen du lever under? Dette er ikke 2000-tallet lenger, hvor de liberale og tolerante kunne komme unna med et slikt islamapologetisk skille mellom islam og dens mest profilerte representanter. I dag har det blitt altfor tydelig hvilket enormt samfunnsproblem islam og muslimsk innvandring representerer. Virkeligheten lar seg ganske enkelt ikke benkete lenger. Endret 15. september 2016 av Jus sanguinis 3
ild-Gutten Skrevet 15. september 2016 #10 Skrevet 15. september 2016 Jeg bodde i Trondheim og gikk på charlottenlund vgs, der ble vi regelmessig trua av muslimske gjenga på sju til ni personer som kommer fra for det meste fra Afrika og selvfølgelig Pakistan. Det inntrykket jeg har fått er at de hater Norge og alt det står for, og gjøre kriminelle ting. Lærerne veit hva som foregår, men e for feig til å gjøre noka. Den mest aggressive gjengen, samme seg i friminuttene, og sitre på oss, spesielt på jentan og de "voksene" later som ingenting skjer. Og vest noka skjer så blir det feid under teppe, og unnskyldinger på unnskyldinger hvordan disse personene er offeran på en eller annan måte. Jeg liker mindre og mindre disse personene som det virker har lov til å plage norske etniske personer så mye dem vil, uten at non tør å gjøre noka. 3
Gothminister Skrevet 15. september 2016 #11 Skrevet 15. september 2016 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Trivelig gjeng det der. Dødstraff for og kritisere islam. Stakkars de som ikke får god nokk mat på asylmottaket engang. Anonymkode: 4cc25...172 Denne fyren er ikke flyktning, men fra Larvik som han er oppvokst i. Men han hater oss vantroende. Det står jo i koranen at muslimer skal. Så ikke noe nytt der. 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2016 #12 Skrevet 15. september 2016 2 timer siden, ild-Gutten skrev: Jeg bodde i Trondheim og gikk på charlottenlund vgs, der ble vi regelmessig trua av muslimske gjenga på sju til ni personer som kommer fra for det meste fra Afrika og selvfølgelig Pakistan. Det inntrykket jeg har fått er at de hater Norge og alt det står for, og gjøre kriminelle ting. Lærerne veit hva som foregår, men e for feig til å gjøre noka. Den mest aggressive gjengen, samme seg i friminuttene, og sitre på oss, spesielt på jentan og de "voksene" later som ingenting skjer. Og vest noka skjer så blir det feid under teppe, og unnskyldinger på unnskyldinger hvordan disse personene er offeran på en eller annan måte. Jeg liker mindre og mindre disse personene som det virker har lov til å plage norske etniske personer så mye dem vil, uten at non tør å gjøre noka. Jeg gikk på en vanlig videregående skole i Norge hvor det gikk en gjeng med Vigrid. Anonymkode: 9f318...627
Gothminister Skrevet 15. september 2016 #13 Skrevet 15. september 2016 2 timer siden, ild-Gutten skrev: Jeg liker mindre og mindre disse personene som det virker har lov til å plage norske etniske personer så mye dem vil, uten at non tør å gjøre noka. Derfor trenger vi slike som Odins soldater. Heldigvis ser det ut til at slike miljøer vokser i Norge og i Europa. Det skal vi se vi alle vil sette pris på, når alt kommer til alt.
ElinX0Xpoliti Skrevet 15. september 2016 #14 Skrevet 15. september 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg gikk på en vanlig videregående skole i Norge hvor det gikk en gjeng med Vigrid. Anonymkode: 9f318...627 Det nekter jeg å tro, at dette var akseptert på vgs. I trondheim så vet jeg at det har vært media saker om vold fra immigranter og flyktinger på norsk ungdom. Kan du vise til saker om vigrid vold mot immigrant ungdommer eller norske ungdommer? Eller de har samlet seg i store gjenger for å true noen. 1
Gothminister Skrevet 15. september 2016 #15 Skrevet 15. september 2016 19 minutter siden, ElinX0Xpoliti skrev: Det nekter jeg å tro, at dette var akseptert på vgs. I trondheim så vet jeg at det har vært media saker om vold fra immigranter og flyktinger på norsk ungdom. Kan du vise til saker om vigrid vold mot immigrant ungdommer eller norske ungdommer? Eller de har samlet seg i store gjenger for å true noen. Vigrid er vel lagt ned? Kun et lite miljø som holdt til i Larvik en gang. Så langt jeg vet, har aldri Vigrid skadet eller truet noen. 1
ElinX0Xpoliti Skrevet 15. september 2016 #16 Skrevet 15. september 2016 11 minutter siden, Gothminister skrev: Vigrid er vel lagt ned? Kun et lite miljø som holdt til i Larvik en gang. Så langt jeg vet, har aldri Vigrid skadet eller truet noen. Jeg vet ikke så mye om Vigrid, har aldri hørt at Vigrid har skadet noen heller det jeg har hørt at de prøvde å få innpass i kommunene i Telemark.
Gothminister Skrevet 15. september 2016 #17 Skrevet 15. september 2016 1 minutt siden, ElinX0Xpoliti skrev: Jeg vet ikke så mye om Vigrid, har aldri hørt at Vigrid har skadet noen heller det jeg har hørt at de prøvde å få innpass i kommunene i Telemark. Jeg vet lite om disse. Bortsett fra at de støtter SV i kampen mot jødene og har mye der til felles med muslimene. Som Vigrid ikke er i mot. Vigrid er i mot jødene, ikke islam og muslimer.
ElinX0Xpoliti Skrevet 15. september 2016 #18 Skrevet 15. september 2016 Et øyeblikk siden, Gothminister skrev: Jeg vet lite om disse. Bortsett fra at de støtter SV i kampen mot jødene og har mye der til felles med muslimene. Som Vigrid ikke er i mot. Vigrid er i mot jødene, ikke islam og muslimer. Hvorfor jødene? Har dette med "anti jøde" greiene som var i send i diplomatiske kablene fra den Amerikanske ambassaden i Norge for noen år siden?
Gothminister Skrevet 15. september 2016 #19 Skrevet 15. september 2016 1 minutt siden, ElinX0Xpoliti skrev: Hvorfor jødene? Har dette med "anti jøde" greiene som var i send i diplomatiske kablene fra den Amerikanske ambassaden i Norge for noen år siden? Vigrid har om jeg ikke tar feil en nazistisk ideologi. Hatet mot jødene deler de med venstresiden og islam.
ElinX0Xpoliti Skrevet 15. september 2016 #20 Skrevet 15. september 2016 3 minutter siden, Gothminister skrev: Vigrid har om jeg ikke tar feil en nazistisk ideologi. Hatet mot jødene deler de med venstresiden og islam. Ok, har ikke tenk å lese meg opp på dem uansett. Ja jøde hat ser man mest på det man kaller venstre siden i Norge og det er helt klart flest parten av muslimer hater jøder. Enste trenger å gjøre er å se på islamske forum i Norge og internasjonalt, veldig ofte er jøder brukt som en unnskylding for dårlige tilstander i den muslimske verden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå