AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #1 Skrevet 14. september 2016 Vært en drømmer hele livet. Men også deprimert. Deprimert av at virkeligheten ikke er som i drømmene. Og hvor mye tid jeg kaster bort på å drømme. Jeg er noen ganger ikke tilstede i det hele tatt. Anonymkode: b2acc...9ac
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #2 Skrevet 14. september 2016 Har det på samme måte :-( Anonymkode: 8bebb...8f1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #3 Skrevet 14. september 2016 Da høres det ut som det kan være skadelig for deg, ja. Har du mulighet til å tenke på hva du gleder deg til, framtidsdrømmer noe som virkelig kan komme til å skje i stedet? Noe å jobbe mot? Eller drømme tilbake om et godt minne? Klem til deg Depresjon er vondt. Sender deg gode tanker. Anonymkode: b61d2...f43
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #4 Skrevet 14. september 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Da høres det ut som det kan være skadelig for deg, ja. Har du mulighet til å tenke på hva du gleder deg til, framtidsdrømmer noe som virkelig kan komme til å skje i stedet? Noe å jobbe mot? Eller drømme tilbake om et godt minne? Klem til deg Depresjon er vondt. Sender deg gode tanker. Anonymkode: b61d2...f43 Drøm har blitt virkelighet så lurer jeg på om det var dette jeg ville likevel, det er skummelt. Anonymkode: b2acc...9ac
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #5 Skrevet 14. september 2016 Sånn kan jeg også være; noen ganger har jeg dagdrømt så fælt at jeg har gått meg bort Nå vet jeg ikke helt hva du dagdrømmer om, men jeg fant mitt utløp gjennom å skrive kreativt. Jeg gjør dagdrømmene mine til noveller og romaner, og da synes i alle fall ikke jeg at det er så deprimerende lengre. Kan det være noe å prøve? Anonymkode: 95537...0e6
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #6 Skrevet 14. september 2016 Kjenner meg så syyykt igjen her. Når jeg leste denne på wikipedia, så bare JA. DETTE. https://en.wikipedia.org/wiki/Maladaptive_daydreaming Anonymkode: 39e55...937 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå