Gå til innhold

OBS! "Kvinners sexlogikk"

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig bør alle ha en utdannelse. Men om dama har høy eller "vanlig" utannelse er likegyldig. Viktigste er at hun trives og har det bra. Om hun tjener 350 000 eller 600 000 spiller liten rolle. Er ikke penger som gjør meg lykkelig, så lenge man klarer å leve normalt. 

Anonymkode: 5fd20...cf4

Du skrev at du hadde lest mye på KG om krav kvinner her har og at de er høye. Da virker det som du har selektiv hukommelse for det du skriver her, om utdannelse og inntekt, er akkurat det samme som mange kvinner har svart i ulike tråder.

Anonymkode: e6e80...3e2

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og her har vi nok en "klag på alle kvinner"-tråd, som ALLE menn på KG oppretter.

Anonymkode: 3c766...96c

Kanskje det er en grunn til dette? Har du noen gang tenkt på det, eller kan det ha noe med at mange kvinner er urimelige i sine krav? Jeg har min formening om det iallefall.. Tror ikke disse mennene hater kvinner, de bare reagerer på urett, forskjellsbehandling og dobbeltmoral. Ville ikke du også reagert på det hvis det gjaldt deg eller ditt kjønn?

Skrevet

Ja, er ganske enig i at begge kjønn må få lov til å ha sine preferanser.

Allikevel så overdrives det ganske mye om hvor kravstore kvinner er. Bare fordi noen skriver i en tråd på nettet at de vil ha ditt og datt så betyr ikke det at alle kvinner ønsker seg det eller har det som noe absolutt krav. Noen menn her overdriver veldig og tror at alle kvinner ønsker seg direktører på 185 med stor penis. Hvis alle kvinner ønsket seg det så hadde vel omtrent alle menn vært single. De fleste menn er ikke direktører, men de har dame allikevel. Mange kvinner skriver jo også at de er mer enn fornøyd med en gjennomsnittlig penis, men det velger noen menn her å overse.

At kvinner ofte er like overfladiske som menn er ikke noe noen kan nekte for spør du meg, men det betyr ikke at alle er slik eller at det er absolutte krav.

Det er jo mye menn skriver her, men jeg går ikke rundt og tror at alle er slik. Da hadde nok jeg vært singel fordi jeg har lest flere ganger at menn ikke liker sånn som min kropp ser ut og det er ikke måte på hvor stygt og uattraktivt det er. Allikevel har jeg kjæreste selv om det i følge menn på kg ikke er attraktivt.

Noen menn her påberoper seg å vite hva alle menn liker og også hva alle kvinner liker fordi det har lest flere enn én gang på kg.

Anonymkode: 2d233...8e8

• Liker 6
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du skrev at du hadde lest mye på KG om krav kvinner her har og at de er høye. Da virker det som du har selektiv hukommelse for det du skriver her, om utdannelse og inntekt, er akkurat det samme som mange kvinner har svart i ulike tråder.

Anonymkode: e6e80...3e2

Damer generelt går etter menn som tjener bedre enn de generelt sett da mannen fortsatt skal være en forsørger i manges øyne. De går for trygghet. Menn er vant med å være trygg på seg selv og forsørge seg selv, så er ikke dette de søker hos ei dame. Men damer er fortsatt litt stuck i 80-90 tallet og bakover. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er bra at folk tør å være ærlig her.

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du ikke ser at dette er reelt så vil du ikke høre sannheten..

Klassisk argumentasjonsteknikk på KåGe! "Kvinner som er enige med meg er ærlige, kvinner som er uenige vil ikke se sannheten". Du glemte "kvinner som ikke er enige i min teori mangler selvinnsikt!" ;)

Anonymkode: b01cb...228

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Damer generelt går etter menn som tjener bedre enn de generelt sett da mannen fortsatt skal være en forsørger i manges øyne. De går for trygghet. Menn er vant med å være trygg på seg selv og forsørge seg selv, så er ikke dette de søker hos ei dame. Men damer er fortsatt litt stuck i 80-90 tallet og bakover. 

Det samme kan man jo si om menn. De skal ha ei dame som har tradisjonelle verdier og som skal være hjemme med barna.

Man kan ikke forvente at kvinner skal bidra like mye når man fortsatt forventer dette og ikke er villig til å gå ned i stillingsprosent selv for å ta seg av barna, men forventer at kvinner skal det.

Tror ikke at det bare er kvinner som er litt stuck da men.

• Liker 4
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Det samme kan man jo si om menn. De skal ha ei dame som har tradisjonelle verdier og som skal være hjemme med barna.

Man kan ikke forvente at kvinner skal bidra like mye når man fortsatt forventer dette og ikke er villig til å gå ned i stillingsprosent selv for å ta seg av barna, men forventer at kvinner skal det.

Tror ikke at det bare er kvinner som er litt stuck da men.

Nå er det vel mest kvinner som skulle ha total likestilling, men da på de områdene som tjener de. Fordelene er jo ikke noe gøy å gi slipp på vel? Har selv jobbet 80% 1 år etter vi fikk barn, og det gjorde meg ingen ting da jeg har innsett at jeg har jobbet for mye. Syns kvalitetstid med familien slår alt istede for å jobbe seg gjennom hele livet å plutselig innse at livet bare forsvant i jobb. Tror mange angrer på dette den dagen ungene er voksne og flytter ut.. 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Damers sexlogikk er som følgende. Mannen må være helst 185 cm høy, mørk, grov stemme, grove hender, over gjennomsnittet stor penis, pent kledd, godt utdannet og høy lønn... Listen er lang.. 

Neida. Det er bare bortforklaringer du dikter opp fordi du ikke klarer å skjønne hva kvinner faktisk vil ha.

Klart det hjelper med alt du ramser opp, men det er langt ifra nødvendig.

Den av kameratene mine som drar absolutt flest damer er lav og lyshåret. Han har riktignok en bachelorgrad, men ikke veldig høy lønn. Han er typisk midt i middelklassen et sted. Men det han har er personlighet, utstråling, selvtillit og snakketøyet i orden. Og han vet hva damer responderer på mentalt.

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det vel mest kvinner som skulle ha total likestilling, men da på de områdene som tjener de. Fordelene er jo ikke noe gøy å gi slipp på vel? Har selv jobbet 80% 1 år etter vi fikk barn, og det gjorde meg ingen ting da jeg har innsett at jeg har jobbet for mye. Syns kvalitetstid med familien slår alt istede for å jobbe seg gjennom hele livet å plutselig innse at livet bare forsvant i jobb. Tror mange angrer på dette den dagen ungene er voksne og flytter ut.. 

Tja, det er jo ganske mange menn som ikke ønsker å gå ned i stillingsprosent. De ønsker seg også ei typisk tradisjonell dame, og da forstår jeg ikke helt at det klages på sånne ting.

Om en kvinne ønsker å satse på karrieren så er det jo få menn som liker det.

Det er ikke bare kvinner man kan skylde på her. Man er veldig opptatt av alt kvinner gjør feil, men nekter å innse at menn bidrar de også.

Selv er jeg for at folk skal få gjøre som de vil, men det er ikke til å stikke under en stol at de fleste er ganske så tradisjonelle når det gjelder kjønnsroller uansett hva de sier. Akkurat der kan jeg jo være enig i at vi nok aldri blir likestilte.

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er mye lettere å slanke seg noen kilo istedenfor og få jobb som direktør i DNB som kvinner krever.

Anonymkode: 130ee...be6

Herregud så patetisk. Ikke rart dere ikke får dere mus. Det er ikke fordi dere ikke er høye, mørke og rike, men fordi dere utstråler bitterhet og ynkelighet.

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, jabx skrev:

Neida. Det er bare bortforklaringer du dikter opp fordi du ikke klarer å skjønne hva kvinner faktisk vil ha.

Klart det hjelper med alt du ramser opp, men det er langt ifra nødvendig.

Den av kameratene mine som drar absolutt flest damer er lav og lyshåret. Han har riktignok en bachelorgrad, men ikke veldig høy lønn. Han er typisk midt i middelklassen et sted. Men det han har er personlighet, utstråling, selvtillit og snakketøyet i orden. Og han vet hva damer responderer på mentalt.

Du kan jo lese i tråder om hva kvinner ser etter i en sexpartner, så kan du jo se om dette stemmer. Ja, alle kvinner er ikke sånn, og hun jeg er gift med er ikke sånn. Men man hører jo mye rart via venner, på nett osv. Disse eksemplene er klassiske "krav" kvinner har for en sexpartner. 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan jo lese i tråder om hva kvinner ser etter i en sexpartner, så kan du jo se om dette stemmer. Ja, alle kvinner er ikke sånn, og hun jeg er gift med er ikke sånn. Men man hører jo mye rart via venner, på nett osv. Disse eksemplene er klassiske "krav" kvinner har for en sexpartner. 

Nei, det er det virkelig ikke.

Anonymkode: 89906...d7d

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep,

ninuska_, adm

Skrevet
Den ‎14‎.‎09‎.‎2016 at 20.18, AnonymBruker skrev:

Damers sexlogikk er som følgende. Mannen må være helst 185 cm høy, mørk, grov stemme, grove hender, over gjennomsnittet stor penis, pent kledd, godt utdannet og høy lønn... Listen er lang.. 

Mann:"Jeg foretrekker ei dame som har sprettrumpe og trang mus. Mere krav har jeg ikke bortsett fra at hun er snill og grei."

Damer: Herregud for en overfladisk drittsekk du er. Du kan ikke kreve at jenter skal være sånn og sånn. Alle er forskjellige og man kan ikke ha sånne syke krav. Sånne mannfolk burde ikke hatt lov å ha sex, dere gir jenter dårlig selvtilitt. Jenter kan ikke være for vid, den tilpasser seg alle størrelser(kremt). Alle vaginaer er flotte. Alt er normalt("skyte seg i foten").. 

Menn:Ja vell, så er jeg vel en kvinnehater..:klo:

Typisk menn med småe peniser å irritere seg over kvinner som vil ha en middels penis.

Anonymkode: e0090...f9e

• Liker 3
Skrevet
Den 14. september 2016 at 20.22, AnonymBruker skrev:

En ting jeg lurer på.. Eier ikke kvinner selvinnsikt og kan se ting fra en manns perspektiv? Virker ikke som dere har evenen til å skjønne hvordan en mann fungerer? Tror dere alle menn tar til takke med et hokjønn, så lenge det står et jentenavn i passet?

Dette er noe jeg har lagt merke til i mange tråder. De skjeller ut menn for å ha sine preferanser og sier at det ikke er utseende som har noe å si, det er kjemien og at man har det fint sammen. I neste øyeblikk kommer de gjerne med alle sine "krav" om hvordan mannen skal være. Glemmer dere fort eller er det sånn at bare jenter skal ha preferanser?

Jeg er kvinne og er helt enig i dette. Jeg har bit meg merke denne dobbeltmoralen selv. Mange av kg trådene har blitt litt "patetisk" underholdning for meg. Tenker også at det er mulig å ha så lite selvinnsikt som flere her inne virker å ha. Det gjelder ikke bare da det kommer til sex preferanser men har også lagt merke til det når det kommer til utroskap osv,

vet ikke om det grunner i bitterhet eller hva men underholdene er det ihvertfall. 

Anonymkode: e3208...76d

• Liker 3
Skrevet

Ja, hvis man baserer "kvinners sexlogikk" på enkelte tråder man leser på et forum, så kanskje. Ser man seg rundt i den virkelige verden derimot, vil man fort se at det ikke stemmer overens med de utallige kjæreste-matchene der ute.  

• Liker 2
Gjest LillaGorilla🐒
Skrevet

Med tanke på alle taperne det skrives om i diverse tråder på samlivsforumet her, tør jeg påstå at det er en god del kvinner som stiller altfor lave krav til sine menn her.

Skrevet
1 time siden, LillaGorilla🐒 skrev:

Med tanke på alle taperne det skrives om i diverse tråder på samlivsforumet her, tør jeg påstå at det er en god del kvinner som stiller altfor lave krav til sine menn her.

Så det du mener å si er at kvinner sier en ting ut ifra fantasien, men velger noe annet? På KG skal damene ha høye kjekke menn med feit lommebok, så hvorfor har ikke disse damene det i virkeligheten? Er det kun for fordi mange er ute etter å provosere eller at de innerst inne skulle ønske de hadde en sånn mann? Når jeg går gjennom byen ser jo stort sett bare gjennomsnittlige menn og damer som holder hender. Hvorfor er alt så oppskrytt blant kvinner på KG isåfall? 

Skrevet
Den 14.9.2016 at 20.18, AnonymBruker skrev:

Mann:"Jeg foretrekker ei dame som har sprettrumpe og trang mus. Mere krav har jeg ikke bortsett fra at hun er snill og grei."

Damer: Herregud for en overfladisk drittsekk du er. Du kan ikke kreve at jenter skal være sånn og sånn. Alle er forskjellige og man kan ikke ha sånne syke krav. Sånne mannfolk burde ikke hatt lov å ha sex, dere gir jenter dårlig selvtilitt. Jenter kan ikke være for vid, den tilpasser seg alle størrelser(kremt). Alle vaginaer er flotte. Alt er normalt("skyte seg i foten").. 

Menn:Ja vell, så er jeg vel en kvinnehater..:klo:

180*

Anonymkode: 6aa8d...7a5

Skrevet

"Nå damer skal dere få høre hvordan ting virkelig henger sammen!"

Gotta' love mansplaining.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...