Gå til innhold

Nettdating: Avvist fordi han dater andre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har to ganger blitt avvist av samme mann fordi han er i kontakt med en annen dame allerede som han skal på date med, og vil sjekke det ut først. Det er jo flaut at jeg har tatt kontakt to ganger (med et halvt års mellomrom). Er det andre som har blitt avvist på det grunnlaget? Jeg synes det er synd, for det er ganske få jeg synes er interessant der inne, og så kommer jeg altså bak i køa. Det gnager litt på selvtilliten. Skulle ønske det var en interessant mann som ikke kunne vente med å møte meg! Forestiller meg at de flotte damene har det sånn. Mens jeg bare blir kontaktet av menn jeg ikke er interessert i.

Anonymkode: 62748...e63

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjer dette ofte eller bare med denne mannen? For du kan ikke basere hele verdifølelsen din på hva EN mann gjør. Kan hende han liker henne av mindre overfladiske grunner også.

Anonymkode: 5ab33...51e

• Liker 1
Skrevet

Hallo...

Når jeg er i et forhold så avviser jeg mange for partneren min. I tillegg har jeg avvist mange fordi jeg generelt er forelsket i en annen. Skal det bety at de som er avvist er stygg og skal føle seg dårlig?

Anonymkode: 2b88c...6b9

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har to ganger blitt avvist av samme mann fordi han er i kontakt med en annen dame allerede som han skal på date med, og vil sjekke det ut først. Det er jo flaut at jeg har tatt kontakt to ganger (med et halvt års mellomrom).

Er det andre som har blitt avvist på det grunnlaget? 

Han "skal på date" med noen i ET HALVT ÅR? :P Hvorfor har de ikke dratt på date enda? Et halvt år uten å gå på date??

Ikke helt på samme måte men ja, herregud, mange ganger.

- Jeg liker en annen

- Jeg ble spurt av en som jeg har likt en stund

Osv osv

Anonymkode: c56f6...d95

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Han "skal på date" med noen i ET HALVT ÅR? :P Hvorfor har de ikke dratt på date enda? Et halvt år uten å gå på date??

Ikke helt på samme måte men ja, herregud, mange ganger.

- Jeg liker en annen

- Jeg ble spurt av en som jeg har likt en stund

Osv osv

Anonymkode: c56f6...d95

Jeg vet ikke helt hva du klarte å misforstå, men hun første som han gikk på date med fortsatte han kontakten med. Og et halvt år senere så jeg han på nett igjen.

• Liker 1
Skrevet

Hvis en mann avviste meg fordi han heller ville date en annen dame, så hadde jeg tenkt at han ikke var interessert nok i meg, uavhengig av andre damer.

Anonymkode: a6cb2...b2b

• Liker 4
Skrevet

Hvis en mann avviste meg fordi han heller ville date en annen dame, så hadde jeg tenkt at han ikke var interessert nok i meg, uavhengig av andre damer.

Ja, det er nettopp det. Jeg tenker: fremstår jeg virkelig så lite interessant/attraktiv? Jeg synes ikke jeg har draget på nettet akkurat. Blir kontaktet av menn jeg ikke er interessert i. Og noen av de jeg selv skriver til svarer ikke. Men det er kanskje noe man må regne med. Blir bare så lei av hele opplegget.

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke helt hva du klarte å misforstå, men hun første som han gikk på date med fortsatte han kontakten med. Og et halvt år senere så jeg han på nett igjen.

Så han har avvist deg to ganger med forskjellige kvinner?

Skrevet

Så han har avvist deg to ganger med forskjellige kvinner?

Ja

Skrevet

Ja

Han er ikke interessert. 

Men du er jo selv ikke interessert i alle, du heller? 

• Liker 7
Skrevet

Synes ikke du skal ta deg nær av det, enten har du hatt uflaks med tidspunkt, eller så er du ikke hans type. Du må prøve å finne noen andre.

Anonymkode: 02ca3...855

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er nettopp det. Jeg tenker: fremstår jeg virkelig så lite interessant/attraktiv? Jeg synes ikke jeg har draget på nettet akkurat. Blir kontaktet av menn jeg ikke er interessert i. Og noen av de jeg selv skriver til svarer ikke. Men det er kanskje noe man må regne med. Blir bare så lei av hele opplegget.

Ja, jeg tenker som deg at det er noe man må regne med. Men skjønner følelsene dine rundt det utrolig godt, man skal være svært lite selvhøytidelig og klare å distansere seg fra avslag, for å ikke la ting på nettdating gå innpå en.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han er ikke interessert. 

Men du er jo selv ikke interessert i alle, du heller? 

Nei, men man har jo ikke lyst å være middelmådig heller. Hadde det vært andre attraktive menn som kontaktet meg hadde det vært greit. Men det er jo ikke det. Så jeg lurer på om jeg rett og slett ikke er noe særlig.

Skrevet

Men er det før dere i det hele tatt har pratet og blitt kjent ? Eller har dere pratet en stund og så velger han ei annen dame over deg?

Det er jo litt rart å bli så lei deg for at han ikke er interessert, når du selv sier at det ikke er noen andre som er interessant for deg.

Anonymkode: 8abd4...bca

Skrevet

Men er det før dere i det hele tatt har pratet og blitt kjent ? Eller har dere pratet en stund og så velger han ei annen dame over deg?

Det er jo litt rart å bli så lei deg for at han ikke er interessert, når du selv sier at det ikke er noen andre som er interessant for deg.

Anonymkode: 8abd4...bca

Det er jo fordi jeg synes det gjenspeiler hvor lite muligheter jeg har, når det er slik at jeg ikke får respons fra noen jeg synes virker interessant. Jeg har også skrevet til noen der inne som ikke har svart. Det er ikke mange personer, men likevel. Mens andre folk jeg møter i virkeligheten sier til meg at jeg er attraktiv/pen, og at det må være lett for meg å finne noen.

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet (endret)

Det kan jo være såpass enkelt som at tidspunktene ikke har vært ideelle, og at han allerede ER engasjert i samtaler eller dating med andre når du tar kontakt?! Hvorfor må det nødvendigvis bety noe annet?

Har du hatt noe kontakt med han over tid fra før? Om jeg har valget mellom en jeg allerede har fattet interesse for og pratet med en stund, og nye folk som dukker opp og som jeg ikke har pratet med tidligere, så velger jeg også å fokusere på han jeg allerede har begynt å bli kjent med. Noe annet ville jo være merkelig, man kan jo ikke ri to hester på en gang (dvs, noen gjør jo det, men ikke de som er seriøse). Det betyr ikke at de som tar kontakt etter førstemann ikke er potensielle kjæresteemner eller er attraktive. Det betyr bare at fokuset mitt ligger hos en person om gangen. 

Om så skulle være at han bruker det som en slags form for avvisning, så er det jo sannsynligvis uansett bare fordi han mener at du ikke matcher akkurat han.

Dette må du ikke ta personlig, TS! :hug:

Endret av Zumo de Melocotón
Skrevet
1 minutt siden, Zumo de Melocotón skrev:

Det kan jo være såpass enkelt som at tidspunktene ikke har vært ideelle, og at han allerede ER engasjert i samtaler eller dating med andre når du tar kontakt?! Hvorfor må det nødvendigvis bety noe annet?

Har du hatt noe kontakt med han over tid fra før? Om jeg har valget mellom en jeg allerede har fattet interesse for og pratet med en stund, og nye folk som dukker opp og jeg ikke har pratet med tidligere, så velger jeg også å fokusere på han jeg allerede har begynt å bli kjent med. Noe annet ville jo være merkelig, man kan jo ikke ri to hester på en gang (dvs, noen gjør jo det, men ikke de som er seriøse). Det betyr ikke at de som tar kontakt etter førstemann ikke er potensielle kjæresteemner eller er attraktive. Det betyr bare at fokuset mitt ligger hos en person om gangen. 

Om så skulle være at han bruker det som en slags form for avvisning, så er det jo sannsynligvis uansett bare fordi han mener at du ikke matcher akkurat han.

Dette må du ikke ta personlig, TS! :hug:

Nei, jeg skjønner jo egentlig at han avviser meg, fordi han først vil sjekke ut den andre han har skrevet med. Jeg er vel mest skuffet over at jeg ikke finner noen hvor det er gjensidig interesse.

Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet

Nei, jeg skjønner jo egentlig at han avviser meg, fordi han først vil sjekke ut den andre han har skrevet med. Jeg er vel mest skuffet over at jeg ikke finner noen hvor det er gjensidig interesse.

Hvor er det du opplever dette, her på KG eller på egne datingsider?

Skrevet

Nei, men man har jo ikke lyst å være middelmådig heller. Hadde det vært andre attraktive menn som kontaktet meg hadde det vært greit. Men det er jo ikke det. Så jeg lurer på om jeg rett og slett ikke er noe særlig.

Det høres ut som du tar dette ganske hardt. Om det er slik så synes jeg du skal slette nettdating profilen din og heller se deg rundt i den virkelig verden en stund.

Du sier at mennesker du møter ansikt til ansikt forteller en annen historie. De ser et annet menneske, en annen kvinne, enn den responsen du har fått via nettdating.

Når da nettdating gir deg dårlig selvfølelse så er mitt beste råd å logge av og melde deg ut av nettdatingsirkuset.

Skrevet
1 minutt siden, Mis(s)Understood skrev:

Det høres ut som du tar dette ganske hardt. Om det er slik så synes jeg du skal slette nettdating profilen din og heller se deg rundt i den virkelig verden en stund.

Du sier at mennesker du møter ansikt til ansikt forteller en annen historie. De ser et annet menneske, en annen kvinne, enn den responsen du har fått via nettdating.

Når da nettdating gir deg dårlig selvfølelse så er mitt beste råd å logge av og melde deg ut av nettdatingsirkuset.

Nei, altså, dette er ikke alvorlig, slik at jeg gråter. :) Jeg må nok fortsette å være på nettet for å ha sjanse for å møte noen. Men må jo få lov å være skuffet når man ikke får respons.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...