Gjest Anonymous Skrevet 16. november 2004 #1 Skrevet 16. november 2004 Har en god del blader i poser og skap som jeg kunne tenke meg å få litt mer orden på. Er det som som vet om butikker som selger samlepermer for blader? Jeg foretrekker nøytrale permer - altså ikke permer for den og den serien med (ofte) masse skrikende tekst på utsiden. En plastlomme er godt nok.
Gjest Anonymous Skrevet 17. november 2004 #3 Skrevet 17. november 2004 Javel, jeg får vel våge meg ut dit da. Jeg tenker altså på permer med klips som en fester bladene i
abelille Skrevet 18. november 2004 #4 Skrevet 18. november 2004 Jeg har også tenkt på at jeg skulle ha sånne, men jeg kan ikke huske å ha sett det på ikea. Kanskje jeg har vært i feil avdeling?
Gjest gjest1 Skrevet 18. november 2004 #5 Skrevet 18. november 2004 www.binders.no selger tidsskriftsamlere, men det er sånne kassetter/ekser du setter bladene i, altså ikke en perm du 'henger' dem i. Disse eskene får du i ulike utgaver og farger. Jeg har brukt dem selv, men skal nå kvitte meg med mine. De har blitt en yndet lekeplass for edderkopper :hår:, så nå skal de ut! Istedet skal jeg kjøpe ekser med lokk. Ha! (sier jeg til edderkoppene da). Tungvint, men det er ikke så ofte jeg kikker i gamle blad likevel.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå