Gjest Anonymous Skrevet 16. november 2004 #1 Del Skrevet 16. november 2004 Har en god del blader i poser og skap som jeg kunne tenke meg å få litt mer orden på. Er det som som vet om butikker som selger samlepermer for blader? Jeg foretrekker nøytrale permer - altså ikke permer for den og den serien med (ofte) masse skrikende tekst på utsiden. En plastlomme er godt nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. november 2004 #2 Del Skrevet 17. november 2004 IKEA!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. november 2004 #3 Del Skrevet 17. november 2004 Javel, jeg får vel våge meg ut dit da. Jeg tenker altså på permer med klips som en fester bladene i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abelille Skrevet 18. november 2004 #4 Del Skrevet 18. november 2004 Jeg har også tenkt på at jeg skulle ha sånne, men jeg kan ikke huske å ha sett det på ikea. Kanskje jeg har vært i feil avdeling? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. november 2004 #5 Del Skrevet 18. november 2004 www.binders.no selger tidsskriftsamlere, men det er sånne kassetter/ekser du setter bladene i, altså ikke en perm du 'henger' dem i. Disse eskene får du i ulike utgaver og farger. Jeg har brukt dem selv, men skal nå kvitte meg med mine. De har blitt en yndet lekeplass for edderkopper :hår:, så nå skal de ut! Istedet skal jeg kjøpe ekser med lokk. Ha! (sier jeg til edderkoppene da). Tungvint, men det er ikke så ofte jeg kikker i gamle blad likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå