Gå til innhold

Kredittkort for student

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en student på 21 år som lurer på om noen vet om kredittkort som jeg kan få? Jeg trenger ikke en så altfor høy grense, 10 000 og til og med 5000 kroner er nok. Syns kredittkort er noe som kan være nyttig, så sant man bruker det med vett, men har søkt forskjellige plasser uten hell...Så om noen vet, skrik ut!

Anonymkode: 9c7a7...fa6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kredittkort fra hovedbanken din er somregel enklest å få dersom du ikke har noe særlig i inntekt. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, *Pixie* skrev:

Kredittkort fra hovedbanken din er somregel enklest å få dersom du ikke har noe særlig i inntekt. 

Har ingen inntekt bortsett fra sommerjobb hvert år

Skrevet

Trådstarter her. Glemte å legge til at jeg ikke har noen fast inntekt, bortsett fra at jeg har sommerjobb på sykehjem hvert år :).

Skrevet

Spør banken der du har brukerkontoen din. De fleste banker gir studenter en kredittkortgrense på 5000 (eller mer). Unntaket er dersom du har betalingsanmerkninger. Da får du ikke kredittkort.

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en student på 21 år som lurer på om noen vet om kredittkort som jeg kan få? Jeg trenger ikke en så altfor høy grense, 10 000 og til og med 5000 kroner er nok. Syns kredittkort er noe som kan være nyttig, så sant man bruker det med vett, men har søkt forskjellige plasser uten hell...Så om noen vet, skrik ut!

Har du spart opp noe penger da?

Anonymkode: b2812...abd

Skrevet

Søk på alle, vær optimistisk når de spør om inntekt (ca halvparten spør ikke om dokumentasjon), så får du nok noen.

Bank Norwegian er veldig liberale.

Ikke lyv, men gi dem det best tenkelige scenarioet når de spør om årsinntekt. 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du ikke har fast inntekt, hvordan skal du få betalt ned på kredittkortet etter det er blitt brukt? Har du betalingsanmerkninger får du ikke kredittkort.

• Liker 1
Skrevet

Er det ikke bedre å spare opp penger på en sparekonto? Hva skal du med kredittkort?

Anonymkode: bf708...ad8

Skrevet
59 minutter siden, Minlillesky skrev:

Hvis du ikke har fast inntekt, hvordan skal du få betalt ned på kredittkortet etter det er blitt brukt? Har du betalingsanmerkninger får du ikke kredittkort.

Hvordan tror du hun egentlig lever på? 

Anonymkode: 3d0ec...359

• Liker 1
Skrevet
12 timer siden, Minlillesky skrev:

Det finnes egne kredittkort for studenter. Regner med hun har støtte fra lånekassen.  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...