AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #1 Skrevet 14. september 2016 La oss starte med å kalle mannfolket det gjelder for "H" og eksen for "P". Han H som det no dreier seg om her - Vi holdte på å bli i lag i 2013 men jeg fant ut at jeg var gravid med, å P fucka opp alt. Barnet er ikke H eller P sitt. Vi har hadd kontakt opp å ned, flere måneder uten å så har han tatt kontakt, når lille var noen måneder holdt vi da på å bli sammen igjen, han skrev ei lang melding om følelsa osv, det gikk en dag å P fucka opp alt igjen, da skrev han plutselig at han bare ville få ut følelser ikke nå mere, å vi hadde ikke kontakt på ett år. Så no tok han kontakt igjen, vi pratet mye å jeg hinta til sex. Han kom til meg, var jævli nærvøs, jeg va trøtt men i følge meg hadd vi det fint sammen til tross for ikke nå my "hard sex". Og så no tar han ikke nå kontakt ikke et ord om sex?😩 Jeg skjønner ikke en dritt. Han skrev dagen før han kom at han ikke ville bruke meg men han har vært kåt på meg flere år, men altså😑 Det skal å sies at han er sammen med ei siden 2015, men i følge han går forholdet i dass. Jeg skjønner særiøst ikke noe😑 Vi er alle over 25 år, ikke bland inn barnet i dette. Barnet og barnets far er ikke et tema her, og ja da! De har samvær for dere nysgjerrige! Hva faen skal jeg gjøre?! Anonymkode: 0c0a9...121
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #2 Skrevet 14. september 2016 Du kan umulig være over 25. Anonymkode: 33190...9cc
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #3 Skrevet 14. september 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan umulig være over 25. Anonymkode: 33190...9cc Nei vel, du får tro hva du vil  Hadde dog vært flott om du kunne svare meg, isteden for å komne med sypdighet  Anonymkode: 0c0a9...121 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #4 Skrevet 14. september 2016 For en smørje. Dette er jo bare rot og tull fra alle parter. Voks opp. Anonymkode: 6457f...a83
Blue Sapphire Skrevet 14. september 2016 #5 Skrevet 14. september 2016 Du skriver at P alltid kommer Ã¥ ødelegger for dere. Hva er det han ødelegger med og hvorfor fÃ¥r han i det heletatt muligheten til Ã¥ ødelegge? Du sier ogsÃ¥ at H er i et forhold, men at det ikke er sÃ¥ veldig bra. Hvorfor vil du være med en mann som allerede er opptatt? Hvis forholdet er sÃ¥ dÃ¥rlig som han sier det er, sÃ¥ burde jo han gjøre det slutt med henne?Â
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #6 Skrevet 14. september 2016 Noen som skjønte HI? Kan du/dere kanskje forklare meg hva i all verden dette går ut på, da? Anonymkode: 8aab3...69f 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #7 Skrevet 14. september 2016 Gi barnefar full foreldrerett, og la han oppdra barnet. Anonymkode: b5f4c...681
jabx Skrevet 14. september 2016 #9 Skrevet 14. september 2016 42 minutter siden, PseudonymBruker skrev: +1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå