AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #1 Skrevet 14. september 2016 La oss starte med å kalle mannfolket det gjelder for "H" og eksen for "P". Han H som det no dreier seg om her - Vi holdte på å bli i lag i 2013 men jeg fant ut at jeg var gravid med, å P fucka opp alt. Barnet er ikke H eller P sitt. Vi har hadd kontakt opp å ned, flere måneder uten å så har han tatt kontakt, når lille var noen måneder holdt vi da på å bli sammen igjen, han skrev ei lang melding om følelsa osv, det gikk en dag å P fucka opp alt igjen, da skrev han plutselig at han bare ville få ut følelser ikke nå mere, å vi hadde ikke kontakt på ett år. Så no tok han kontakt igjen, vi pratet mye å jeg hinta til sex. Han kom til meg, var jævli nærvøs, jeg va trøtt men i følge meg hadd vi det fint sammen til tross for ikke nå my "hard sex". Og så no tar han ikke nå kontakt ikke et ord om sex?😩 Jeg skjønner ikke en dritt. Han skrev dagen før han kom at han ikke ville bruke meg men han har vært kåt på meg flere år, men altså😑 Det skal å sies at han er sammen med ei siden 2015, men i følge han går forholdet i dass. Jeg skjønner særiøst ikke noe😑 Vi er alle over 25 år, ikke bland inn barnet i dette. Barnet og barnets far er ikke et tema her, og ja da! De har samvær for dere nysgjerrige! Hva faen skal jeg gjøre?! Anonymkode: 0c0a9...121
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #2 Skrevet 14. september 2016 Du kan umulig være over 25. Anonymkode: 33190...9cc
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #3 Skrevet 14. september 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan umulig være over 25. Anonymkode: 33190...9cc Nei vel, du får tro hva du vil Hadde dog vært flott om du kunne svare meg, isteden for å komne med sypdighet Anonymkode: 0c0a9...121 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #4 Skrevet 14. september 2016 For en smørje. Dette er jo bare rot og tull fra alle parter. Voks opp. Anonymkode: 6457f...a83
Blue Sapphire Skrevet 14. september 2016 #5 Skrevet 14. september 2016 Du skriver at P alltid kommer å ødelegger for dere. Hva er det han ødelegger med og hvorfor får han i det heletatt muligheten til å ødelegge? Du sier også at H er i et forhold, men at det ikke er så veldig bra. Hvorfor vil du være med en mann som allerede er opptatt? Hvis forholdet er så dårlig som han sier det er, så burde jo han gjøre det slutt med henne?
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #6 Skrevet 14. september 2016 Noen som skjønte HI? Kan du/dere kanskje forklare meg hva i all verden dette går ut på, da? Anonymkode: 8aab3...69f 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #7 Skrevet 14. september 2016 Gi barnefar full foreldrerett, og la han oppdra barnet. Anonymkode: b5f4c...681
jabx Skrevet 14. september 2016 #9 Skrevet 14. september 2016 42 minutter siden, PseudonymBruker skrev: +1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå