tonelise10 Skrevet 13. september 2016 #1 Skrevet 13. september 2016 Hva spiser vi jenter gjennom en dag? Har lyst til å se hva du putter inn i munnen :-) Kanskje få noen tips hva en skal dytt inn munnen :-)
si_nei Skrevet 13. september 2016 #2 Skrevet 13. september 2016 Kan dele hva jeg har spist i dag, det har nok vært en ganske vanlig matdag for meg. :-) Frokost: Et glass biola + en banan Lunsj: To rugsprø med makrell i tomat og en halv avokado Mellommåltid: En pakke snackgulrøtter Middag: To porsjoner av en tomatbasert vegetargryte
Cathj Skrevet 13. september 2016 #3 Skrevet 13. september 2016 (endret) Jeg spiser lite og ofte. Når jeg skriver det ned ser det jo passe psykotisk ut, men jeg takler dårlig å være sulten. I tillegg har jeg kronisk magekatarr, så jeg må passe på at jeg spiser jevnt utover hele dagen. Jeg er derfor typen som går med et lite utvalg frukt og nøtter i vesken. Alle klokkeslett er litt flytende, men jeg pleier å være ganske strukturert. Dette er det jeg har spist i dag: En yoghurt til frokost, kl. 06:30 En banan rundt kl. 09:00 En bagel med Philadephiaost og kalkun, kl. 11:00 En gulrot og en banan kl. 13:30 En flapjack kl. 15:00 Fersk pasta med hakkede tomater, ost og kyllingbacon ca. kl. 18 En ostebit og et eple kl. 21:00 I kveld er jeg såpass sent oppe at jeg nok kommer til å ta meg noen sukkererter før jeg legger meg også. Endret 13. september 2016 av Cathj Skriveleif
AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #4 Skrevet 13. september 2016 10 ish: to eller tre fiberrik knekkebrød og kaffe 1700: to fersken 2000: kylling gryte Tida går for fort... Anonymkode: 4388d...440
Gumman87 Skrevet 13. september 2016 #5 Skrevet 13. september 2016 Kl 09: To brødskiver med ost og paprika Kl 12: go morgen zero sitron og lime Kl 16: 2 brødskivermed ost og agurk, druer, en appelsin Kl 17: Kinderegg Kl 21: en bolle Kl 00: To brødskiver med ost og agurk 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #6 Skrevet 13. september 2016 10: par skiver med ost og skinke og masse grønnsaker 14:youghurt og en skive til 16: pasta carbonara 22:3 skiver med makrell i tomat og ost og grønnsaker. 00:liten skæl med paprikachips Anonymkode: 609c0...9f8
skruf Skrevet 13. september 2016 #7 Skrevet 13. september 2016 (endret) Kl 8; 2 grovbrødskiver (hjemmebakte, nam!) med smør, skinke, agurk og majones. Kl 11; Gresk yoghurt med valnøtter og honning Kl 16; En pastarett laget av fullkorn spaghetti, karbonadedeig, bacon, rød pesto, basilikum og fløte Kl 17, et eple Kl 20, to grovbrødskiver med brunost. Drikke: vann, kaffe, te Endret 13. september 2016 av skruf 1
Djungelvrål Skrevet 13. september 2016 #8 Skrevet 13. september 2016 11. 1,5 stk skolebrød til frokost + sjokomelk. 17 .En kinesisk ferdigrett med nudler til middag. 21. Hjemmelaget grønnsakssuppe med linser og bønner til kvelds. + vann, Pesi max og og mye kaffe. 2
Elanor Skrevet 14. september 2016 #9 Skrevet 14. september 2016 I går spiste jeg 07.45: Omelett på 2 egg med jarlsberg og salami 11.20: Masse salat med bl.a. kylling, linser og feta 15.00: 1 banan 17.15: Thaisuppe fra rema med krepsehaler - micromiddag Vann, 3-4 kopper kaffe og 1/2 liter pepsi max
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #10 Skrevet 14. september 2016 Før trening: en banan Etter trening: et eple og 100 gram havregrøt Lunsj: 40 gram nøtter + frukt Middag: søtpotet, linser, salat, og en frukt Kvelds; ananas Anonymkode: 4ef7d...7f2
Gjest lizard queen Skrevet 14. september 2016 #11 Skrevet 14. september 2016 En "halv" proteinshake før trening, hvis jeg har et par timer før jeg skal dra blander jeg gjerne i en banan også. En tallerken med (som oftest) tre egg, noen skinkebiter og et lass grønnsaker etter trening. Fisk og enda mer grønnsaker til middag. Smoothie og nøtter, eller bær, yogurt og nøtter, eller havregrøt til kvelds.
Gjest Marillia Skrevet 14. september 2016 #12 Skrevet 14. september 2016 I går: Frokost: En grovskive med Philadelphia light ost Mellommåltid: 5 mandler Lunsje: 3 grovskiver med Philadelphia light ost og kalkunskinke Mellommåltid: 5 mandler Middag: Fiskekaker, potet, sjysaus og salat Kvelds: Grovt rundstykke med hvitost og smør + et glass rødvin (droppet frukt: tok meg rett og slett et glass vin til en sippefilm)
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #13 Skrevet 14. september 2016 I går spiste jeg ikke så mye fordi jeg var sliten så jeg sto opp sent og la meg tidlig, og tilbrakte mesteparten av dagen på sofaen Det ble: Froskost: Et knekkebrød med salami og ost Lunsj: Go morgen yoghurt Middag: Tomatsuppe med fullkornspasta og egg Kveldsmat: En brødskive med italiensk salat og salami Anonymkode: 166fc...7ef
Rosewood Skrevet 14. september 2016 #14 Skrevet 14. september 2016 I dag så langt: Frokost: Grovt nystekt rundstykke, en del med makrell i tomat på tube, og den andre delen med mager kyllingost. Kaffe og et glass vann ved siden. Lunsj: Havrefras med ekstra lett melk, og en sånn mellommåltidsbar med kokos og sjokolade fra Eldorado. Et glass vann Til middag skal jeg ha: Enten hjemmelaget hamburger og ovnsstekte poteter, eller indisk kyllinggryte med ris og naan. Får se hva jeg er i humør til når den tid kommer
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #15 Skrevet 14. september 2016 13 timer siden, Cathj skrev: Jeg spiser lite og ofte. Når jeg skriver det ned ser det jo passe psykotisk ut, men jeg takler dårlig å være sulten. I tillegg har jeg kronisk magekatarr, så jeg må passe på at jeg spiser jevnt utover hele dagen. Jeg er derfor typen som går med et lite utvalg frukt og nøtter i vesken. Alle klokkeslett er litt flytende, men jeg pleier å være ganske strukturert. Dette er det jeg har spist i dag: En yoghurt til frokost, kl. 06:30 En banan rundt kl. 09:00 En bagel med Philadephiaost og kalkun, kl. 11:00 En gulrot og en banan kl. 13:30 En flapjack kl. 15:00 Fersk pasta med hakkede tomater, ost og kyllingbacon ca. kl. 18 En ostebit og et eple kl. 21:00 I kveld er jeg såpass sent oppe at jeg nok kommer til å ta meg noen sukkererter før jeg legger meg også. Lager du dine egne bagels? Anonymkode: 26c22...f73
pautina Skrevet 14. september 2016 #16 Skrevet 14. september 2016 I dag 3 stk boller fra esso.......+kakao 2 stk store baguetter fra Meny + 1l appelsinjuice 15-20cm wienerstang +mye kaffe 4-5 forskjellige frukter spredd over dagen, det står nemlig ved siden av kaffen på jobb... Når jeg kommer hjem blir det hjemmelaget fiskegrateng med gulrøtter og poteter til middag og ca et halvt brød til kvelds.... Auda, ser hvorfor kollegaene mine undres på hvorfor jeg ikke er feit...På den andre siden forstår jeg ikke hvordan så mange av de over her overlever, sitter dere helt I ro hele dagen eller har dere litt å gå på slik at dette er slankekur-menyen? 4
pautina Skrevet 14. september 2016 #17 Skrevet 14. september 2016 14 timer siden, DreamOn skrev: 11. 1,5 stk skolebrød til frokost + sjokomelk. 17 .En kinesisk ferdigrett med nudler til middag. 21. Hjemmelaget grønnsakssuppe med linser og bønner til kvelds. + vann, Pesi max og og mye kaffe. Bolle til frokost er bare oppskriften på en god dag
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #18 Skrevet 14. september 2016 42 minutter siden, pautina skrev: I dag 3 stk boller fra esso.......+kakao 2 stk store baguetter fra Meny + 1l appelsinjuice 15-20cm wienerstang +mye kaffe 4-5 forskjellige frukter spredd over dagen, det står nemlig ved siden av kaffen på jobb... Når jeg kommer hjem blir det hjemmelaget fiskegrateng med gulrøtter og poteter til middag og ca et halvt brød til kvelds.... Auda, ser hvorfor kollegaene mine undres på hvorfor jeg ikke er feit...På den andre siden forstår jeg ikke hvordan så mange av de over her overlever, sitter dere helt I ro hele dagen eller har dere litt å gå på slik at dette er slankekur-menyen? Et halvt brød til kveld? Er ikke det en 8-10 skiver? Du spiser jo daglig for 3-4 personer og oppe i 6000 kcal daglig. Hjelpes Anonymkode: 14b99...051
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #19 Skrevet 14. september 2016 Igår: Havregrøt med rosiner til frokost Kålrotsuppe og salat til lunsj Youghurt og proteinbar til "omg holder på å sulteihjelkommertilådøførmiddag" Grilled cheese til middag En øl og to brødskiver sånn, etter middag Idag: Yoghurt til frokost Banan sånn i 9 tiden Tomatsuppe og salat til lunsj Proteinbar ca klokka 15 Indisk til middag idag Anonymkode: df4dc...c8d
skruf Skrevet 14. september 2016 #20 Skrevet 14. september 2016 Frokost ble to grovbrødskiver med leverpostei, rødbeter og majones Mellom/lunsj; god morgen zero Middag; stekt ris med smårettskinke, gulrot, mais, erter og litt sprøstekt bacon (hadde rester fra søndagsfrokosten) Kvelds er det stor mulighet for at det blir grovbrødskiver med greddeost. (vanligvis spiser jeg ikke så mye brød men heller knekkebrød, men jeg bakte grovbrød igår, og hjemmelaget, nystekt brød er vanvittig godt) Drikke igjennom dagen har vært kaffe, vann, fun-light.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå