Gå til innhold

Tips til hevn mot slemming på sukker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han hater ikke deg, men han hater seg selv!

Han føler seg bedre ved å tråkke på andre, fordi han vet at han selv er en patetisk liten dritt!

Blokker han å gå videre. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Klarer ikke slutte å gråte :( Tenk at en tilfeldig mann på sukker hater meg så mye. 

Anonymkode: 72ae8...951

så, så.. Han hater deg helt sikkert ikke. Det er vel heller at han hater seg selv ,sånn at han lot det gå utover deg. Det er han som har et problem. Ikke du. :)  Tenk om han er alkoholiker? sitter å drikker å slenger bare dritt til alle. For han selv er ute og kjører. Eller han har andre problemer. Heier på deg :D

Anonymkode: 1f4d1...936

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg godt. Husker jeg var 15 og fikk vite at mine øyne så ensomme ut. Jeg følte meg som null og så stygg og upopulær. Svar han med samme mynt. Gjerne konsentrer deg om noe på ansiktet hans f.eks en føflekk eller nesa et eller du kan ta han på. Så skriver du til han ¨din mammapuler den føflekken din er alt jeg ser. Verre med deg du kanke gjøre noe med den stygge flekken. Død over deg mammapuler!¨ også sletter du og blokkerer han. Syntes du burde gå på hans nivå jeg. Fuck it. Lag en ny profil og ha en babes bilde og drep han med ord. Skal love deg at det vil gjøre vondt for han! LOL! Muhahaha. Nå var jeg barnslig, men fikk ut hatet mitt mot sånne mennesker. 

Anonymkode: 0ca38...be2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var jo han som begynte. Ikke greit å skrive sånt til folk. Er det vanlig at menn oppfører seg slik på datingsider? Jeg har ingen erfaring før nå. Er veldig lei meg og gråter. Hvorfor være så slem? Hva har jeg gjort han? Hvorfor hater han meg? 

Anonymkode: 72ae8...951

Hvis du viser han at du ble provosert oppmuntrer du han bare. Da vil du også få et verre svar tilbake. Vil du det?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det normalt at menn på 39 oppfører seg sånn? Trodde menn ble mer voksne for alderen. Huff kanskje ikke nettdating er noe for meg. 

Anonymkode: 72ae8...951

Han representerer ikke normalnivået for menn over 30, men det er dessverre ikke unormalt å støte på slike duster på nettdating. De har en tendens til å gjøre mye av seg der, og også på diskusjonsfora på nettet som dette.

Anonymkode: 810cf...4dd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 13.9.2016 at 22.02, AnonymBruker skrev:

Er det normalt at menn på 39 oppfører seg sånn? Trodde menn ble mer voksne for alderen. Huff kanskje ikke nettdating er noe for meg. 

Anonymkode: 72ae8...951

Oppegående menn rundt 40 oppfører seg absolutt ikke sånn.

Han der er en det er mer enn bare 'litt' i veien med. Dette er en du ikke vil ønske å pirke på med en 5 meter lang pinne. 

Bare drit i hele gubben og alle problemene hans, for her går alle alarmer hos meg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her tror jeg faktisk jeg ville svart noe ala " vet du, jeg ble veldig lei meg av mld din, men det var kanskje intensjonen?"

Klar over at mange vil mene at du da viser svakhet, jeg mener det er helt greit å vise at man reagerer på slik oppførsel.

Dessuten tror jeg det er beste mulighet for at avsenderen faktisk tar til seg det du skriver, og skammer seg. Tror han ville satt igjen med en flau smak i munnen.

Hvis du slenger dritt tilbake vil du bare fore vedkommende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 13.9.2016 at 0.01, AnonymBruker skrev:

Skjønner deg godt. Husker jeg var 15 og fikk vite at mine øyne så ensomme ut. Jeg følte meg som null og så stygg og upopulær. Svar han med samme mynt. Gjerne konsentrer deg om noe på ansiktet hans f.eks en føflekk eller nesa et eller du kan ta han på. Så skriver du til han ¨din mammapuler den føflekken din er alt jeg ser. Verre med deg du kanke gjøre noe med den stygge flekken. Død over deg mammapuler!¨ også sletter du og blokkerer han. Syntes du burde gå på hans nivå jeg. Fuck it. Lag en ny profil og ha en babes bilde og drep han med ord. Skal love deg at det vil gjøre vondt for han! LOL! Muhahaha. Nå var jeg barnslig, men fikk ut hatet mitt mot sånne mennesker. 

Anonymkode: 0ca38...be2

Haha, du er kul:laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 13.9.2016 at 21.56, AnonymBruker skrev:

Jeg er 22 år og ganske sjenert,sjelden ute på byen så lagde en profil på sukker. Fikk en stygg melding av en mann på 39 år. "Ikke rart du er singel så schtøgg som du er." Jeg er helt knust og har grått over dette. 

Ble mobbet mye som barn så er sikkert ekstra sensitiv. Men nå har jeg lyst å ta hevn. Hva skal jeg skrive tilbake? Vurderer denne: "Takk for beskjed. Selv er du ikke noe fruktfat. Håper du får kreft og dør." Eller opprette en hatgruppe mot han på facebook? 

Anonymkode: 72ae8...951

Klage på nettsted: Ta det opp med nettstedet så rydder de sikkert opp i dette. Ikke lag en tråd på KG med enda mer mannehat. KG-feministene elsker å få slike påstander og kan dermed trolle en hel uke på slik mat. Takk

Mobbing: Ikke bruk mobbekortet i tide og utide for å få ekstra sympati fra KG-feministene. Mange menn har også blitt mobbet i barneårene, uten at vi bruker det mot kvinner.

Å få andre til å hjelpe deg å ta hevn/trolling: For å holde diskusjonen på et mest mulig saklig nivå er det ikke konstruktivt å fyre opp KG-feminister med argumenter hvorfor menn er onde og dumme. Vi har tusenvis av slike tråder her allerede, du kan få mye troll-matt til mannehatet ditt der. Lykke til!

Anonymkode: 6ccf6...a29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ikke rart du er singel så schtøgg som du er."

Svar: Jeg tenkte faktisk det samme om deg. Ærlighet er viktig, vet du! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 13.9.2016 at 21.56, AnonymBruker skrev:

Jeg er 22 år og ganske sjenert,sjelden ute på byen så lagde en profil på sukker. Fikk en stygg melding av en mann på 39 år. "Ikke rart du er singel så schtøgg som du er." Jeg er helt knust og har grått over dette. 

Ble mobbet mye som barn så er sikkert ekstra sensitiv. Men nå har jeg lyst å ta hevn. Hva skal jeg skrive tilbake? Vurderer denne: "Takk for beskjed. Selv er du ikke noe fruktfat. Håper du får kreft og dør." Eller opprette en hatgruppe mot han på facebook? 

Anonymkode: 72ae8...951

Hvorfor er du på sukker når du er så full av salt? :vetikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Menchit skrev:

Her tror jeg faktisk jeg ville svart noe ala " vet du, jeg ble veldig lei meg av mld din, men det var kanskje intensjonen?"

Klar over at mange vil mene at du da viser svakhet, jeg mener det er helt greit å vise at man reagerer på slik oppførsel.

Dessuten tror jeg det er beste mulighet for at avsenderen faktisk tar til seg det du skriver, og skammer seg. Tror han ville satt igjen med en flau smak i munnen.

Hvis du slenger dritt tilbake vil du bare fore vedkommende.

Takk,nå er han blokkert så jeg har ikke mottatt flere slemme meldinger :) 

Er det vanlig at menn blir kåte av å være slemme på sukker? Det kan jo være artig å skrive om jeg får flere meldinger.. "Ikke si sånt. Jeg blir så utrolig kåt" Da gir de seg kanskje. Merkelig fetish å ha forøvrig. Skrive masse dritt til random damer på sukker. 

TS 

Anonymkode: 72ae8...951

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Takk,nå er han blokkert så jeg har ikke mottatt flere slemme meldinger :) 

Er det vanlig at menn blir kåte av å være slemme på sukker? Det kan jo være artig å skrive om jeg får flere meldinger.. "Ikke si sånt. Jeg blir så utrolig kåt" Da gir de seg kanskje. Merkelig fetish å ha forøvrig. Skrive masse dritt til random damer på sukker. 

TS 

Anonymkode: 72ae8...951

I motsetning til hva enkelte feminister sier så kan det hende det er synd på denne sukker-brukeren etter 100-vis av avvisninger. Kanskje han bare er sur pga. andre kvinner?

Anonymkode: 6ccf6...a29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

I motsetning til hva enkelte feminister sier så kan det hende det er synd på denne sukker-brukeren etter 100-vis av avvisninger. Kanskje han bare er sur pga. andre kvinner?

Anonymkode: 6ccf6...a29

Det er absolutt ingen unnskyldning for å oppføre seg som et rasshøl. Om han er så skjør at han blir helt føkka i hue av nettdating og derfor må være slem mot andre, så har han ingen ting på slike nettsider å gjøre. 

Normale mennesker oppfører seg ikke sånn som han fyren her. Ferdig snakka! 

Anonymkode: 42540...5ec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er verre med de andre idiotene, som smigrer deg med påfuglord, forfører deg, bruker deg, og lar deg ligge igjen, ensom, som et annet kadaver...

Like greit å blokkere sånne folk. Ikke bare på sukker, men også i hjernen. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

I motsetning til hva enkelte feminister sier så kan det hende det er synd på denne sukker-brukeren etter 100-vis av avvisninger. Kanskje han bare er sur pga. andre kvinner?

Anonymkode: 6ccf6...a29

Og da er det greit at han lar det gå ut over en uskyldig jente som er mye yngre enn han? Nå har jo han gjort MEG skeptisk til menn. Og hvertfall nettdating. Jeg innser hvertfall at nettdating ikke er noe for meg og holder meg unna. Sender ikke stygge hatmeldinger til menn som ikke gar gjort meg noe. Mest sannsynlig trenger denne fyren psykolog. 

TS 

Anonymkode: 72ae8...951

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vinner når han ser at det går inn på deg. Det ser han ved at du kommer med en slik tilbakemelding. Rapporter og blokker. 

Jeg forstår at dette går inn på deg, men denne mannen fortjener ikke å ha denne makten til å få deg til å føle deg slik. Hva slags taper er dette som sender melding til kvinner nesten halvparten av egen alder helt uprovosert for å spre kvalme? Det er jo åpenbart ikke en oppegående mann med mye innhold i livet sitt. 

Anonymkode: dd75d...301

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for spekulasjoner, oppfordring til vold, og svar til dette, samt innlegg fra utestengt bruker.

Raven Emerald, mod.

Endret av Raven Emerald
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...