Gå til innhold

Tips til hevn mot slemming på sukker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 22 år og ganske sjenert,sjelden ute på byen så lagde en profil på sukker. Fikk en stygg melding av en mann på 39 år. "Ikke rart du er singel så schtøgg som du er." Jeg er helt knust og har grått over dette. 

Ble mobbet mye som barn så er sikkert ekstra sensitiv. Men nå har jeg lyst å ta hevn. Hva skal jeg skrive tilbake? Vurderer denne: "Takk for beskjed. Selv er du ikke noe fruktfat. Håper du får kreft og dør." Eller opprette en hatgruppe mot han på facebook? 

Anonymkode: 72ae8...951

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er det dummeste jeg har lest i dag.

Ingen av ideene dine er særlig gode.

• Liker 13
Skrevet

Ikke synk ned på hans latterlig lave nivå. Ikke svar han. Det er beste straffen han kan få. Blokker han heller. 

Anonymkode: 42540...5ec

• Liker 11
Skrevet
1 minutt siden, amativeReflection skrev:

Det var jo han som begynte. Ikke greit å skrive sånt til folk. Er det vanlig at menn oppfører seg slik på datingsider? Jeg har ingen erfaring før nå. Er veldig lei meg og gråter. Hvorfor være så slem? Hva har jeg gjort han? Hvorfor hater han meg? 

• Liker 1
Skrevet

Si at det i alle fall er bedre enn å være 39 og mer umoden enn en gjennomsnitts 15-åring.

Skrevet

Det var ikke pent sagt av han til deg. Ikke synk på hans nivå, det slår bare tilbake på deg selv.

Anonymkode: 1f4d1...936

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke synk ned på hans latterlig lave nivå. Ikke svar han. Det er beste straffen han kan få. Blokker han heller. 

Anonymkode: 42540...5ec

Er det normalt at menn på 39 oppfører seg sånn? Trodde menn ble mer voksne for alderen. Huff kanskje ikke nettdating er noe for meg. 

Skrevet
2 minutter siden, amativeReflection skrev:

Dette må være første gangen jeg er enig med deg😂

Ts, du virker bitter. Du er ennå ung og kan fortsatt trene deg fra bitterheten. Denne mannen som sendte deg den ufine meldingen kan ha vært en som deg som 22-åring. 

Anonymkode: 67e51...ba3

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det var ikke pent sagt av han til deg. Ikke synk på hans nivå, det slår bare tilbake på deg selv.

Anonymkode: 1f4d1...936

Klarer ikke slutte å gråte :( Tenk at en tilfeldig mann på sukker hater meg så mye. 

Skrevet

Mange folk oppretter profiler utelukkende for å rakke ned på folk. Jeg husker at det var en sånn fyr som plaget meg på en side en gang. Kverulerte og provoserte. Det er bare å rapportere.

• Liker 3
Skrevet

Ikke synk til hans nivå! Overse, blokker, rapporter. Han har vært skikkelig ufyselig!

Hvis du absolutt ønsker å ta litt igjen før du blokkerer han kunne du skrevet den første setningen, men synes det blir alt for mye å ønske han død eller å opprette hatprofil. Da synker du enda lavere enn han.

• Liker 2
Skrevet

Si til han at Ja, men jeg kan gjøre noe med at jeg er stygg. Du er dessverre stygg på innsiden og har ingen mulighet til å gjøre noe med det. Ha en fin dag.

• Liker 4
Skrevet

Bare svar "Så utrolig patetisk..." og så blokkerer/sletter du. 

• Liker 3
Skrevet

Uansett hvor fin/stygg du er så finnes det alltid noen der ute som bare vil spre eder og galle for å føle seg litt bedre selv.

Trikset er og selv se sin egen verdi og stole på seg selv og ikke la andres meninger affektere deg.

• Liker 1
Skrevet

Takk til svar fra dere alle. Har rapportert han som ufin på sukker og blokkert. Får han melding fra de om å skjerpe seg da eller? Noen som vet? 

Jeg skal gi sukker et nytt forsøk også sletter jeg det tror jeg. Er tydeligvis ikke hardhudet nok.. 

TS 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk til svar fra dere alle. Har rapportert han som ufin på sukker og blokkert. Får han melding fra de om å skjerpe seg da eller? Noen som vet? 

Jeg skal gi sukker et nytt forsøk også sletter jeg det tror jeg. Er tydeligvis ikke hardhudet nok.. 

TS 

Du kunne bare vært høflig og sagt "Takk i like måde" :fnise:

• Liker 2
Skrevet (endret)

Sikkert en nettroll som elsker å spre uhygge, ts. Hvis du er så j....... pen, hvorfor er du singel da a, skulle du nesten ha spurt. Hvordan er det Ellers der inne på sukker? Mange menn har vel vært positive til deg også? Trøst deg med at du ikke er den eneste som har fått slengt dritt etter seg. Det er som regel de som har behov for å kommentere og kritisere andre som føler seg dritt selv.

Endret av wintergirl
Skrevet

Trur nok du burde jobbe med dine problemer før du i det hele tatt tenker på et forhold. Er langt i fra normalt å reagere slik du gjør. 

Anonymkode: 5b307...5a1

• Liker 3
Gjest HappyWaffle
Skrevet

Noen er bare nødt til å spre rundt seg med kvalme i sitt ellers så patetiske liv for å få seg selv til å virke bedre. Det beste mann gjør er å drite i de. Sånne mennesker har det åpenbart ikke noe bra med seg selv da de mangler noe vesentlig mellom ørene. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 22 år og ganske sjenert,sjelden ute på byen så lagde en profil på sukker. Fikk en stygg melding av en mann på 39 år. "Ikke rart du er singel så schtøgg som du er." Jeg er helt knust og har grått over dette. 

Ble mobbet mye som barn så er sikkert ekstra sensitiv. Men nå har jeg lyst å ta hevn. Hva skal jeg skrive tilbake? Vurderer denne: "Takk for beskjed. Selv er du ikke noe fruktfat. Håper du får kreft og dør." Eller opprette en hatgruppe mot han på facebook? 

Er ikke sikkert profilen er ekte en gang. Det kan likesågodt  ha vært tre fjortiser som skrev det der til deg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...