Elle Melle Skrevet 16. november 2004 #1 Skrevet 16. november 2004 Kan noen fortelle meg hvilken butikk i Oslo sentrum som har det største utvalget av permer/innbindingsutstyr? Jeg gidder liksom ikke å løpe rundt i femte bokhandlere som bare har permer i samme størrelse med kumønster på... (Ikke det at kumønster ikke er fint, men det passer seg bare ikke helt på en eksamensoppgave. ) Så hvem har en stor kontorrekvisitaavdeling?
Gjest Étoile Skrevet 16. november 2004 #2 Skrevet 16. november 2004 Andvord City Cash i Tollbugata har kjempebra utvalg i kontorrekvisita.
Gjest Lea Skrevet 16. november 2004 #3 Skrevet 16. november 2004 Binders (f.eks på Alnabru) har masse stæsj til kontoret.
Elle Melle Skrevet 16. november 2004 Forfatter #4 Skrevet 16. november 2004 Skulle gjerne dradd til Binders, men jeg har dårlig tid, ingen bil og skal en tur til sentrum uansett... Men hvis du har lyst til å kjøre meg til Binders så skal du få lov! Vi får se, hvis tiden ikke blir for knapp så får jeg oppgaven liminnbundet på Akademika. Men jeg trenger en reserveløsning i tilfellet den skal trykkes ut siste natten hjemme på pc`en... :oops:
Gjest Lur nå? Skrevet 16. november 2004 #5 Skrevet 16. november 2004 Har du tatt back-up av oppgaven din - hvis ikke gjør det, gjerne på en annen pc. Dårlig erfaring med slikt - siste natta osv, stress you name it..................
Elle Melle Skrevet 17. november 2004 Forfatter #6 Skrevet 17. november 2004 Har du tatt back-up av oppgaven din - hvis ikke gjør det, gjerne på en annen pc. Dårlig erfaring med slikt - siste natta osv, stress you name it.................. Backup på usb-nøkkel, brent på cd og på yahoo briefcase... Slike feil gjør man ikke mange ganger i løpet av studietiden, tro meg. Dessuten printer jeg ut hele tiden, for det er få ting som føles så bra som å ha en papirkopi i hånden som man kan SE at man har... Jeg er primitiv, jeg vet. Men takk for tipset, det hadde vært lurt å få hvis jeg ikke hadde tenkt så langt selv. (Men hadde jeg ikke skjønt såpass etter alle årene på universitetet, ja da hadde jeg ikke FORTJENT noe vitnemål. )
Gjest Kaffegjesten Skrevet 17. november 2004 #7 Skrevet 17. november 2004 Jeg kjenner faktisk folk som ikke har vært så lure - eller husket på det. En nær venn mistet mye av oppgaven sin trodde vi - holdt på hele natta med å forsøke å få tømt en harddisk for data fra en pc som krasjet. Det tar tid å kjøre programmet "get data back" - særlig når du sitter og venter på resultatet. Men det gikk, oppgaven var printet ferdig 30 sek før innleveringsfrist. Hadde med oppgaven på CD også i tilfelle........men den slapp han å bruke. Så alle er ikke så lure som deg - eller rett og slett glemmer det.
Elle Melle Skrevet 17. november 2004 Forfatter #8 Skrevet 17. november 2004 Oi, oi, oi, stakkars! Ja det er helt typisk at et eller annet skjer i siste liten, for som regel har man jo rukket å forandre på noe etter at man tok backup sist... Det er bare ikke alltid så enkelt å huske HVA når man sitter der og svettter. Det verste jeg har vært med på var gjentatte strømbrudd natten før levering, og jeg hadde MYE igjen. Ikke lett å få skrevet noe med svart skjerm.
Arkana Skrevet 17. november 2004 #9 Skrevet 17. november 2004 De har også Binders på CCVest hvis det er nærmere deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå