Gå til innhold

Kontorrekvisita i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen fortelle meg hvilken butikk i Oslo sentrum som har det største utvalget av permer/innbindingsutstyr?

Jeg gidder liksom ikke å løpe rundt i femte bokhandlere som bare har permer i samme størrelse med kumønster på...

(Ikke det at kumønster ikke er fint, men det passer seg bare ikke helt på en eksamensoppgave.:ler: )

Så hvem har en stor kontorrekvisitaavdeling?

Skrevet

Andvord City Cash i Tollbugata har kjempebra utvalg i kontorrekvisita.

Skrevet

Binders (f.eks på Alnabru) har masse stæsj til kontoret.

Skrevet

Skulle gjerne dradd til Binders, men jeg har dårlig tid, ingen bil og skal en tur til sentrum uansett...

Men hvis du har lyst til å kjøre meg til Binders så skal du få lov! :sjarmor:

Vi får se, hvis tiden ikke blir for knapp så får jeg oppgaven liminnbundet på Akademika. Men jeg trenger en reserveløsning i tilfellet den skal trykkes ut siste natten hjemme på pc`en... :oops:

Gjest Lur nå?
Skrevet

Har du tatt back-up av oppgaven din - hvis ikke gjør det, gjerne på en annen pc. Dårlig erfaring med slikt - siste natta osv, stress you name it..................

Skrevet
Har du tatt back-up av oppgaven din - hvis ikke gjør det, gjerne på en annen pc. Dårlig erfaring med slikt - siste natta osv, stress you name it..................

Backup på usb-nøkkel, brent på cd og på yahoo briefcase...

Slike feil gjør man ikke mange ganger i løpet av studietiden, tro meg.

Dessuten printer jeg ut hele tiden, for det er få ting som føles så bra som å ha en papirkopi i hånden som man kan SE at man har...

Jeg er primitiv, jeg vet. :roll:

Men takk for tipset, det hadde vært lurt å få hvis jeg ikke hadde tenkt så langt selv.

(Men hadde jeg ikke skjønt såpass etter alle årene på universitetet, ja da hadde jeg ikke FORTJENT noe vitnemål. :ler: )

Gjest Kaffegjesten
Skrevet

Jeg kjenner faktisk folk som ikke har vært så lure - eller husket på det. En nær venn mistet mye av oppgaven sin trodde vi - holdt på hele natta med å forsøke å få tømt en harddisk for data fra en pc som krasjet. Det tar tid å kjøre programmet "get data back" - særlig når du sitter og venter på resultatet. Men det gikk, oppgaven var printet ferdig 30 sek før innleveringsfrist. Hadde med oppgaven på CD også i tilfelle........men den slapp han å bruke.

Så alle er ikke så lure som deg - eller rett og slett glemmer det.

Skrevet

Oi, oi, oi, stakkars!

Ja det er helt typisk at et eller annet skjer i siste liten, for som regel har man jo rukket å forandre på noe etter at man tok backup sist...

Det er bare ikke alltid så enkelt å huske HVA når man sitter der og svettter. :roll:

Det verste jeg har vært med på var gjentatte strømbrudd natten før levering, og jeg hadde MYE igjen. Ikke lett å få skrevet noe med svart skjerm.

Skrevet

De har også Binders på CCVest hvis det er nærmere deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...