anikat Skrevet 13. september 2016 #21 Skrevet 13. september 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Du som er singel, ønsker du deg barn innen rimelig tid? Anonymkode: f71cf...4b4 Nei, men det er jo fordi at jeg er 40 og har fått de barna jeg ønsket meg, og har begynt å glede meg til at dem begynner å bli voksne nok til å flytte ut, slik at jeg kan få min frihet tilbake, men hadde jeg vert mye yngre så hadde jeg nok ønsket å få barn.
Caduceus Skrevet 13. september 2016 #22 Skrevet 13. september 2016 Nei,jeg ønsker ikke egne barn. Jeg er råheldig som har mulighet for å delta i tanteungenes liv og har aldri kjent noe behov for å bære fram egne. Jeg digger unger,men det er også uendelig godt å kunne lukke seg selv inn i min egen "boble"😊 2
Ardenus Skrevet 13. september 2016 #23 Skrevet 13. september 2016 Når jeg treffer den rette dama der jeg kan ha en fremtid med så er barn helt klart noe jeg vil ha.
Blue Sapphire Skrevet 14. september 2016 #24 Skrevet 14. september 2016 Det vet jeg ikke. Har alltid sagt at jeg ikke ønsker meg barn, men kanskje det forandrer seg når jeg møter den rette.
Gjest Lithe. Skrevet 14. september 2016 #25 Skrevet 14. september 2016 Ja, når jeg møter den rette (+hvis omstendighetene er gode for det)
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #27 Skrevet 14. september 2016 Ja. Selvfølgelig. Jeg vil ikke være hverken singel eller barnløs. Anonymkode: 95cf6...edd
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #28 Skrevet 14. september 2016 Nei. Synes livet mitt er rikt nok som det er. Tok avgjørelsen da jeg var 34, nå er jeg 36 Anonymkode: da97f...d0a 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #29 Skrevet 14. september 2016 5 minutter siden, Vemund skrev: Ja, når jeg treffer den rette dama. Det er ikke lurt å tenke sånn. En kan aldri til å bli sikker på at en person er rett..tenker du sånn blir folk litt som en vare. Kanskje, kanskje kan en få noe bedre om en leter i flere butikker..og dessuten: hva om du skulle gjøre noen gravid uforvarende? Du kan f.eks ikke forvente at noen skal ta abort fordi du ikke er bombesikker på at det er rett dame. Anonymkode: 95cf6...edd
Vemund Skrevet 14. september 2016 #30 Skrevet 14. september 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke lurt å tenke sånn. En kan aldri til å bli sikker på at en person er rett..tenker du sånn blir folk litt som en vare. Kanskje, kanskje kan en få noe bedre om en leter i flere butikker..og dessuten: hva om du skulle gjøre noen gravid uforvarende? Du kan f.eks ikke forvente at noen skal ta abort fordi du ikke er bombesikker på at det er rett dame. Anonymkode: 95cf6...edd Jeg kan jo ikke bestemme at jeg skal ha barn med noen her og nå eller at "hun eller hun" skal ha barn sammen med meg. Da må jeg pent vente til den rette dukker opp, og det bør være en avgjørelse vi tar sammen. Ene eksen min ble gravid ved et uhell, da ble vi enige om abort og at det var riktig for oss begge. Har man barn sammen så er man jo tvunget til å ha kontakt resten av livet, ikke så dumt å ha litt seriøse tanker rundt det
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #31 Skrevet 14. september 2016 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja men tenk å ødelegge dåsa si og livet på den måten. Fatter det ikke. Anonymkode: ac1c9...78e Det er mange 14-åringer som tror dette, det går over når du blir litt eldre. Verken "dåsa" eller livet blir ødelagt av å få barn, men når man er så trangsynt og umoden, vet man ikke bedre. Like greit at du ikke vil ha barn. Anonymkode: 30d6e...77d
Bærtur Skrevet 15. september 2016 #32 Skrevet 15. september 2016 Ja, MEN -det må være sammen med den rette og ikke bare for å få et barn. Det er et livsvarig ansvar, strengt tatt kun til de et atten, men mine eventuelle barn, vil alltid være mine barn, om de er 5 eller 50.
cerruti Skrevet 15. september 2016 #33 Skrevet 15. september 2016 Den 14. september 2016 at 16.41, AnonymBruker skrev: Nei. Synes livet mitt er rikt nok som det er. Tok avgjørelsen da jeg var 34, nå er jeg 36 Anonymkode: da97f...d0a Møter du mye spørsmål ved det standpunktet? Er like gammel som deg og føler det er belastende å snakke om barn. Har en samboer som desperat ønsker barn, så dette er ikke lett...
Gjest Jacklost Skrevet 15. september 2016 #34 Skrevet 15. september 2016 Ja når jeg møter ei jeg vil tilbringe resten av livet mitt med
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå