AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #1 Skrevet 13. september 2016 Tror jeg hvert fall. Nesten hver eneste time med psykologen har jeg fått spørsmål om jeg har tatt noen rusmidler etc. Er det normalt at psykologen spør om det? Jeg har overhodet ikke noe problemer med rusmidler og har heller aldri hatt det. Hver gang sier jeg nei, men opplever ofte at han gjentar spørsmålet litt senere om jeg er helt sikker på at jeg ikke har tatt noe. Jeg virker kanskje noe sløvet..., men jeg er deprimert og jeg sover svært dårlig..., jeg ruser meg ikke! Anonymkode: ddf50...90e
AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #2 Skrevet 13. september 2016 Har du sløv tale? Har du blitt mer sløv med årene? Tenker du uklart? Er du klønete i hvordan du formulerer deg? Anonymkode: cf4a0...a49
AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #3 Skrevet 13. september 2016 Jeg har hatt 3 psykologer. Ingen har så mye som spurt meg om rusmidler. Kun fått spørsmål om alkoholforbruk én gang, første møte med første psykolog. Vet ikke om det ble notert ned i papirene mine. Jeg har møtt opp etter å ikke ha sovet på tre netter. Grått ekstremt mye, røde øyne og sett helt for jævlig ut. Ingen spørsmål om rusmidler. Du bør enten spørre psykologen, fortell det som det er. Du føler deg anklaget, si det som det er. Hvis det ikke funker, bytt. Du kan lett bytte om du ikke er fornøyd med psykologen, samme hva slags grunn. Har ikke byttet selv. Men du finner nok ut hvordan på nett. Anonymkode: 9e718...ada
AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #4 Skrevet 13. september 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du sløv tale? Har du blitt mer sløv med årene? Tenker du uklart? Er du klønete i hvordan du formulerer deg? Anonymkode: cf4a0...a49 Jeg har nok litt sløv tale, ja. Mister kosentrasjonen lett, så virker nok ikke alltid helt til stede. Jeg hadde ikke reagert om jeg hadde fått spørsmålet bare en gang, men får spørsmål om det nesten hver time. Først tenkte jeg ikke så mye over det, men nå i det siste har jeg lagt merke til at jeg får det spørsmålet hele tiden. Hadde jeg ruset meg så hadde jeg nok kommet til å fortalt det til psykologen, for så vidt jeg vet så har psykologen taushetsplikt, og det er ikke noen barn inni bildet uansett. Anonymkode: ddf50...90e
AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #5 Skrevet 13. september 2016 Spør da? Om han oppfatter deg som ruset? Og si at du merker at lite søvn gjør deg sløv og at du blir bekymret over at han kanskje tenker det om deg? Poenget er vel at du skal snakke om ting som bekymrer deg. Anonymkode: 85a32...4eb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå