Gå til innhold

Ghosting


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har snakket av og på med en fyr i 2 år nå. Vi møttes en sommer også tekstet vi litt. Han bor i Danmark og jeg bor i Norge, så det har vært litt avstand mellom oss. Forrige sommer møttes vi igjen og fikk dratt på en ordentlig "date" før jeg måtte gå igjen. Vi hadde ikke sex, men han spurte om jeg ville bli med hjem til han siden jeg hadde en lang reisevei. Jeg takket selvfølgelig nei siden jeg ikke ville ligge med han første date, i tillegg hadde jeg kjøpt togbillett tilbake til hotellet. Vi tekstet litt igjen etter møtet også sluttet han å svare. I år sendte han en bursdagsmelding og begynte å prate med meg litt igjen. Også stoppa det igjen. Helt uten videre. Skjønner ikke helt hva han vil og hvorfor han gjør dette. Noen som har noen tanker? Han er forresten 9 år eldre enn meg.

Anonymkode: 431d8...57f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tidsfordriv når han ikke har noen andre han holder på meg? Kjekt å holde deg på gress om han noen gang trenger noe?

Anonymkode: 385f1...5b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tidsfordriv når han ikke har noen andre han holder på meg? Kjekt å holde deg på gress om han noen gang trenger noe?

Anonymkode: 385f1...5b3

Ja, kanskje det. Men hva skulle han eventuelt ha fra meg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Anonym2525 skrev:

Ja, kanskje det. Men hva skulle han eventuelt ha fra meg? 

Oppmerksomhet, sex... det er mange som synes det er digg å ha noen "på gress" sånn at de alltid har noen å få litt oppmerksomhet fra.

Anonymkode: 385f1...5b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...