Gå til innhold

Er han ugift?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå tror jeg at jeg fant ut at han er gift/samboer. Huset ble kjøpt sammen med en dame for flere år siden. Etter det har ikke huset blitt solgt videre ihvertfall. Men rart at hun ikke er bostedsregistrert der hvis hun bor der og eier huset sammen med sin mann?? Skal prøve å finne henne på evt annen adresse i det 1881-registeret... Må få svar på dette, så jeg kan legge det vekk.

Anonymkode: d8d9c...4ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

31 minutter siden, Emera skrev:

Denne siden kan være nyttig. Hvis han og en eventuell kone kjøpte huset så står der her. Om det har vært et skifteoppgjør står det også. Kjekk side om en lurer på sånt. :nigo:

Og han jeg datet, som løy til meg om at han var skilt, men skrev offentlig på FB at han var gift, står som eneeier av huset. Noe muffens der. Men som sagt så har de to hus. 

Anonymkode: ab981...764

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Og han jeg datet, som løy til meg om at han var skilt, men skrev offentlig på FB at han var gift, står som eneeier av huset. Noe muffens der. Men som sagt så har de to hus. 

Anonymkode: ab981...764

Skikkelig drittoppførsel. Her har jeg jo ikke vært inne på dette temaet med han, og det er ikke naturlig å spørre han, synes jeg. Men mest sannsynlig er han gift, synes bare det er merkelig at hun ikke står oppført på huset. Og hun dukker (foreløpig ikke) opp noe annet sted heller. Men kan se om jeg finner henne på facebook. 

Anonymkode: d8d9c...4ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Skikkelig drittoppførsel. Her har jeg jo ikke vært inne på dette temaet med han, og det er ikke naturlig å spørre han, synes jeg. Men mest sannsynlig er han gift, synes bare det er merkelig at hun ikke står oppført på huset. Og hun dukker (foreløpig ikke) opp noe annet sted heller. Men kan se om jeg finner henne på facebook. 

Anonymkode: d8d9c...4ca

Det kan jo være at de har flyttet fra hverandre eller skal det - men bare ikke har fikset det økonomiske og juridiske enda. Et fam medlem brukte nesten1 år på det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fant jeg ut av det :P Hun er på facebook, og på profilen hennes står det at hun er samboer (pluss har barn). Så da er han opptatt. Huff, ble litt nedtur dette, selv om jeg ikke helt visste om forelskelsen var "noen vits". Men nå vet jeg iallefall at jeg må la det blåse over... Søren altså.

Anonymkode: d8d9c...4ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, niledh skrev:

Det kan jo være at de har flyttet fra hverandre eller skal det - men bare ikke har fikset det økonomiske og juridiske enda. Et fam medlem brukte nesten1 år på det...

Virker som de er sammen utifra facebooken hennes. Pluss et bilde der som ser ut som han (er flere på bildet, han står litt unna kamera). Stort tydeligere kan jeg neppe få det om jeg hadde spurt han, så det må bare blåse over.

Anonymkode: d8d9c...4ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er blitt betatt av en mann, og prøver å finne ut litt om ham (ingen vits i å la forelskelsen utvikle seg dersom han f.eks er gift).

Når det bare kommer opp et navn på adressen hans når man søker på gule sider, vil det da si sikkert at det kun er han som bor der? (Han kan jo selvfølgelig ha kjæreste eller være særboer.) Hvis han hadde vært gift, så ville jo også konas navn dukket opp, selv om hun ikke brukte samme etternavn? 

Det er ikke aktuelt å spørre han rett ut! 

Anonymkode: d8d9c...4ca

Jeg er blitt betatt av en mann, og prøver å finne ut litt om ham (ingen vits i å la forelskelsen utvikle seg dersom han f.eks er gift).

Når det bare kommer opp et navn på adressen hans når man søker på gule sider, vil det da si sikkert at det kun er han som bor der? (Han kan jo selvfølgelig ha kjæreste eller være særboer.) Hvis han hadde vært gift, så ville jo også konas navn dukket opp, selv om hun ikke brukte samme etternavn? 

Det er ikke aktuelt å spørre han rett ut! 

Anonymkode: d8d9c...4ca

 

Anonymkode: e5b24...0ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Virker som de er sammen utifra facebooken hennes. Pluss et bilde der som ser ut som han (er flere på bildet, han står litt unna kamera). Stort tydeligere kan jeg neppe få det om jeg hadde spurt han, så det må bare blåse over.

Anonymkode: d8d9c...4ca

Nå ødelegger jeg sikkert alt for deg, men det jeg tenkte da jeg så at mitt crush (litt liknende situasjon) hadde profilbilde med en dame. Og eide leilighet med henne. Men klarte ikke legge det fra meg og plutselig var bildet vekk og de ikke Facebook-venner lenger - og en god stund etterpå eier hun visst ikke lenger deler  av leilighet heller. Stalkingsmulighetene i 2016 er skumle for fjortisforelska voksne :fnise: 

Beste muligheten er  å spørre, men hvem tør det liksom? :ohmy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, niledh skrev:

Nå ødelegger jeg sikkert alt for deg, men det jeg tenkte da jeg så at mitt crush (litt liknende situasjon) hadde profilbilde med en dame. Og eide leilighet med henne. Men klarte ikke legge det fra meg og plutselig var bildet vekk og de ikke Facebook-venner lenger - og en god stund etterpå eier hun visst ikke lenger deler  av leilighet heller. Stalkingsmulighetene i 2016 er skumle for fjortisforelska voksne :fnise: 

Beste muligheten er  å spørre, men hvem tør det liksom? :ohmy:

Ja, ikke sant, stalkermulighetene er skumle for fjortisforelska voksne :fnise: Ja, jeg tør ikke spørre, det blir bare kleint, og har dessuten fått tydelig nok svar nå, mener jeg fortsatt 😉

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Stakkars mann, du er jo sprø, hva faen er det som feiler deg?

Anonymkode: e5b24...0ac

Sprø nei, og stakkars mann? Har ikke plaget han med noe. Ville bare finne ut litt om ham før jeg kastet meg hodestups ut i forelskelsen. Det hadde vel vært mer stakkars mann om jeg lot forelskelsen i ham bare blomstre til tross for at han var opptatt, mens nå kan jeg la det gå over. Og greit for meg også med riktig info om ham, så jeg ikke behøver å "dåne" etter en som er no-go. 

Anonymkode: d8d9c...4ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...