AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #1 Skrevet 13. september 2016 Jeg er blitt betatt av en mann, og prøver å finne ut litt om ham (ingen vits i å la forelskelsen utvikle seg dersom han f.eks er gift). Når det bare kommer opp et navn på adressen hans når man søker på gule sider, vil det da si sikkert at det kun er han som bor der? (Han kan jo selvfølgelig ha kjæreste eller være særboer.) Hvis han hadde vært gift, så ville jo også konas navn dukket opp, selv om hun ikke brukte samme etternavn? Det er ikke aktuelt å spørre han rett ut! Anonymkode: d8d9c...4ca
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 13. september 2016 #2 Skrevet 13. september 2016 Hvordan i huleste kan vi vite om han er ugift ? Herregud kvinne om du lurer på det så får du spør han Det er ingen her som kan vite det. Og vet du hva spør han rett ut ikke vær feig. Om du lurer så spør makan
asterix Skrevet 13. september 2016 #3 Skrevet 13. september 2016 En runde på FB vil vel fortelle deg langt mer enn gulesider noengang vil. På min adresse kommer tre av ungene og noen av hver leieboerfamilie opp. Hverken jeg eller samboeren kommer opp. 1
Gjest Absolutt Skrevet 13. september 2016 #4 Skrevet 13. september 2016 ... og hvorfor tror du at han er gift?
AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #5 Skrevet 13. september 2016 Takk for svar! Kjappe folk ☺ Jo du Aragorn, akkurat her er jeg feig, om du vil kalle det det. Han er ikke på fb, ellers hadde jeg prøvd å se der. Anonymkode: d8d9c...4ca
AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #6 Skrevet 13. september 2016 Kan du ikke bare sjekke om han har giftering eller ikke? Anonymkode: 8e578...436 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #7 Skrevet 13. september 2016 Det kommer helt an på om andre personer på den adressen har tlf.nr. sitt oppført. Jeg søkte akkurat på adressen min nå, og da kom det opp navnet til en helt ukjent person. Sannsynligvis en som har bodd her tidligere og ikke meldt adresseforandring til 1881. Jeg har ikke mitt nummer hemmelig, men jeg har unnlatt å ha det oppført på internett. Så - hvis det hadde vært sånn at noen prøvde å finne ut hvem som bor her så får de helt feil informasjon. Anonymkode: 3cda7...be1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #8 Skrevet 13. september 2016 Veldig mange har telefon gjennom jobben i dag, og da er de ikke alltid registrert på bostedsadressen. Så det er ingen garanti for at han ikke er gift eller samboer selv om kun han kommer opp på adressen. Da er det bedre tips å kjøre forbi og se om det står flere navn på postkassen... Hvis han ikke bor i blokk eller noe da. Anonymkode: 17c98...bd1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #9 Skrevet 13. september 2016 Jo, kan prøve diskret å se etter giftering neste gang jeg ser han. Kanskje jeg kan prøve å kjøre forbi en dag, men føler det er litt vel "too much" kanskje. Pluss tror huset han bor i ligger inn en småvei, men er vel gjennomkjøringsvei, så... Postkassa derimot er kanskje ute ved veien, tror det er vanlig på det stedet. Ok, skjønner det er ikke 100 % sikkert han er ugift/ikke har samboer selv om kun han kommer opp på adressesøk. Anonymkode: d8d9c...4ca
AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #11 Skrevet 13. september 2016 Jeg pleier å søke opp navnet på gule sider og deretter å søke på adressen . Navnene som kommer opp på adressen søker jeg videre på facebook og evt google. Kan finne ut endel om folk på denne måten De som bor på samme adressen trenger ikke nødvendigvis være ektefelle/samboer. Kan f.eks være barn. Anonymkode: 31867...498
Legokloss Skrevet 13. september 2016 #12 Skrevet 13. september 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jo, kan prøve diskret å se etter giftering neste gang jeg ser han. Kanskje jeg kan prøve å kjøre forbi en dag, men føler det er litt vel "too much" kanskje. Pluss tror huset han bor i ligger inn en småvei, men er vel gjennomkjøringsvei, så... Postkassa derimot er kanskje ute ved veien, tror det er vanlig på det stedet. Ok, skjønner det er ikke 100 % sikkert han er ugift/ikke har samboer selv om kun han kommer opp på adressesøk. Anonymkode: d8d9c...4ca Evt kan du jo gå som om du er på tur i området og titter rundt - lettere å lese postkasser da enn når man må stoppe når man kjører forbi.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #13 Skrevet 13. september 2016 2 timer siden, Frida.B skrev: Scary 😮😱🤔 Hva mener du? 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg pleier å søke opp navnet på gule sider og deretter å søke på adressen . Navnene som kommer opp på adressen søker jeg videre på facebook og evt google. Kan finne ut endel om folk på denne måten De som bor på samme adressen trenger ikke nødvendigvis være ektefelle/samboer. Kan f.eks være barn. Anonymkode: 31867...498 Ja, var det jeg gjorde. Kun navnet hans som kommer opp på den adressen. Tror han har barn da, men kom ikke opp flere navn. Fb har han ikke for finner han ikke der, men kan jo prøve google litt til... (Slik jeg fant ut han må ha barn). 1 time siden, niledh skrev: Evt kan du jo gå som om du er på tur i området og titter rundt - lettere å lese postkasser da enn når man må stoppe når man kjører forbi. Ja, god idé, hvis jeg tør 😂 Bor ikke i området så det er ikke helt naturlig at jeg går tur der, men det er noen "severdigheter" like i nærheten som folk reiser for å se, så jeg kan jo late som det er det jeg skal... Anonymkode: d8d9c...4ca
AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #14 Skrevet 13. september 2016 Jeg tok en slik test på en jeg datet og lurte litt på om han løy om ekteskap. Fant kun hans navn på hans adresse. Men det viste seg at han faktisk var gift. Men hun har adresse på et annet hus de eier. De bor to steder... Anonymkode: ab981...764
AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #15 Skrevet 13. september 2016 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tok en slik test på en jeg datet og lurte litt på om han løy om ekteskap. Fant kun hans navn på hans adresse. Men det viste seg at han faktisk var gift. Men hun har adresse på et annet hus de eier. De bor to steder... Anonymkode: ab981...764 Huff, kjipe greier 😯 Men jeg håper jo at det ikke er normen akkurat, og helt vanlig er det vel ikke å bo to steder når man er gift. Men jeg ser muligheten for at han kan være opptatt altså... Anonymkode: d8d9c...4ca
AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #16 Skrevet 13. september 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg pleier å søke opp navnet på gule sider og deretter å søke på adressen . Navnene som kommer opp på adressen søker jeg videre på facebook og evt google. Kan finne ut endel om folk på denne måten De som bor på samme adressen trenger ikke nødvendigvis være ektefelle/samboer. Kan f.eks være barn. Anonymkode: 31867...498 Ja, var det jeg gjorde. Kun navnet hans som kommer opp på den adressen. Tror han har barn da, men kom ikke opp flere navn. Fb har han ikke for finner han ikke der, men kan jo prøve google litt til... (Slik jeg fant ut han må ha barn). Du kan jo forsøke å google adressen. Kan være at det kommer opp noen treff. Det kan selvfølgelig være at du får treff på folk som har bodd på adressen tidligere, men da det jo bare å "etterforske" videre Anonymkode: 31867...498
AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #17 Skrevet 13. september 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du kan jo forsøke å google adressen. Kan være at det kommer opp noen treff. Det kan selvfølgelig være at du får treff på folk som har bodd på adressen tidligere, men da det jo bare å "etterforske" videre Anonymkode: 31867...498 Takk ☺ Prøvde det, men da kommer det ikke noe annet enn andre addesser i nærheten. Fant også et 1881-register over alle som bor i kommunen, og der står han også oppført alene på den adressen. Anonymkode: d8d9c...4ca
Gjest Emera Skrevet 13. september 2016 #18 Skrevet 13. september 2016 (endret) Denne siden kan være nyttig. Hvis han og en eventuell kone kjøpte huset så står der her. Om det har vært et skifteoppgjør står det også. Kjekk side om en lurer på sånt. Endret 13. september 2016 av Emera
AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #19 Skrevet 13. september 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du kan jo forsøke å google adressen. Kan være at det kommer opp noen treff. Det kan selvfølgelig være at du får treff på folk som har bodd på adressen tidligere, men da det jo bare å "etterforske" videre Anonymkode: 31867...498 Takk ☺ Prøvde det, men da kommer det ikke noe annet enn andre addesser i nærheten. Fant også et 1881-register over alle som bor i kommunen, og der står han også oppført alene på den adressen. Tenker at det er stor sannsynlighet for at han bor alene Anonymkode: 31867...498
AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #20 Skrevet 13. september 2016 1 time siden, Emera skrev: Denne siden kan være nyttig. Hvis han og en eventuell kone kjøpte huset så står der her. Om det har vært et skifteoppgjør står det også. Kjekk side om en lurer på sånt. Takk. Jammen er det litt artig å være frk Detektiv 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenker at det er stor sannsynlighet for at han bor alene Anonymkode: 31867...498 Ja, er det jeg tenker litt også nå... Vet nesten ikke om jeg skal le eller gråte, for har ikke helt bestemt meg for om det er "lurt" å være forelsket i han enda (pga enkelte ting). Hadde han vært gift, så hadde det vært lettere å la forelskelsen gli over, men hvis han ikke er det... Anonymkode: d8d9c...4ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå