Gå til innhold

Kanskje blir vi 3?


Meley

Anbefalte innlegg

:velkommen: 

Velkommen inn i Meleys tankespinn :hjerte:

Da var det min tur å opprette dagbok her inne :) Etter litt oppmuntring min kjære samboer :hjerte: 

Jeg er da en 27 år gammel sykepleier fra Nordland som er samboer med verdens herligste fyr på 31 år :hjerte:
Jobber på sykehjem, på en miljøterapeutisk avdeling for demente. Å storkoser meg i jobben, de eldre er noen fantastiske mennesker :laugh::hjerte: 

Om meg å samboern kan jeg si så mye at vi har vært sammen i et års tid. Så noen vil kanskje si vi har vært for kort tid sammen for å planlegge å bli en familie. Men for oss føles dette helt rett :hjerte: 
Han har gått fra å være en mann som hele livet har sagt at han aldri vil ha unger, til nå å ønske seg barn og nesten er like ille barnsyk som meg til tider :fnise: Å kan plutselig sitte for seg selv å smile bare jeg sier noe angående det med unger å familieliv. 

Egentlig var ikke planen vår å begynne nå, men tidligst ca november. Å absolutt ikke før etter jeg hadde vært hos legen å fått snakket om migrenemedisinen, blodtrykksmedisinen og slikt. Men neida :fnise: her fant plutselig samboern ut at han gjerne ville begynne før å jeg var ikke vanskelig å få med på leken... Å dermed var vi plutselig i gang med å prøve :ohmy:

Jeg kommer til å bruke dagboken mest for å skrive ned ting som jeg vil huske til senere, lufte tanker å få ut ting fra hjertet :) Hvor ofte den blir oppdatert gjenstår å se men skal gjøre mitt beste :)

Blir glad for en hilsning fra de som leser, og kjenner du meg igjen: så plis fortell meg det, og så hold munn om det ute i verden :fnise: Da ingen i familien eller venner vet om planene våre! 

 

~~~~~~~~~~~~<3~~~~~~~~~~~~~~

Startet prøvingen i september 2016.
Henvist til utredning for ufrivillig barnløshet i oktober 2017.

Endret av Meley
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...