Gå til innhold

super size me


^me^

Anbefalte innlegg

noen som har sett den?

noen som fikk øynene opp og tenkte "jeg skal ALDRI sette mine bein innforbi mc donalds igjen!!"?

eller brydde du deg ikke særlig etter du hadde sett filmen..

jeg må si jeg måpte noen ganger i mens jeg så filmen..var mye skrekkelig fakta!men må innrømme at jeg har vert på mc donalds en gang etter jeg så filmen..selv om jeg visse hvor usunnt dette var..

nå hva synes dere og hva tenker dere om mc donalds mat etter og ha sett filmen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns jo det var ekkelt, men det er forskjell på å spisen på mcdonalds, hvær dag, og eng gang iblandt. kommer nok ikke til å kjøpe nuggets mer da...der sitter set ekle intrykket litt for godt fast :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valhalla

Det sier seg selv at man ikke kan spise slikt hver dag frokost lunsj og middag. Det betyr ikke at det er skadelig å spise det et par ganger i måneden eller mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sier seg selv at man ikke kan spise slikt hver dag frokost lunsj og middag. Det betyr ikke at det er skadelig å spise det et par ganger i måneden eller mindre.

Nettopp. Det er ingen som blir hverken syk eller overvektig av et normalt og behersket forhold til McDonalds og annen fastfood.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi spiste på McDonalds før vi gikk og så filmen. Med vilje, selvsagt. Har spist der senere, en gang eller to siden i sommer. Spiser helst kylling Premiere, og går for fruktpose i stedet for chips.

Syntes det var en veldig bra dokumenter!

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg likte filmen veldig godt men det er mange år siden jeg har vært på MC Donalds. Det finnes jo så mye annen god og ikke minst sunnere mat.

Utrolig skremmende å se hva maten gjorde med kroppen hans :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sntes ikke det var så ekkelt. Han likte jo maten selv, og det var aldri noe motbydelig rundt maten selv eller måten den ble presentert på (bortsett fra da han spydde).

Jeg synes at filmen var litt oppskrytt. Ble nødt til å spole meg igjennom noen deler på slutten, det skjedde jo ingenting. Men kanskje dette var pga at jeg er vant til Michael Moores dokumentarfilmer, hvor det skjer litt mer og det er mer fakta og slikt.

Ble også litt irritert av den besserwisser-kjæresten til fyren.

Det finnes mange bedre grunner til å boikotte McDonalds og slike fast-food-kjeder enn næringinnholdet, eller mangel på sådan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...