AnonymBruker Skrevet 12. september 2016 #1 Skrevet 12. september 2016 Hei! Jeg er en 18 år gammel jente, og for ca ett år siden fikk jeg påvist at jeg har Morbus Menieres, dog en mild versjon. Jeg har ikke satt diagnosen på "papirene", fordi jeg har en ganske mild versjon, og legen mente derfor at den ville "skade" mer enn den ville hjelpe. Jeg sliter en del med øresus som er ganske slitsomt, men på grunn av 10% fraværs-regelen er det vanskelig å ta hensyn til den. Jeg lurer derfor på om jeg burde "sette" diagnosen eller ikke? Hvilke ulemper kan komme av å ha det i papirene, feks i forhold til arbeidslivet eller i forhold til førerkort? Noen som har erfaring med dette? Anonymkode: ac2b9...040
AnonymBruker Skrevet 12. september 2016 #2 Skrevet 12. september 2016 Hjelp, vær så snill ❤️ Anonymkode: ac2b9...040
AnonymBruker Skrevet 12. september 2016 #3 Skrevet 12. september 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg er en 18 år gammel jente, og for ca ett år siden fikk jeg påvist at jeg har Morbus Menieres, dog en mild versjon. Jeg har ikke satt diagnosen på "papirene", fordi jeg har en ganske mild versjon, og legen mente derfor at den ville "skade" mer enn den ville hjelpe. Jeg sliter en del med øresus som er ganske slitsomt, men på grunn av 10% fraværs-regelen er det vanskelig å ta hensyn til den. Jeg lurer derfor på om jeg burde "sette" diagnosen eller ikke? Hvilke ulemper kan komme av å ha det i papirene, feks i forhold til arbeidslivet eller i forhold til førerkort? Noen som har erfaring med dette? Anonymkode: ac2b9...040 Hei Jeg har diagnosen Morbus Menieres, også heldigvis en mild versjon. Jeg har hatt den diagnosen i mange år, og jeg har sertifikat og kjører bil daglig, Angående arbeidslivet kan jeg ikke uttalte med, da jeg er ufør av andre grunner enn MM. Anonymkode: 1a9db...dcd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå