Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syntes ganske mange er fine jeg da!!

Ettersom at jeg har " 2 barn ", så går det mye i disney filmer her!! og jeg syntes man ikke blir for gammel til og se tegne filmer!!

Mine favoritter ER:

- Løvens konge (alle sammen)

- Istid ( latterlig morsom)

- Mikke og Donalds Jule DVD.

- Alle di gamle klasikerene( snehvit& di 7 dverger), donald, tom og jerry, osv.

- Harry Potter

- Den uendelige historiene 1 & 2

- Den uendelige reisen 1 & 2

Det er mange flere, men jeg orker ikke og ramse opp alle sammen, det blir for mye og skrive :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Løvenes konge, skjønnheten og udyret, tornerose, for ikke å snakke om Fantasia, den opprinnelige altså! Snakk om magi! Har et vedvarende bilde på netthinnen av krokodiller som prøver å løfte ballerinaflodhester over hodet :hoho:

Mange nye filmer som også er fantastiske, men ikke bare Disney på markedet... Shrek, Monsters Inc... Mye bra, men dessverre mye kommersielt dritt også.

Gjest Anonymous
Skrevet

Synes Hercules er bra jeg da, men favoritten er vel Løvenes Konge! Anbefaler alle å se den på teater i London!

Skrevet

Det var jeg som skrev innlegget over... Kom på at jeg også er veldig glad i Istid...Hysterisk morsom!

Skrevet

de utrolige,nemo,min bror bjørnen,istid,monsterbedriften,og den disney film snuttene som de viser i jula..oooh,jeg gleder meg :) åå,ja også shrek 1&2 :ler:

Skrevet
de utrolige' date='nemo,min bror bjørnen,istid,monsterbedriften,og den disney film snuttene som de viser i jula..oooh,jeg gleder meg :) åå,ja også shrek 1&2 :ler:[/quote']

flere av de er ikke Disney

Gjest Anonymous
Skrevet

Et spørsmål i den forbindelse; hvorfor går det ikke an å få kjøpt Ole Brum på DVD???

Skrevet
Et spørsmål i den forbindelse; hvorfor går det ikke an å få kjøpt Ole Brum på DVD???

Når disney gir ut film på dvd og video, legger de bare ut for en periode. Så gir de de ut på nytt igjen senere i såkalte spesialeditions. Nå kom jo nettop Mulan ut sånn, og alladin rett før den.

Skrevet

Askepott - ingen tvil

(kjøpte den for de siste 250 kronene jeg hadde for noen år siden og så den på kvelden etter at guttungen hadde lagt seg... den er så vakker...)

På andre og tredje plass kommer Skjønnheten og Udyret og Den Lille Havfruen (den mangler jeg forresten...)

Skrevet

Jeg kjøpte nettopp Ole Brumm (i London riktignok..), og i dag klarte jeg ENDELIG å få tak i Snøhvit! :-)

Skrevet

S. (7år) liker:

-Monsterbedriften

-Skjønnheten og udyret

-Pinocchio

-Dumbo

Mamma (meg) liker Tornerose!

Skrevet

I likhet med så mange andre: Løvenes konge. (Snufser hver gang jeg ser scenen hvor Mustafa akkurat har dødd når han redder Simba og Simba løfter forpoten til faren og legger seg under den.)

Nå klarer jeg ikke heelt å huske alt som er Disney, men jeg syns jo eksempelvis "Finding Nemo" også hadde en andel moral i seg jeg da, og "Monsters Inc" ligger også høyt oppe i min verden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...