Miss Angelina Skrevet 18. november 2004 #21 Skrevet 18. november 2004 Jeg syntes ganske mange er fine jeg da!! Ettersom at jeg har " 2 barn ", så går det mye i disney filmer her!! og jeg syntes man ikke blir for gammel til og se tegne filmer!! Mine favoritter ER: - Løvens konge (alle sammen) - Istid ( latterlig morsom) - Mikke og Donalds Jule DVD. - Alle di gamle klasikerene( snehvit& di 7 dverger), donald, tom og jerry, osv. - Harry Potter - Den uendelige historiene 1 & 2 - Den uendelige reisen 1 & 2 Det er mange flere, men jeg orker ikke og ramse opp alle sammen, det blir for mye og skrive
Wayah Skrevet 18. november 2004 #22 Skrevet 18. november 2004 Løvenes konge, skjønnheten og udyret, tornerose, for ikke å snakke om Fantasia, den opprinnelige altså! Snakk om magi! Har et vedvarende bilde på netthinnen av krokodiller som prøver å løfte ballerinaflodhester over hodet Mange nye filmer som også er fantastiske, men ikke bare Disney på markedet... Shrek, Monsters Inc... Mye bra, men dessverre mye kommersielt dritt også.
Gjest Anonymous Skrevet 18. november 2004 #23 Skrevet 18. november 2004 Synes Hercules er bra jeg da, men favoritten er vel Løvenes Konge! Anbefaler alle å se den på teater i London!
Mamma1 Skrevet 18. november 2004 #24 Skrevet 18. november 2004 Det var jeg som skrev innlegget over... Kom på at jeg også er veldig glad i Istid...Hysterisk morsom!
lizzy x Skrevet 18. november 2004 #25 Skrevet 18. november 2004 de utrolige,nemo,min bror bjørnen,istid,monsterbedriften,og den disney film snuttene som de viser i jula..oooh,jeg gleder meg åå,ja også shrek 1&2
Arwen Skrevet 18. november 2004 #26 Skrevet 18. november 2004 de utrolige' date='nemo,min bror bjørnen,istid,monsterbedriften,og den disney film snuttene som de viser i jula..oooh,jeg gleder meg åå,ja også shrek 1&2 [/quote'] flere av de er ikke Disney
Gjest gjest1 Skrevet 18. november 2004 #27 Skrevet 18. november 2004 Det må uten tvil være Pocahontas!!!!
Gjest Anonymous Skrevet 19. november 2004 #28 Skrevet 19. november 2004 Et spørsmål i den forbindelse; hvorfor går det ikke an å få kjøpt Ole Brum på DVD???
@riel Skrevet 19. november 2004 Forfatter #29 Skrevet 19. november 2004 Et spørsmål i den forbindelse; hvorfor går det ikke an å få kjøpt Ole Brum på DVD??? Når disney gir ut film på dvd og video, legger de bare ut for en periode. Så gir de de ut på nytt igjen senere i såkalte spesialeditions. Nå kom jo nettop Mulan ut sånn, og alladin rett før den.
Polly Ester Skrevet 19. november 2004 #31 Skrevet 19. november 2004 Askepott - ingen tvil (kjøpte den for de siste 250 kronene jeg hadde for noen år siden og så den på kvelden etter at guttungen hadde lagt seg... den er så vakker...) På andre og tredje plass kommer Skjønnheten og Udyret og Den Lille Havfruen (den mangler jeg forresten...)
Hilde Skrevet 19. november 2004 #32 Skrevet 19. november 2004 Jeg kjøpte nettopp Ole Brumm (i London riktignok..), og i dag klarte jeg ENDELIG å få tak i Snøhvit! :-)
Gjest Emera Skrevet 19. november 2004 #33 Skrevet 19. november 2004 S. (7år) liker: -Monsterbedriften -Skjønnheten og udyret -Pinocchio -Dumbo Mamma (meg) liker Tornerose!
Linselus Skrevet 20. november 2004 #34 Skrevet 20. november 2004 I likhet med så mange andre: Løvenes konge. (Snufser hver gang jeg ser scenen hvor Mustafa akkurat har dødd når han redder Simba og Simba løfter forpoten til faren og legger seg under den.) Nå klarer jeg ikke heelt å huske alt som er Disney, men jeg syns jo eksempelvis "Finding Nemo" også hadde en andel moral i seg jeg da, og "Monsters Inc" ligger også høyt oppe i min verden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå