Gå til innhold

Blokkert på face og snap


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg føler meg litt dum og har et behov for å få ut litt frustrasjon.

   Var ute i helgen og ble ganske full. Jeg klarte å sende meldig til en jeg har klint med tidligere og det endte opp med at han ble med meg hjem. Jeg merker at jeg ikke er interessert i noe mer enn bare en fling kanskje.

I går var stemningen fin og han sendte meg melding om jeg hadde snap og jeg godtok. Fikk godnatt meldingi går kveld, men så den ikke før jeg våknet i morges.

I dag merket jeg at han har blokkert meg både på Facebook og snap. Jeg kjenner jeg ble litt satt ut og såret. 

 

Anonymkode: 426d9...053

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hahah. Hjelpes for en type! Han fant vel ut at det han gjorde var feil, angret seg eller noe i den duren. Uansett dårlig gjort å bare blokkere deg da.

Har du nr. Hans? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Har ikke nummeret. Synes det var en veldig sær ting å gjøre. Hadde faktisk foretrukket å bli ghostet eller hvis han ikke hadde tatt opp kontakten igjen utpå dagen i går, så hadde det også vært greit!! For nå sitter jeg her og klarer ikke å slutte å tenke på hva jeg kan ha gjort feil 🙁🤔

Anonymkode: 426d9...053

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tenk på at du har gjort noe feil, tenk heller at du slipper å forholde deg til noen som får deg til å føle deg slik. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler meg litt dum og har et behov for å få ut litt frustrasjon.

   Var ute i helgen og ble ganske full. Jeg klarte å sende meldig til en jeg har klint med tidligere og det endte opp med at han ble med meg hjem. Jeg merker at jeg ikke er interessert i noe mer enn bare en fling kanskje.

I går var stemningen fin og han sendte meg melding om jeg hadde snap og jeg godtok. Fikk godnatt meldingi går kveld, men så den ikke før jeg våknet i morges.

I dag merket jeg at han har blokkert meg både på Facebook og snap. Jeg kjenner jeg ble litt satt ut og såret. 

 

Anonymkode: 426d9...053

Har han dame?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, waco skrev:

Har han dame?

Enig. Det høres sånn ut..

Anonymkode: 5636e...10b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er noen drittunger som blir sure fordi du ikke svarer fort nok.

Jeg hadde en som ga meg vennerguest på facebook.etter jeg melde meg inn i gruppa hans, når jeg ikke godtok requesten kicka han meg ut av gruppa og det hadde gått kun en halv dag.

Jeg har også hatt ukjente folk som har sent meg beskjeder, som har havnet i annet boksen, og dermed ikke sett det med det førsrte, og da blitt blokkert.--

Anonymkode: d02d4...440

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, jeg mistenker at han er en av de småpsyko typene som ikke tåler ikke å få umiddelbart svar. "HUN SVARER IKKE PÅ NATTAMELDING! TENK Å LEKE MED FOLKS FØLELSER PÅ DEN MÅTEN! BLOKKERT!!"

Anonymkode: c52e0...f3b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Har ikke nummeret. Synes det var en veldig sær ting å gjøre. Hadde faktisk foretrukket å bli ghostet eller hvis han ikke hadde tatt opp kontakten igjen utpå dagen i går, så hadde det også vært greit!! For nå sitter jeg her og klarer ikke å slutte å tenke på hva jeg kan ha gjort feil 🙁🤔

Anonymkode: 426d9...053

hva betyr "ghostet"?

Anonymkode: 253b3...6bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...