Gå til innhold

Legge ut uheldige bilder på tinder/datingsider?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har gjort det? 🙈 Det er vel ingen hemmelighet at man kan se hundre ganger bedre ut på et bilde enn det man gjør i virkeligheten. Jeg er alltid redd for å skuffe daten min når vi møtes, så nå vurderer jeg rett og slett å legge ut uheldige/mindre pene bilder av meg, så kan han heller kanskje bli positivt overrasket? 😛 Hva tenker dere? 

Anonymkode: c61f5...d3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle mine bilder er uheldige :P Er ganske lite fotogen, så folk pleier å bli positivt overrasket :P 

Anonymkode: 530d1...8b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt ut et par "stygge" bilder av meg selv ja :) så folk ikke tror jeg ser nysminka og fin ut konstant 

Anonymkode: ddab5...d59

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger ikke ut stygge bilder av meg selv, men har helt bevisst lagt ut noen bilder som er mer naturlige (mindre sminke, hår i hestehale), samt bilder som viser helfigur, slik at ikke noen skal føle seg "lurt" av et pent ansiktsbilde.

Anonymkode: 08fe7...c48

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har omvendt problem jeg, er elendig på å ta bilder og veldig ufotogen, ser egentlig ut som en helt annen person på de fleste bilder føler jeg. Så på tinder og slikt så får jeg få matcher av de jeg faktisk tenner på, men på ekte så får jeg den lett. Matcher faktisk med en fyr på tinder som jeg syntes var veldig kjekk, skrev til han, men han svarte ikke, så møttes vi tilfeldigvis på et arrangement og kom i snakk, da var han helt vill etter meg og angret på at han ikke hadde svart på tinder og slikt. :fnise: Jeg på den andre siden syntes han var mye kjekkere på tinder enn på ekte, så ble med det...

Anonymkode: 0359e...dbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 13. september 2016 at 15.14, AnonymBruker skrev:

Har omvendt problem jeg, er elendig på å ta bilder og veldig ufotogen, ser egentlig ut som en helt annen person på de fleste bilder føler jeg. Så på tinder og slikt så får jeg få matcher av de jeg faktisk tenner på, men på ekte så får jeg den lett. Matcher faktisk med en fyr på tinder som jeg syntes var veldig kjekk, skrev til han, men han svarte ikke, så møttes vi tilfeldigvis på et arrangement og kom i snakk, da var han helt vill etter meg og angret på at han ikke hadde svart på tinder og slikt. :fnise: Jeg på den andre siden syntes han var mye kjekkere på tinder enn på ekte, så ble med det...

Anonymkode: 0359e...dbf

Haha, der fikk han igjen! :fnise: Åh, jeg kan være så fotogen eller helt ufotogen. Syns det er vanskelig å finne bilder som virkelig er lik meg i virkeligheten 🙈 Ts

Anonymkode: c61f5...d3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 13. september 2016 at 14.56, AnonymBruker skrev:

Legger ikke ut stygge bilder av meg selv, men har helt bevisst lagt ut noen bilder som er mer naturlige (mindre sminke, hår i hestehale), samt bilder som viser helfigur, slik at ikke noen skal føle seg "lurt" av et pent ansiktsbilde.

Anonymkode: 08fe7...c48

Ikke sant! Tenker det er det beste. Ts

Anonymkode: c61f5...d3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 12.9.2016 at 20.55, AnonymBruker skrev:

Alle mine bilder er uheldige :P Er ganske lite fotogen, så folk pleier å bli positivt overrasket :P 

Anonymkode: 530d1...8b5

Samme her. Kjipt, siden jeg får veldig få matcher, men når jeg først får en date kommer alltid "oi, du er mye penere i virkeligheten" så det er vel greit. Prøver alltid å velge de få fine bildene jeg har, siden virkeligheten uansett er bedre, selv når jeg redigerer bildene. 

Anonymkode: 6b5f1...e9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke legge ut litt av hvert, dvs noen heldige og noen mindre heldige? Er det ikke det som tilsvarer virkeligheten? De fleste av oss har vel både heldige og mindre heldige dager, både utseendemessig og ellers :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...