AnonymBruker Skrevet 12. september 2016 #1 Skrevet 12. september 2016 Katten min fikk en kattunge for 6 uker siden, men jeg klarer ikke å se om det er gutt eller jente:) Noen som vet? 😊🐱❤️ Anonymkode: adb78...1be
AnonymBruker Skrevet 12. september 2016 #3 Skrevet 12. september 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Gutt:) Anonymkode: 8e213...766 Okei😃👍🏻 Det var det jeg trodde, men jeg var ikke helt sikker.. Tusen takk!😃😊 Anonymkode: adb78...1be
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 12. september 2016 #4 Skrevet 12. september 2016 (endret) w Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker Skrevet 12. september 2016 #6 Skrevet 12. september 2016 Et øyeblikk siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Ganske sikker på at det er gutt. Men jeg er ingen ekspert. Men du kan trøst deg med at mange tar feil. Jeg vet om en gutt som heter Dorris og ei jente som heter Truls. Hihi, ja, det er ikke så lett🙊 Tror det er gutt jeg også, men har liksom ikke noen å sammenligne med heller, siden hun bare fikk en unge😋 Kanskje jeg burde vente med navn til den skal vaksineres hos dyrlegen om litt, for å være på den sikre siden Anonymkode: adb78...1be
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 12. september 2016 #7 Skrevet 12. september 2016 (endret) AnonymBruker skrev (På 12.9.2016 den 16.20): Hihi, ja, det er ikke så lett🙊 Tror det er gutt jeg også, men har liksom ikke noen å sammenligne med heller, siden hun bare fikk en unge😋 Kanskje jeg burde vente med navn til den skal vaksineres hos dyrlegen om litt, for å være på den sikre siden Anonymkode: adb78...1be Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker Skrevet 12. september 2016 #8 Skrevet 12. september 2016 5 minutter siden, Linituss skrev: Definitivt gutt. Okei😊 Da ser det ut til at alle som har svart meg, er enige om det, så da kan jeg nok trygt si at jeg har fått en guttepus i hus😃 Tusen takk for svar:) Anonymkode: adb78...1be
Arabella Skrevet 12. september 2016 #9 Skrevet 12. september 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hihi, ja, det er ikke så lett🙊 Tror det er gutt jeg også, men har liksom ikke noen å sammenligne med heller, siden hun bare fikk en unge😋 Kanskje jeg burde vente med navn til den skal vaksineres hos dyrlegen om litt, for å være på den sikre siden Anonymkode: adb78...1be Dyr er hverken gutter eller jenter. De er hankjønn og hunkjønn, i dette tilfellet enten hunkatt eller hannkatt. 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2016 #10 Skrevet 12. september 2016 2 timer siden, Arabella skrev: Dyr er hverken gutter eller jenter. De er hankjønn og hunkjønn, i dette tilfellet enten hunkatt eller hannkatt. Du er virkelig noe for deg selv. Herregud. Anonymkode: 28b4f...50f 10
Arabella Skrevet 12. september 2016 #11 Skrevet 12. september 2016 Vi er alle unike. Det er bare én av oss. 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2016 #12 Skrevet 12. september 2016 Min hunnkatt ser slik ut steriliserte henne i våres, etter at hun fikk kattunger... Hun het Kattemann-liker-blomkål-miks (jentungen var 4 da vi fikk pusen og hun fikk velge navn). Har nå fått byttet navn til Kattalikålmiks, av den nå 8 åringen. Synes derimot det ligner en gutt, vi trodde tross alt vår katt var gutt i nesten fire år. Anonymkode: d13ba...24e
AnonymBruker Skrevet 12. september 2016 #13 Skrevet 12. september 2016 Jeg ville gjettet gutt Ps. om du ønsker å legge ut bilde av hele den lille loballen må du bare gjøre det Anonymkode: 91ca8...a7e
AnonymBruker Skrevet 12. september 2016 #14 Skrevet 12. september 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Synes derimot det ligner en gutt, vi trodde tross alt vår katt var gutt i nesten fire år. Anonymkode: d13ba...24e Men voksne katter har jo tydelige testikler, så hvordan gikk dette for seg? Jeg kjenner forresten noen som har en katt de først trodde var en hunnkatt, som fikk navnet Miss, men da det viste seg å være en hannkatt, ble det Miss Mons i stedet. Så kjønnsforvirring skjer visst ganske ofte. Anonymkode: 28b4f...50f
Minya Skrevet 14. september 2016 #15 Skrevet 14. september 2016 Jeg synes det er helt tydelig at dette er en mons. Sjekk igjen om et par-tre uker, da skal det tydelig vise en pelsball mellom anus og urinåpning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå