Gå til innhold

Brystforstørrelse?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hei! 
Jeg er en ganske lav jente og normal vektig. Men har siden 16 års alderen slitt med ekstremt ømme pupper. Er kanskje 2-3 dager i mnd hvor jeg ikke har vondt, og resten av mnd er helt grusom... Jeg har prøvd å google litt rundt og funne ut at en eventuell brystforstørring kan redusere smertene noe.. Jeg har som sikkert skjønt ganske "små" pupper. Er det noen som har erfaring med :fnise:små" og ømme pupper? og hva som eventuelt har hjulpet? Er litt kjipt med tanke på at min kjære ofte liker å ta på puppene mine, mens jeg blir helt krakilsk fordi det gjør så vondt!:fnise:
Har forresten gått til legen tidligere, men de sa det var pga de var i voksefasen. men er nå straks 22 år gammel og de har ikke vokst noe særlig siden 15 års alderen. så jeg tror det lurer noe annet bak! 

Endret av Theakri
Videoannonse
Annonse
Gjest lizard queen
Skrevet

Hvorfor i alle dager har du gått rundt med ømme pupper i seks år uten å gå til legen? Er normalt å bli litt øm innimellom i forbindelse med hormonforandringer og sånt, men å nesten konstant ha så vondt at kjæresten ikke kan grafse på dem er da ikke vanlig. 

Skrevet
1 time siden, lizard queen skrev:

Hvorfor i alle dager har du gått rundt med ømme pupper i seks år uten å gå til legen? Er normalt å bli litt øm innimellom i forbindelse med hormonforandringer og sånt, men å nesten konstant ha så vondt at kjæresten ikke kan grafse på dem er da ikke vanlig. 

skreiv jo at jeg har gått til legen tidligere. Jeg har fått beskjed om at det er fordi de vokser, noe jeg synes er rart siden de ikke har blitt noe større de siste årene er ikke godt å ha det sånn! Heldigvis er min mann en rompegutt, men uansett litt kjedlig for han å nesten aldri kan få ta på de.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...