AnonymBruker Skrevet 12. september 2016 #1 Skrevet 12. september 2016 Hvilke symptomer og plager har dere med me? Anonymkode: eeeb5...b02
AnonymBruker Skrevet 12. september 2016 #2 Skrevet 12. september 2016 Jeg er konstant trøtt og sliten, og det hjelper ikke å sove. Muskel og ledd smerter "influensa" følelse i kroppen lys/lyd ømfintelig i dårlige perioder. nummenhet i fingre og ansikt hvis jeg sliter meg helt ut. Anonymkode: e2272...1a4
AnonymBruker Skrevet 12. september 2016 #3 Skrevet 12. september 2016 Jeg har ikke diagnosen ME, men jeg har fatigue som gir samme symptomene. Jeg underskriver innlegget over, og legger til kraftig hjernetåke. (Glemmer ord, glemmer hva jeg skal si mens jeg sier det, konsentrasjon lik null) Anonymkode: 03fce...660
AnonymBruker Skrevet 12. september 2016 #4 Skrevet 12. september 2016 Konstant trøtt og sliten (utslitt bare av å dusje), sovner plutselig, deprimert, hjernetåke, glemsk, svimmel, mageproblemer, dårlig immunforsvar og vonde muskler/ledd. Jeg har uhelbredelig fatigue som følge av en medfødt, uhelbredelig sykdom. Blitt bare verre med årene. :/ Er så utrolig lei av å ikke tåle noenting uten å bli fullstendig utmattet. Jeg vil så mye, men klarer ikke. Veldig vondt og jeg klarer ikke være sosial heller, noe som har gitt meg sosial angst. Anonymkode: ff6cb...a63
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå