Gå til innhold

Ønsker tips til ny vaskemaskin

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vaskemaskinen ser ut til å ha tatt kvelden etter ti trofaste år. Noen som har gode erfaringer med noen spesielle maskiner? To voksne og to små barn i husholdingen, så den kommer til å gå omtrent daglig. Evt noen smarte funksjoner å se etter på de ulike maskinene der ute? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Miele er kongen på haugen. Koster flesk, men varer i 25 år, om ikke lenger.

Selv har jeg en Bosch 8-serie med i-dos system. Superfornøyd med både merket og maskinen :) 

Anonymkode: ab4fc...9ce

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Miele er kongen på haugen. Koster flesk, men varer i 25 år, om ikke lenger.

Selv har jeg en Bosch 8-serie med i-dos system. Superfornøyd med både merket og maskinen :) 

Har nå mest sannsynlig landet på en Bosch. Men hva med i-dos systemet når man har behov for ulike vaskemidler, som colour/ hvitt/ ull osv? 

Skrevet

Velg en med stor nok kapasitet! 

Skrevet
3 minutter siden, Kala skrev:

Velg en med stor nok kapasitet! 

Satser på 9 kg 👍🏼

• Liker 1
Skrevet
11 timer siden, Maggedutti skrev:

Har nå mest sannsynlig landet på en Bosch. Men hva med i-dos systemet når man har behov for ulike vaskemidler, som colour/ hvitt/ ull osv? 

Det er en egen beholder til feks. Milo, når du har ullvask, eller om du ønsker å bruke vaskepulver. Alle muligheter er tilgjengelig :) 

Skrevet

Ikke hotpoint

Anonymkode: 1944a...32d

Skrevet

Er strålende fornøyd med toppmodellen til Electrolux som har dampfunksjon og timemanager. Har ikke strøket mye klær etter jeg fikk denne :)

Skrevet
30 minutter siden, 2shy skrev:

Er strålende fornøyd med toppmodellen til Electrolux som har dampfunksjon og timemanager. Har ikke strøket mye klær etter jeg fikk denne :)

Og det var det vi endte opp med ☺ Prøvd den ut i dag, overrasket over at den kan være så stille.

Takk for alle innspill! 

Skrevet
18 minutter siden, Maggedutti skrev:

Og det var det vi endte opp med ☺ Prøvd den ut i dag, overrasket over at den kan være så stille.

Takk for alle innspill! 

Så bra! Hatt min i flere år, håper dere blir like fornøyde som meg :)

Skrevet
Den 13.9.2016 at 8.00, AnonymBruker skrev:

Ikke hotpoint

Anonymkode: 1944a...32d

Hvorfor ikke? Jeg har hatt min i flere år, og er veldig fornøyd. Ikke noe galt med den.

Anonymkode: c9564...5d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...