AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #1 Skrevet 11. september 2016 Skal omskjæres neste uke. Dette gjøres under lokalbedøvelse, men jeg er ganske så redd for både sykehus, sprøyter og blod. Hva skjer om jeg besvimer før, eller under denne operasjonen? Bare fortsetter de med arbeidet? finnes det tips mot å besvime? -mann Anonymkode: ac229...5ce
AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #2 Skrevet 11. september 2016 De merker antageligvis at du holder på å besvime, og stopper opp for å forhindre det. Det skjedde i hvert fall meg da jeg hadde et underlivsinngrep. Anonymkode: 588f8...9c4
AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #3 Skrevet 11. september 2016 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal omskjæres neste uke. Dette gjøres under lokalbedøvelse, men jeg er ganske så redd for både sykehus, sprøyter og blod. Hva skjer om jeg besvimer før, eller under denne operasjonen? Bare fortsetter de med arbeidet? finnes det tips mot å besvime? -mann Anonymkode: ac229...5ce Ja. Dropp å ødelegge piken din. Anonymkode: 60191...144 3
AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #4 Skrevet 11. september 2016 Det er av medisinske og nødvendige grunner. Men om de stopper opp, forhåpentligvis fortsetter de operasjonen? Lurer på hvordan jeg skal forhindre å besvime, når de allerede har kuttet opp hele pikken. -TS Anonymkode: ac229...5ce
Honey Dew Skrevet 11. september 2016 #5 Skrevet 11. september 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja. Dropp å ødelegge piken din. Anonymkode: 60191...144 Det er ikke piken hans han skal omskjære og godt er det. Det er pikken 3
AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #6 Skrevet 11. september 2016 Du burde fortelle dem at du er redd for å besvime. Tror ikke de stopper hele operasjonen av den grunn, men tror det er best de vet at du vet det kan skje. De ser det før det skjer og vil nok ta det derfra. Det er helt sikkert ikke første gangen det skjer heller. Slike ting går som regel ganske fort. Anonymkode: fd720...b6d 1
sajk Skrevet 11. september 2016 #7 Skrevet 11. september 2016 Pröv å slapp av. Tenkt på å puste med magen. Jeg jobber på et sted der det ikke er uvanlig at patienter besvimer ved bedövelse. Vi bruker å fölge nöye med på pasientene. Snakker med de osv. Er de näre å besvime. Legger vi de med hode ned og beina opp i tannlegestolen (egen knapp for det) ofte går det bra. Om pasienten har besvimt og våknet ganske raskt igjen, prater vi med pasienten og ser an formen og hörer også på hva pasienten önsker. Si ifra at du er nervös.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #8 Skrevet 11. september 2016 Det går nok helt fint. Om du skulle besvime så er det ingen krise. Det er nok ikke første gang de opplever det. Anonymkode: 59797...55a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå