Gå til innhold

Labiaplastikk

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har bestemt meg for å redusere størrelsen på mine indre kjønnslepper. Jeg lurer på om andre har erfaring med utførelsen (gjorde det vondt, mtp. lokalbedøvelse?) og hvordan resultatet ble?

Jeg lurer også på om noen har erfaring med Ibsensykehuset i Porsgrunn? (både generelt og relatert til denne type operasjon).

Håper noen har erfaringer å dele :)

Anonymkode: c243d...287

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gjort det:-)

Der er egentlig et ganske enkelt inngrep, og var ikke stort verre enn å få bedøvelse hos tannlegen . Det var faktisk ganske så vondt i 3uker etterpå, oga sting som gnagde og sånn. Men det var verdt det, resultatet er fantastisk. Har byttet sexpartner etterpå og han vet det fortsatt ikke selv om jeg fikk gjort det for mindre enn et år siden - kan ikke se arrene egentlig. Lykke til!

Anonymkode: a4d9b...bfe

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har gjort det:-)

Der er egentlig et ganske enkelt inngrep, og var ikke stort verre enn å få bedøvelse hos tannlegen . Det var faktisk ganske så vondt i 3uker etterpå, oga sting som gnagde og sånn. Men det var verdt det, resultatet er fantastisk. Har byttet sexpartner etterpå og han vet det fortsatt ikke selv om jeg fikk gjort det for mindre enn et år siden - kan ikke se arrene egentlig. Lykke til!

Har du merket noe som helst forskjell på følsomhet etterpå? Eller nytelse? Helt ærlig? Takk!

Anonymkode: 91399...bb1

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har du merket noe som helst forskjell på følsomhet etterpå? Eller nytelse? Helt ærlig? Takk!

Anonymkode: 91399...bb1

Nope, snarere tvert i mot. Dvs, jeg har vel aldri hatt noe særlig følelse i de indre kjønnsleppene, men jeg føler meg mer sexy nå så det spiller positivt inn på sexlivet:-)

Skrevet

Jeg vet ingenting om sykehuset du nevner, men hadde jeg skullet tatt et sånt inngrep, ville jeg oppsøkt en kosmetisk kirurg som har gjort mange slike operasjoner tidligere. På Aviva helse er de flinke, vet jeg. Vier Simonsen har operert veldig mange. For uerfarne kirurger kan lett ta for mye, så man ender opp med ikke-eksisterende kjønnslepper, og det er visst veldig plagsomt, det også (og ikke pent). 

Video som er verdt å se nederst, sånn at man skjlnner at valg av kirurg er viktig:

https://www.nrk.no/dokumentar/xl/underlivsperfeksjon-1.13123885

Anonymkode: 16b8a...66a

Skrevet

Jeg har gjort en sånn operasjon. Fikk narkose. Svidde en del etterpå, men ingen skikkelig smerte syns jeg. Svir også når man tisser etterpå! Så greit å skylle med vann samtidig. Veldig glad jeg gjorde det ! Det er verken mer eller mindre fölsomt nå.  Lykke til!

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ville ikke gjort det i narkose. Var helt å gjøre det med lokalbedøvelse. Narkose er ofte dyrere og ikke akkurat risikofritt

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville gjort det i narkose. Det er veldig liten risiko, og man trenger ikke så lang narkose. Det er ganske vondt å få lokalbedøvelse i det området, det vet jeg av erfaring (og det var bare fjerning av en føflekk).

Anonymkode: 16b8a...66a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...