Gå til innhold

Hvilke mobiler er de beste?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har klart å ødlegge min iPhone 6. Har alltid vært vant til iPhone men vurderer nå en Samsung. 

Hva slags telefon har du? Bruker min til bilder, snapchat, musikk, meldinger. 

Anonymkode: c469f...536

Videoannonse
Annonse
Skrevet

iPhone. Ville reparert den om jeg var deg. Ellee kjøpt ny om den ikke kan repareres. 

Skrevet

IPhone uten tvil, har android nå bare søppel

Anonymkode: 7634c...da1

  • Liker 1
Gjest Belle âme
Skrevet

IPhone! 

Men Sony xperia mobilane er heller ikkje så verst. 

Skrevet

Har sett litt på motorola g4 plus. Noen meninger?

Anonymkode: c469f...536

Skrevet

iPhone. Jeg tenkte som deg TS og kjøpte meg en Samsung Galaxy for "variasjonen" sin skyld. Jeg brukte den i tre måneder og gikk tilbake til min knuste iPhone 4s. Kunne kort og greit ikke fordra Samsung telefonen. Det jeg likte med Samsungen var at man kunne forandre mer på den og jeg syntes den var en bedre "nettdings" enn iPhonen. Litt enklere å spille spill på osv, men nå sammenligner jeg jo med 4s som jeg hadde den gangen. iPhonen var i mine øyne en mye bedre telefon, og det var jo strengt tatt det jeg skulle ha den til. Nå har jeg iPhone 6s og vil ikke bytte den ut for alt i hele verden.

Skrevet

Jeg er mer fornøyd med min honor 6 enn jeg har vært med mine samsung galaxy telefoner. Jeg betalte 2600  for min honor, så prisen er fantastisk til hva man får. Nå er gjerne honor 6 litt avleggs, men ville absolutt tittet nærmere på huawei :)

Skrevet

Samsung, for andre merker har jeg ikke vært fornøyd med

 

Skrevet

Div. tester viser jo at siste fra Samsung er veldig bra. Den påstås å være den beste mobilen der ute. Men det kommer nok an på om man liker iOS eller Android. Det er nok bra uansett. Noe å tenke på er at iPhone holder seg bedre i verdi på bruktmarkedet.

Jeg for min del kunne aldri betalt opp mot 10K kroner for en mobiltelefon!

Skrevet

Har en Samsung Galaxy S7 Edge. Har prøvd et par HTC og en Sony etc, men er tilbake hos Samsung. Har ikke eid iPhone, men har hjulpet et par med sine, og jeg er ikke imponert. Men det er vel smak og behag. Jeg føler det jeg får i Galaxy telefonene er suverent. Har hatt S3, S4, S6 Edge og nå S7 Edge.

Skrevet

iPhone. Ingen over, ingen ved siden. 

  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...