Kid-a Skrevet 22. juli 2002 #1 Skrevet 22. juli 2002 Jenter... Er det vanlig at menn ikke takler et vanlig innkjøp på butikken? Snakket akkurat med et tilfelle som har det med å alltid ende opp med honnycorn... og maser gjør de... ”kan ikke du komme til meg imorgen og følge meg til butikken, så jeg kan få kjøpt meg noe mer spennende mat?” At det er mulig...
Gjest care Skrevet 22. juli 2002 #2 Skrevet 22. juli 2002 Kid - a, du begynner vist nå og skjønne at menn er noen enkle skapninger
Gjest Chica Skrevet 22. juli 2002 #3 Skrevet 22. juli 2002 Var det ikke bare en unnskyldning for å treffe deg da? Har ikke opplevd at gutter har problemer med å handle mat selv jeg...
Kid-a Skrevet 22. juli 2002 Forfatter #4 Skrevet 22. juli 2002 Ja, jeg lærer.... Næh, tror ikke det var en unnskyldning, jeg... Den stakkars gutten er hjelpesløs på mange områder, dette kom vel egentlig (etter dypere ettertanke) ikke som noen overraskelse på meg, snarere tvert i mot. Hadde han fortalt at han hadde avansert til en grandiosa, hadde jeg blitt mektig imponert! ... noe godt skjekketriks er det iallfall ikke... Kid-a
Bertha Skrevet 22. juli 2002 #5 Skrevet 22. juli 2002 Watch out - jeg værer at Waco er på vei med en "filosofisk" utredning omkring dette..... Når det er sagt, har selv opplevd menn som ganske så enkle når det gjelder dagliglivets små enkle gjøremål (nå får Waco enda mere å spinne på). Slipp dem fri, så skal du se at det kommer noe godt ut av det likevel. Om enn ikke stor fantasi i matveien Det koster faktisk ganske lite i forhold til hva du oppnår for egen del. Og etterhvert som du lærer dette enkle vesen (når det gjelder matvareinnkjøp) å kjenne, så sørger du for å anskaffe det resterende selv. Diskret, selvsagt... De er jo søte
bompi Skrevet 22. juli 2002 #6 Skrevet 22. juli 2002 Hehe, nå må jeg le... seriøst? Klarer ikke kjøpe spennende mat selv? Men, altså... er det ikke bare å kjøpe noe spennende da? hehe... nei, dette ble for dumt altså... en sånn mann vil IKKE jeg ha...
Charmina Skrevet 22. juli 2002 #7 Skrevet 22. juli 2002 Hei Mannen min handler masse spennende mat han.......også klarer han faktisk å trylle fram de lekreste retter -Charmina (litt stolt av mannen sin etter å ha lest dette)
Kid-a Skrevet 22. juli 2002 Forfatter #8 Skrevet 22. juli 2002 Ojoj... Da har jeg iallfall fått avkreftet de skumle mistankene mine... men jeg må ut imorgen allikevel. Skal lære gutten å handle på ica, jeg. Waco har ikke dukket opp... kanskje han har gått tom for argumenter, hva vet vel jeg?
Gjest eminel Skrevet 22. juli 2002 #9 Skrevet 22. juli 2002 Mannen min handler bare nesten bare pizza, bananer og ferdigmat til seg selv. Simple as that! Skal han lage mat til meg derimot, så finnes det ingen grenser for hva han kan finne på Skal ikke klage på mennene! Pleier ikke være så fantasifull med maten selv da
Gjest Anonymous Skrevet 23. juli 2002 #10 Skrevet 23. juli 2002 Kjære Kid-a! Det tydeligvis ok for kvinner å rakke ned på menn, men ikke motsatt! Det at kar'n ikke er fantasifull i matveien, er ikke noe hinder for at han kan ting, som du ikke kan! Når allt kommer til allt, så er vi alle litt hjelpeløse, på hver vår måte (ja, du også). Du/dere kan ikke komme å forlange at menn skal være allt mulig mellom himmel og jord, når du/dere ikke er det selv. Hva om jeg kom å kallte deg for en "simpel, stakkarslig skapning", fordi du f.eks ikke har peiling på data, bil eller noe annet (dette er bare tatt som et eksempel)? Ikke vær urettferdig mot deg selv! Forstå det, at når du først har innrømmet ovenfor deg selv at du ikke kan allt, at det er da du først kan begynne å lære ting. Det er da du kan begynne å utvikle deg som menneske!! Vis ydmykhet og respekt ovenfor at: ALLE, uansett IQ, KAN NOE, som DU IKKE KAN. Det at kvinner kaller menn for "enkle skapninger" beviser jo akkurat det, at kvinner ikke er noe mer "kompliserte" enn det menn er.! Det ligger faktisk noe i det gamle arabiske utsagnet om at: "kvinner vil ha grillet is". Nullet
Rioja Skrevet 23. juli 2002 #11 Skrevet 23. juli 2002 Hjemme hos meg er det omvendt... Det er han som er kreativ og handler, evt. som gjør meg kreativ... Jeg levde på kneip og norvegia tidligere. Booring!!! Men nå er jo kjøleskapet mitt plutselig fullt av god, lekker mat :D Så en stor takk til min kjære!!! Men det at menn er enkle skapninger er jeg enig i!!! For hemmeligheten er den, kjære gjest, at Menn er dumme, mens kvinner de bare gjør seg dumme de...
Amarone Skrevet 23. juli 2002 #12 Skrevet 23. juli 2002 Hei. kjæresten min både handler og er flink til å lage mat. MEN han bruker minst en halv time i butikken for å bestemme f. eks. hvilken brunost han vil kjøpe... Han må se på alt de har omtrent før han kan gå ut igjen! Dersom jeg er sulten er det en lidelse å gå i butikken sammen med ham. Ellers går det greit - jeg kan leve med at det tar fire ganger så lang tid som jeg hadde brukt om jeg var alene. Amarone
Gjest Duchess Skrevet 23. juli 2002 #13 Skrevet 23. juli 2002 Jeg har visst en tendens til å finne meg mannebein som er flinke på kjøkkenet jeg, og som så absolutt ikke lever på Grandiosa o.l og det er ikke bevisst fra min side da, men helt klart en fordel siden jeg haaater å lage mat dårlig husmoremne jeg iallfall
Kid-a Skrevet 24. juli 2002 Forfatter #14 Skrevet 24. juli 2002 Ser at enkelte er litt nærtagende her... man føler seg kanskje truffet? Det jeg gjorde, var å stille et spørsmål. Jeg lurte på om det var vanlig at menn ikke klarte å handle mat på butikken. Og det har jeg fått svar på. Enkelte her inne har det med å vri og vende på ting. Jeg har da aldri forlangt at gutten skal kunne alt mellom himmel og jord! Jeg har heller ikke vært urettferdig mot meg selv, og påstått at jeg gjør det. Hvor man har det fra at jeg tror jeg er allvitende, aner jeg ikke... god fantasi skal man i hvert fall ikke klage på her inne! Snakk om å trekke inn saker laangt utenfor tema... Ganske morsomt er det også at man ut ifra det jeg har skrevet i denne tråden klarer å trekke en konklusjon om at jeg ikke viser respekt til mine medmennesker... Kid-a
Nullet Skrevet 24. juli 2002 #15 Skrevet 24. juli 2002 Ser at enkelte er litt nærtagende her... man føler seg kanskje truffet? Det jeg gjorde, var å stille et spørsmål. Jeg lurte på om det var vanlig at menn ikke klarte å handle mat på butikken. Og det har jeg fått svar på. Enkelte her inne har det med å vri og vende på ting. Jeg har da aldri forlangt at gutten skal kunne alt mellom himmel og jord! Jeg har heller ikke vært urettferdig mot meg selv, og påstått at jeg gjør det. Hvor man har det fra at jeg tror jeg er allvitende, aner jeg ikke... god fantasi skal man i hvert fall ikke klage på her inne! Snakk om å trekke inn saker laangt utenfor tema... Ganske morsomt er det også at man ut ifra det jeg har skrevet i denne tråden klarer å trekke en konklusjon om at jeg ikke viser respekt til mine medmennesker... Kid-a Nå gjorde du det igjen!! :-) Du må nok bli litt eldre først, før du forstår dette. He he........jaja :-)
Kid-a Skrevet 24. juli 2002 Forfatter #16 Skrevet 24. juli 2002 ... ojoj... man har vanskeligheter med å argumentere for seg, ser jeg... Jeg har aldri "rakket ned på menn", har jeg vel? Jeg konstaterte en sannhet, og stilte et spørsmål. Ikke noe mer... er det ikke greit at vi holder oss til tema når vi diskuterer? Kid-a
Gjest Anonymous Skrevet 24. juli 2002 #17 Skrevet 24. juli 2002 Jjeg har ikke lest alle svarene her...Men ja, det finnes mannfolk(jeg kaller de menn når de er over 30) som ikke "tør" å gå i butikken. Det kalles vel egentlig sosialangst...og blir kurert når vedkommende drar til en annen matbutikk enn den i nærområdet, gjerne 10 mil unna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå