AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #1 Skrevet 11. september 2016 Runket hardt de siste dagene og har hatt pause nå i 1 dag nå. Når jeg tar på penishode, så føles det litt følsomt/litt vondt å touche? Bare på venstre penishode siden. Kan dette komme av mye runking/at det var altfor tørt da jeg runka? Flere som har hatt ca samme? Anonymkode: 57fdc...5c6
AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #3 Skrevet 11. september 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Runket hardt de siste dagene og har hatt pause nå i 1 dag nå. Når jeg tar på penishode, så føles det litt følsomt/litt vondt å touche? Bare på venstre penishode siden. Kan dette komme av mye runking/at det var altfor tørt da jeg runka? Flere som har hatt ca samme? Anonymkode: 57fdc...5c6 Vet ikke. Men det er nok lurt å la den få bli bra før du utsetter den for slik behandling igjen. Er den sår, kan du evt smøre med en god salve Anonymkode: 66340...f0a 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #4 Skrevet 11. september 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke. Men det er nok lurt å la den få bli bra før du utsetter den for slik behandling igjen. Er den sår, kan du evt smøre med en god salve Anonymkode: 66340...f0a Haha og det vil si hvor mange dager uten runking? Har ikke runket no på 2 dager. Anonymkode: 57fdc...5c6
AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #5 Skrevet 11. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Haha og det vil si hvor mange dager uten runking? Har ikke runket no på 2 dager. Anonymkode: 57fdc...5c6 Vet ikke. Har den blitt bedre, eller er den fremdeles like øm? Mulig du kan gjøre det om du er mer forsiktig enn sist (ikke vær hardhendt) Anonymkode: 66340...f0a
AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #6 Skrevet 11. september 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke. Har den blitt bedre, eller er den fremdeles like øm? Mulig du kan gjøre det om du er mer forsiktig enn sist (ikke vær hardhendt) Anonymkode: 66340...f0a Nei ikke øm egentlig. Bare litt vondt når jeg toucher penishode. Ikke smerter akkuratt. Finnes det salver som kan brukes der altså? Anonymkode: 57fdc...5c6
AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #7 Skrevet 11. september 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei ikke øm egentlig. Bare litt vondt når jeg toucher penishode. Ikke smerter akkuratt. Finnes det salver som kan brukes der altså? Anonymkode: 57fdc...5c6 Ja. Men hør med apotek. Da jeg ikke vet hvilke salver som kan brukes. Spenol, kanskje? (fås på dagligvarebutikker) Anonymkode: 66340...f0a
Gjest Supersol Skrevet 11. september 2016 #8 Skrevet 11. september 2016 Huff...leste feil igjen....trodde det sto "slå på penishodet"
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå