Gå til innhold

Alt for Norge 2016

Fremhevede innlegg

Skrevet

Koselig program,  men dauer av all gråtinga! Når de få se bilder av familien og leser brev, så griner de og hulker som bare det. Rart å grine SÅ mye når du ikke en gang har møtt de. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Catalina Culès
Skrevet
1 minutt siden, CherryBlossom90 skrev:

Koselig program,  men dauer av all gråtinga! Når de få se bilder av familien og leser brev, så griner de og hulker som bare det. Rart å grine SÅ mye når du ikke en gang har møtt de. 

Enig den grininga blir for dum. Men ellers er det et koselig program.

Gjest Caroline91
Skrevet

Jeg synes TVNorge "spoiler" alt for mye. Jeg skjønte at det blå laget skulle vinne, nettopp fordi det var så mye snakk om at det rød laget var så sikre på seier. Pluss at på promoen får man se Jeff i bunad, så man skjønte at Heidi ville ryke.

Skrevet

Amerikanere er kjent for å være emosjonelle og ha så sterke forhold til familien sin og opphavet sitt. Derfor mye gråting. For dem er det helt normalt! Synes det er flott å se, jeg :) 

• Liker 1
Gjest Aragorn II Elessar
Skrevet
2 timer siden, Loki Laufeyson skrev:

Enig den grininga blir for dum. Men ellers er det et koselig program.

Dette er noe jeg også aldri har forstått.

Gjest Catalina Culès
Skrevet
1 minutt siden, Aragorn II Elessar skrev:

Dette er noe jeg også aldri har forstått.

Jeg har kommet til den konklusjonen at amerikanere må være ekstremt følsomme.

Skrevet

En ting jeg lurer på. De har jo aldri møtt noen av familien i Norge. Ikke et nr eller mail adresse. Ingen verdens ting. Hvordan har da TV Norge fått tak på de? :klo: De har fått tak i bilder og sånn. Merkelig

Jeg har lest en plass at vinneren vinner faktisk en stor pengepremie. Ikke rart de alle gauler når de blir sendt hjem :ler: 

Anonymkode: 3ee57...616

• Liker 2
Skrevet

Det som irriterer meg er at det aldri nevnes i programmet at den deltakeren som vinner, i tillegg til å møte slekta, også får en premiesum på 50 000 dollar..

Skrevet
40 minutter siden, Janey skrev:

Det som irriterer meg er at det aldri nevnes i programmet at den deltakeren som vinner, i tillegg til å møte slekta, også får en premiesum på 50 000 dollar..

Nei, hvorfor blir dette aldri nevnt? :klo: Forklarer hvert fall hvorfor de gråter så :ler:  Tipper noen tenker mer på pengene enn å faktisk møte familien. 

Anonymkode: f4462...748

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Gjest Bossa Nova
Skrevet

Noen som har en enkel oversikt over hvor de forskjellige deltakerne kommer fra i Norge? Altså hvilket sted slektningene utvandret fra.

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Fikk ikke sett det i går, hvem var det som gikk ut ?

Skrevet

Har alltid lurt på om de får bunaden som de prøver på i hver sesong.

Gjest Bossa Nova
Skrevet
14 minutter siden, Loki Laufeyson skrev:

Jeg fikk ikke med meg hva han heter, men en med lyst hår og skjegg.

8 minutter siden, Nøste~ skrev:

Har alltid lurt på om de får bunaden som de prøver på i hver sesong.

Nei, det er folk som låner ut bunader til programmet. Med alt det stæsjet til kvinnebunadene så hadde det blitt ganske dyrt.

Skrevet
2 timer siden, Loki Laufeyson skrev:

Jeg mener han het Derek.

Syns det var helt greit at han røyk. I presentasjonen hadde de en samtale og noen nevnte 17.mai

Det visste han ikke hva var....

Endel av de andre er så dedikerte. Har lært seg norsk. Kan masse om tradisjoner og lever liv i USA som inkludere masse ting de har tatt med seg fra Norge.Så jeg syns det var bra at ikke en av de som virkelig bryr seg måtte hjem før han..... 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, *Emma* skrev:

Jeg mener han het Derek.

Syns det var helt greit at han røyk. I presentasjonen hadde de en samtale og noen nevnte 17.mai

Det visste han ikke hva var....

Endel av de andre er så dedikerte. Har lært seg norsk. Kan masse om tradisjoner og lever liv i USA som inkludere masse ting de har tatt med seg fra Norge.Så jeg syns det var bra at ikke en av de som virkelig bryr seg måtte hjem før han..... 

Enig. Han har ikke akkurat vært den som har vært mest interessert i noe egentlig. Han innrømmet det jo selv da han røyk ut at han ikke hadde orket å lære/studere like mye under oppholdet som de andre hadde gjort. Fint at han skjønte det selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...