CherryBlossom90 Skrevet 18. september 2016 #21 Skrevet 18. september 2016 Koselig program, men dauer av all gråtinga! Når de få se bilder av familien og leser brev, så griner de og hulker som bare det. Rart å grine SÅ mye når du ikke en gang har møtt de. 1
Gjest Catalina Culès Skrevet 18. september 2016 #22 Skrevet 18. september 2016 1 minutt siden, CherryBlossom90 skrev: Koselig program, men dauer av all gråtinga! Når de få se bilder av familien og leser brev, så griner de og hulker som bare det. Rart å grine SÅ mye når du ikke en gang har møtt de. Enig den grininga blir for dum. Men ellers er det et koselig program.
Gjest Caroline91 Skrevet 18. september 2016 #23 Skrevet 18. september 2016 Jeg synes TVNorge "spoiler" alt for mye. Jeg skjønte at det blå laget skulle vinne, nettopp fordi det var så mye snakk om at det rød laget var så sikre på seier. Pluss at på promoen får man se Jeff i bunad, så man skjønte at Heidi ville ryke.
Leviora Skrevet 18. september 2016 #24 Skrevet 18. september 2016 Amerikanere er kjent for å være emosjonelle og ha så sterke forhold til familien sin og opphavet sitt. Derfor mye gråting. For dem er det helt normalt! Synes det er flott å se, jeg 1
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 18. september 2016 #25 Skrevet 18. september 2016 2 timer siden, Loki Laufeyson skrev: Enig den grininga blir for dum. Men ellers er det et koselig program. Dette er noe jeg også aldri har forstått.
Gjest Catalina Culès Skrevet 18. september 2016 #26 Skrevet 18. september 2016 1 minutt siden, Aragorn II Elessar skrev: Dette er noe jeg også aldri har forstått. Jeg har kommet til den konklusjonen at amerikanere må være ekstremt følsomme.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2016 #27 Skrevet 19. september 2016 En ting jeg lurer på. De har jo aldri møtt noen av familien i Norge. Ikke et nr eller mail adresse. Ingen verdens ting. Hvordan har da TV Norge fått tak på de? De har fått tak i bilder og sånn. Merkelig Jeg har lest en plass at vinneren vinner faktisk en stor pengepremie. Ikke rart de alle gauler når de blir sendt hjem Anonymkode: 3ee57...616 2
Gjest Janey Skrevet 20. september 2016 #28 Skrevet 20. september 2016 Det som irriterer meg er at det aldri nevnes i programmet at den deltakeren som vinner, i tillegg til å møte slekta, også får en premiesum på 50 000 dollar..
AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #29 Skrevet 20. september 2016 40 minutter siden, Janey skrev: Det som irriterer meg er at det aldri nevnes i programmet at den deltakeren som vinner, i tillegg til å møte slekta, også får en premiesum på 50 000 dollar.. Nei, hvorfor blir dette aldri nevnt? Forklarer hvert fall hvorfor de gråter så Tipper noen tenker mer på pengene enn å faktisk møte familien. Anonymkode: f4462...748 1
Gjest Bossa Nova Skrevet 2. oktober 2016 #30 Skrevet 2. oktober 2016 Noen som har en enkel oversikt over hvor de forskjellige deltakerne kommer fra i Norge? Altså hvilket sted slektningene utvandret fra.
Hadley Skrevet 2. oktober 2016 #31 Skrevet 2. oktober 2016 57 minutter siden, Bossa Nova skrev: Noen som har en enkel oversikt over hvor de forskjellige deltakerne kommer fra i Norge? Altså hvilket sted slektningene utvandret fra. Wikipedia. 2016 sesongen. https://en.wikipedia.org/wiki/Alt_for_Norge
Gjest Bossa Nova Skrevet 3. oktober 2016 #32 Skrevet 3. oktober 2016 11 timer siden, Hadley skrev: Wikipedia. 2016 sesongen. https://en.wikipedia.org/wiki/Alt_for_Norge Tusen takk Da er det ingen av mine slektninger denne sesongen heller.
Gjest Catalina Culès Skrevet 3. oktober 2016 #33 Skrevet 3. oktober 2016 Fikk ikke sett det i går, hvem var det som gikk ut ?
Nøste~ Skrevet 3. oktober 2016 #34 Skrevet 3. oktober 2016 Har alltid lurt på om de får bunaden som de prøver på i hver sesong.
Gjest Bossa Nova Skrevet 3. oktober 2016 #35 Skrevet 3. oktober 2016 14 minutter siden, Loki Laufeyson skrev: Fikk ikke sett det i går, hvem var det som gikk ut ? Jeg fikk ikke med meg hva han heter, men en med lyst hår og skjegg. 8 minutter siden, Nøste~ skrev: Har alltid lurt på om de får bunaden som de prøver på i hver sesong. Nei, det er folk som låner ut bunader til programmet. Med alt det stæsjet til kvinnebunadene så hadde det blitt ganske dyrt.
*Emma* Skrevet 3. oktober 2016 #36 Skrevet 3. oktober 2016 2 timer siden, Loki Laufeyson skrev: Fikk ikke sett det i går, hvem var det som gikk ut ? Jeg mener han het Derek. Syns det var helt greit at han røyk. I presentasjonen hadde de en samtale og noen nevnte 17.mai Det visste han ikke hva var.... Endel av de andre er så dedikerte. Har lært seg norsk. Kan masse om tradisjoner og lever liv i USA som inkludere masse ting de har tatt med seg fra Norge.Så jeg syns det var bra at ikke en av de som virkelig bryr seg måtte hjem før han..... 1
Nøste~ Skrevet 3. oktober 2016 #37 Skrevet 3. oktober 2016 2 minutter siden, *Emma* skrev: Jeg mener han het Derek. Syns det var helt greit at han røyk. I presentasjonen hadde de en samtale og noen nevnte 17.mai Det visste han ikke hva var.... Endel av de andre er så dedikerte. Har lært seg norsk. Kan masse om tradisjoner og lever liv i USA som inkludere masse ting de har tatt med seg fra Norge.Så jeg syns det var bra at ikke en av de som virkelig bryr seg måtte hjem før han..... Enig. Han har ikke akkurat vært den som har vært mest interessert i noe egentlig. Han innrømmet det jo selv da han røyk ut at han ikke hadde orket å lære/studere like mye under oppholdet som de andre hadde gjort. Fint at han skjønte det selv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå