Gjest Catalina Culès Skrevet 11. september 2016 #1 Skrevet 11. september 2016 I kveld starter Alt for Norge. Gleder meg. Noen andre som skal følge med?
Iguana Skrevet 11. september 2016 #2 Skrevet 11. september 2016 Ja, jeg skal i alle fall prøve å huske på det Koselige amerikanere da. Hvilket klokkeslett? TV-Norge?
Cata Skrevet 11. september 2016 #3 Skrevet 11. september 2016 Jeg skal følge med. Takk for at du la ut denne posten, ellers ville jeg ikke fått det med meg.
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 11. september 2016 #5 Skrevet 11. september 2016 Går det an å se den online `? Altså gratis
hjertesukka Skrevet 11. september 2016 #6 Skrevet 11. september 2016 Skal også følge med. Veldig kjekt program!
AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #7 Skrevet 11. september 2016 Det er ikke sikkert at jeg gidder å følge med på alt sammen. Tidligere sesonger har det vært så mye unødvendig tullball, som deltakerne må komme seg gjennom. For eksempel når de skulle lære seg flest mulig banneord på trøndersk, eller noe... Eller hvis de skal komme seg gjennom en slags hinderløype (eller hva det nå var) og så skal de frakte en fiskebolle (i munnen deres) gjennom heile løpet. I tillegg kunne de aldri ta den fiskebollen ut av munnen. Så når de skulle gi den fiskebollen videre, så måtte deltakerne nærmest kysse hverandre for å overlevere den fiskebollen fra en munn til en annen.... Anonymkode: 56b25...666
Gjest Bossa Nova Skrevet 11. september 2016 #8 Skrevet 11. september 2016 "Lurer på om nordmenn fremdeles har den frisyren" Et bilde fra 1800-tallet.
Drizzt Skrevet 11. september 2016 #9 Skrevet 11. september 2016 Ser på den nå. Morsomt med geiteperlebingo :D 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #10 Skrevet 11. september 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke sikkert at jeg gidder å følge med på alt sammen. Tidligere sesonger har det vært så mye unødvendig tullball, som deltakerne må komme seg gjennom. For eksempel når de skulle lære seg flest mulig banneord på trøndersk, eller noe... Eller hvis de skal komme seg gjennom en slags hinderløype (eller hva det nå var) og så skal de frakte en fiskebolle (i munnen deres) gjennom heile løpet. I tillegg kunne de aldri ta den fiskebollen ut av munnen. Så når de skulle gi den fiskebollen videre, så måtte deltakerne nærmest kysse hverandre for å overlevere den fiskebollen fra en munn til en annen.... Anonymkode: 56b25...666 Jævlig teit med sånt noe. Jeg synes også det som har med russ + drikke seg drita, drite seg ut, grise med mat osv. burde kuttes ut. Greit å ha med russetema, men dropp den driten de skal ha deltakerne til å være med på. Anonymkode: e65f5...ba7
AnonymBruker Skrevet 12. september 2016 #11 Skrevet 12. september 2016 Det var en artikkel på nettsidene til VG for litt siden. Premieren var visst en nedtur for TV Norge, med færre seere. Har interessen dabbet litt av blant TV-seerne? Det er vel kongen av feelgood-TV dette. Men dette programmet har vel blitt sendt i fleire sesonger allerede. Dette programmet var ganske interessant og underholdende de to eller tre første sesongene. Men nå begynner heile konseptet å bli brukt opp. Programmet er kjedelig fordi man er lei å av se amerikanere gå på langrennsski, spise kvikk lunsj og appelsiner, gjette hvem som var kongen av Norge, eller feire nasjonaldagen som russ. Seerne har vel sett dette fleire ganger allerede. Programmet er egentlig litt for tilgjort også. Deltakerne føles alt for håndplukket ut. Det er som regel ei blondine, en homofil eller lesbisk, og en aller annen nærmest modell-aktig figur. Samt noen som oppfører seg langt mer norske enn de andre, og kanskje finner de en eller annen med en litt mørkere hudfarge enn resten også. I tillegg begynner deltakerne å gråte, nærmest for ingenting.. Anonymkode: 56b25...666 2
Drizzt Skrevet 12. september 2016 #12 Skrevet 12. september 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Det var en artikkel på nettsidene til VG for litt siden. Premieren var visst en nedtur for TV Norge, med færre seere. Har interessen dabbet litt av blant TV-seerne? Det er vel kongen av feelgood-TV dette. Men dette programmet har vel blitt sendt i fleire sesonger allerede. Dette programmet var ganske interessant og underholdende de to eller tre første sesongene. Men nå begynner heile konseptet å bli brukt opp. Programmet er kjedelig fordi man er lei å av se amerikanere gå på langrennsski, spise kvikk lunsj og appelsiner, gjette hvem som var kongen av Norge, eller feire nasjonaldagen som russ. Seerne har vel sett dette fleire ganger allerede. Programmet er egentlig litt for tilgjort også. Deltakerne føles alt for håndplukket ut. Det er som regel ei blondine, en homofil eller lesbisk, og en aller annen nærmest modell-aktig figur. Samt noen som oppfører seg langt mer norske enn de andre, og kanskje finner de en eller annen med en litt mørkere hudfarge enn resten også. I tillegg begynner deltakerne å gråte, nærmest for ingenting.. Anonymkode: 56b25...666 Jeg er ganske enig med deg faktisk. Jeg har sett alle sesonger så langt og interessen min dabber med tiden. Du har for det meste nevnt grunnene for det. Det er som å se samme program om og om igjen - bare forskjellige navn og ansikter. Veldig bra konsept, men begynner å bli litt brukt opp med tiden og seerne blir lei av å se det samme. De siste par sesongene har jeg nesten tvunget meg selv til å følge med alle episoder og jeg vet ikke om jeg gidder dette denne gangen.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #13 Skrevet 13. september 2016 Er alt det de gjør i det programmet virkelig typisk norsk Anonymkode: 578e5...2f7
makkapakka Skrevet 13. september 2016 #14 Skrevet 13. september 2016 De skal nok være underholdende med alt det tullet de tar med, unødvendig, men likevel så er det en av de mer greie reality seriene som jeg gidder å se på.
Leviora Skrevet 13. september 2016 #15 Skrevet 13. september 2016 Programmet er det samme for hver sesong, så forstår godt at folk ikke gidder å se det lenger. Jeg synes det er morsomt med alle personlighetene! Og det er jo bra at de er håndplukket, det hadde vært enda kjedeligere om alle var like.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #16 Skrevet 13. september 2016 Jeg synes det er merkelig at alle deltakerne er sååå stolte av sine norske aner og at det betyr sååå mye for dem å få se Norge Men, alikevel kan de så og si ingenting om Norge eller norsk kultur. Med internett er det jo ikke akkurat vanskelig å finne informasjon om andre land, de visste jo knapt hvem som er konge her i landet. Men, amerikanere er jo kjent for å interessere ganske lite om hva som skjer utenfor landegrensene sine... Anonymkode: fd972...ece 3
AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #17 Skrevet 13. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er merkelig at alle deltakerne er sååå stolte av sine norske aner og at det betyr sååå mye for dem å få se Norge Men, alikevel kan de så og si ingenting om Norge eller norsk kultur. Med internett er det jo ikke akkurat vanskelig å finne informasjon om andre land, de visste jo knapt hvem som er konge her i landet. Men, amerikanere er jo kjent for å interessere ganske lite om hva som skjer utenfor landegrensene sine... Anonymkode: fd972...ece Dette virker også litt merkelig ja. Når TV Norge leter etter folk som muligens kan være interessert i å være med på dette TV-programmet, så kunne vel deltakerne ha søkt litt rundt på internett før de faktisk reiste til Norge? I tidligere sesonger har vel ikke deltakerne peiling på hva den sittende statsministeren eller kongen / dronningen heter for noe - eller ser ut! Anonymkode: 56b25...666
Gjest Bossa Nova Skrevet 13. september 2016 #18 Skrevet 13. september 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er merkelig at alle deltakerne er sååå stolte av sine norske aner og at det betyr sååå mye for dem å få se Norge Men, alikevel kan de så og si ingenting om Norge eller norsk kultur. Med internett er det jo ikke akkurat vanskelig å finne informasjon om andre land, de visste jo knapt hvem som er konge her i landet. Men, amerikanere er jo kjent for å interessere ganske lite om hva som skjer utenfor landegrensene sine... Anonymkode: fd972...ece Veldig godt poeng. Kanskje de har fått beskjed om å virke uvitende.
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 13. september 2016 #19 Skrevet 13. september 2016 13 minutter siden, Bossa Nova skrev: Veldig godt poeng. Kanskje de har fått beskjed om å virke uvitende. De får nok også beskjed om å late som og være så gode venner
AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #20 Skrevet 13. september 2016 Selvfølgelig har slike "reality"-konsepter manus, det også.... Var det virkelig noen som trodde noe annet? Anonymkode: 56b25...666
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå