Gjest Supersol Skrevet 11. september 2016 #21 Skrevet 11. september 2016 2 minutter siden, ispinne skrev: Hvor stort er bildet i piksler? Du må redigere bildet mindre for å kunne bruke det som profilbilde. Hvordan redigerer jeg bildet mindre?
ispinne Skrevet 11. september 2016 #22 Skrevet 11. september 2016 (endret) 8 minutter siden, Supersol skrev: Hvordan redigerer jeg bildet mindre? Søk: https://pixlr.com/express/, åpne bilde --> Adjustments --> Resize --> fyll inn 200 piksler eller mindre. Eks: Her har jeg fylt inn 180 piksler på bredden. (Ikke hele bildet er vist da) Endret 11. september 2016 av ispinne Skrivefeil 1
Gjest Supersol Skrevet 11. september 2016 #23 Skrevet 11. september 2016 1 time siden, ispinne skrev: Søk: https://pixlr.com/express/, åpne bilde --> Adjustments --> Resize --> fyll inn 200 piksler eller mindre. Eks: Her har jeg fylt inn 180 piksler på bredden. (Ikke hele bildet er vist da) Må ha flash player eller noe for å laste ned. Går det ann å gjøre det på annen måte?
ispinne Skrevet 11. september 2016 #24 Skrevet 11. september 2016 Et øyeblikk siden, Supersol skrev: Må ha flash player eller noe for å laste ned. Går det ann å gjøre det på annen måte? Hm.. Jeg har to redigeringsprogrammer på PC-en. Det ene heter PhotoFiltre og det andre heter PhotoScape. Der kan man også gjøre det samme! Det må du laste ned. Det finnes nok mange andre programmer også, men det er de jeg bruker fordi de er gratis. Kan sikkert også gjøres på Picasa hvis du har det! Vet ikke om det er tilfeldigheter, men hver gang jeg har lastet ned programmer fra Softonic.com har jeg fått bugs på PC-en. Vet ikke om det er nettsiden eller hva, men... Jeg laster kun ned fra nettsiden til selve redigeringsprogrammet. 1
Gjest Supersol Skrevet 11. september 2016 #25 Skrevet 11. september 2016 2 minutter siden, ispinne skrev: Hm.. Jeg har to redigeringsprogrammer på PC-en. Det ene heter PhotoFiltre og det andre heter PhotoScape. Der kan man også gjøre det samme! Det må du laste ned. Det finnes nok mange andre programmer også, men det er de jeg bruker fordi de er gratis. Kan sikkert også gjøres på Picasa hvis du har det! Vet ikke om det er tilfeldigheter, men hver gang jeg har lastet ned programmer fra Softonic.com har jeg fått bugs på PC-en. Vet ikke om det er nettsiden eller hva, men... Jeg laster kun ned fra nettsiden til selve redigeringsprogrammet. Ok ,har ingen av de redigeringsprogrammene som du nevner. Jeg avventer litt og ser om en moderator kan legge det inn for meg. Eventuelt legge inn et annet bilde for meg av en sol eller noe som ligner. Tusen takk for gode råd uansett. (Takk til deg å Jacklost.)
ispinne Skrevet 11. september 2016 #26 Skrevet 11. september 2016 Ingen problem! Du får nok profilbilde snart! 1
Gjest Supersol Skrevet 11. september 2016 #27 Skrevet 11. september 2016 Et øyeblikk siden, ispinne skrev: Ingen problem! Du får nok profilbilde snart! Håper det! Har jo blitt husvarm og greier så da er jeg nødt til å ha profilbilde
Honey Dew Skrevet 11. september 2016 #29 Skrevet 11. september 2016 22 timer siden, Supersol skrev: Har fått meg profilbilde!!!! Har blitt skikkelig pen!! Har imidlertid et problem. Jeg får ikke det store profilbildet inn i det lille profilbildet. Trykk på profilen annet mitt så ser dere det. Ser ikke noe bilde jeg 1
Gjest Supersol Skrevet 11. september 2016 #30 Skrevet 11. september 2016 Et øyeblikk siden, Honey Dew skrev: Ser ikke noe bilde jeg Det kommer opp et stort bilde ved siden av sirkelen der hvor det lille bildet er Kanskje det bare er jeg som ser det. Skjer så mye feil med innleggingen av det bildet. Det er ikke bilde av meg selvsagt men en tegning fra et ukeblad.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå