Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Kroppen for 1 mnd sida. Om jeg trener calishtentics f.eks tror dere kroppen vil bli strammer eller må jeg ned i vekt?

Endret av leo2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er da bare å trene i vei så ser du.

Anonymkode: 42a6c...02d

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er da bare å trene i vei så ser du.

Joda, men er redd magen er ennå slik.

Kan calishtenics trening hjelpe endel på?

Skrevet

Har du trent før? Evt hva? trener du nå? hvor gammel er du? Hvilket kosthold har du?

Anonymkode: cec6a...0f0

• Liker 2
Skrevet (endret)

TS,du trenger ikke å gå ned i vekt. Du har en helt fin vekt. Her er det litt trening som skal til bare får strammet opp litt der du ønsker. :) 

Anonymkode: 099e4...7b4   Innlegget er redigert for svar til slettet innlegg. -Saraby, mod.

Endret av Saraby
  • Liker 8
Skrevet
4 minutter siden, leo2 skrev:

Joda, men er redd magen er ennå slik.

Kan calishtenics trening hjelpe endel på?

Aner ikke hva det er, og gidder ikke sjekke heller. Men trening generelt hjelper på slappe kropper.

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du trent før? Evt hva? trener du nå? hvor gammel er du? Hvilket kosthold har du?

Anonymkode: cec6a...0f0

Hei.

Ja har drevet med fotball i 5-6 år, men slutta for 2 år siden. Nå trener jeg ikke noe nei, nyter bare livet. Er 21. 

Har bytta om kostholdet litt, har kutta ut potetgull/brus/godteri. Men spiser ennå pasta/poteter ogsånn, også pizza en eller annen gang. Lå jo på 1300kcal i en ukes tid, men ble lei og måtte quite hehe.

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skulle si det er du som må til psykolog men det er skikkelige folk som går til psykolog ikke uforskammede. Så jeg aner ikke hvor du skal sendes til med en slik kommentar. 

TS,du trenger ikke å gå ned i vekt. Du har en helt fin vekt. Her er det litt trening som skal til bare får strammet opp litt der du ønsker. :) 

Anonymkode: 099e4...7b4

Fin vekt? Veide vel 86 kg der... Det er for mye for meg vil jeg si.

Jeg har vel mye fett på magen?

Skrevet

Du sa ingenting om hvor mye du veide. Du har heller ikke sagt noe om høyde. Du ser dessuten slank ut på armene og leggene. Og på bidet. Jeg ser at du kun har litt fett på magen og dette kan strammes opp med trening. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du sa ingenting om hvor mye du veide. Du har heller ikke sagt noe om høyde. Du ser dessuten slank ut på armene og leggene. Og på bidet. Jeg ser at du kun har litt fett på magen og dette kan strammes opp med trening. 

Jeg er 85kg nå. 186 høy.

Skrevet
39 minutter siden, leo2 skrev:

Kroppen for 1 mnd sida. Om jeg trener calishtentics f.eks tror dere kroppen vil bli strammer eller må jeg ned i vekt?

image.png

Du får konturere med litt solpudder så blir det nok bra. 

Anonymkode: 1435c...d40

• Liker 8
Skrevet

Hvordan har du det ellers? Er dette noe som påvirker livskvaliteten din, noe du er opphengt i? Eller ønsker du bare å stramme opp litt? Jeg synes nemlig du ser fin ut, men det er jo du som skal trives i din egen kropp. Finn en treningsform du trives med, fortsett å spise og leve normalt. Ta en prat med legen om du ikke klarer å slutte å tenke på dette, eller om du står fast på en annen måte. Jeg velger å være føre var når det gjelder å gi råd. Eneste er vel yoga som jeg kan foreslå- og å sørge for å få i deg nok fiber, slappe av, sove nok og slikt. Magen kan bli oppblåst av stress og dårlig søvn, og det er uansett sunt med nok søvn og litt avstressning :)  

Anonymkode: 461cd...2e3

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan har du det ellers? Er dette noe som påvirker livskvaliteten din, noe du er opphengt i? Eller ønsker du bare å stramme opp litt? Jeg synes nemlig du ser fin ut, men det er jo du som skal trives i din egen kropp. Finn en treningsform du trives med, fortsett å spise og leve normalt. Ta en prat med legen om du ikke klarer å slutte å tenke på dette, eller om du står fast på en annen måte. Jeg velger å være føre var når det gjelder å gi råd. Eneste er vel yoga som jeg kan foreslå- og å sørge for å få i deg nok fiber, slappe av, sove nok og slikt. Magen kan bli oppblåst av stress og dårlig søvn, og det er uansett sunt med nok søvn og litt avstressning :)  

Anonymkode: 461cd...2e3

Jeg vil ha strammere mage og slikt og derfor jeg spurte folk om råd her inne.

Spiser ikke mye usunn mat.

Skrevet

TS, du trenger ikke gå ned et gram. Det er muskler du trenger, og da må du spise og trene styrke.

• Liker 2
Skrevet

Muskler. Anbefaler deg å trene tung styrketrening og spise mat. :)  Jeg synes forresten at du så veldig bra ut!

Anonymkode: d3a1f...671

Skrevet
4 minutter siden, Beach skrev:

TS, du trenger ikke gå ned et gram. Det er muskler du trenger, og da må du spise og trene styrke.

Men jeg har jo fettet på magen? Hva må jeg spise? Er vel ikke no kaloriunderskudd jeg trenger? Ja tenker å trene calisthenics styrke:).

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Muskler. Anbefaler deg å trene tung styrketrening og spise mat. :)  Jeg synes forresten at du så veldig bra ut!

Anonymkode: d3a1f...671

Calisthenics da? Kan det funke?

Tusen takk men hvorfor mener du at jeg så veldig bra ut haha?

Skrevet
2 minutter siden, leo2 skrev:

Men jeg har jo fettet på magen? Hva må jeg spise? Er vel ikke no kaloriunderskudd jeg trenger? Ja tenker å trene calisthenics styrke:).

Jepp, noe som vil jevne seg ut når du trener styrke over hele kroppen. Finnes mange jenter som er veldig tynne, men som likevel har dvaske lår/rumpe pga. muskelmangel. Det gjør at de ser tynnfeite ut, selv om vekten er svært lav. Menn får gjerne dette problemet rundt mageregionen. Du har ikke mye fett på magen. Du er veldig tynn med lite muskler, derfor ser du mindre stram ut. Lover deg. Spis nok protein, fett OG karbohydrater - IKKE underskudd. Magert kjøtt, kylling, fisk, egg, masse grønnsaker, quinoa, linser, bønner etcetcetc er fine matvarer. Kutt tilsatt sukker, for mye salt, for mye tomme karbohydrater(potet, ris, pasta, hvetevarer). Synes du skal bestille en PT-time OG time hos ernæringsfysiolog, slik at du kan få skreddersydde programmer. 

Jeg ville trent vanlig styrke i første omgang, for å få inn teknikk og litt grunnlag.

• Liker 6
Skrevet
8 minutter siden, Beach skrev:

Jepp, noe som vil jevne seg ut når du trener styrke over hele kroppen. Finnes mange jenter som er veldig tynne, men som likevel har dvaske lår/rumpe pga. muskelmangel. Det gjør at de ser tynnfeite ut, selv om vekten er svært lav. Menn får gjerne dette problemet rundt mageregionen. Du har ikke mye fett på magen. Du er veldig tynn med lite muskler, derfor ser du mindre stram ut. Lover deg. Spis nok protein, fett OG karbohydrater - IKKE underskudd. Magert kjøtt, kylling, fisk, egg, masse grønnsaker, quinoa, linser, bønner etcetcetc er fine matvarer. Kutt tilsatt sukker, for mye salt, for mye tomme karbohydrater(potet, ris, pasta, hvetevarer). Synes du skal bestille en PT-time OG time hos ernæringsfysiolog, slik at du kan få skreddersydde programmer. 

Jeg ville trent vanlig styrke i første omgang, for å få inn teknikk og litt grunnlag.

Jeg har lissom drevet med kaloriunderskudd i 1-2 mnd, og vært på 1300kalorier. Kutta ut alt av brød osv. Men er kanskje helt feil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...