Gå til innhold

Rammstein i kveld!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Joda, og vi som så innmari gjerne skulle vært der men fikk ut finger'n litt for seint, gleder vårs med dere :riste::Nikke::riste::Nikke:

Hils så mye!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit! Da har jeg rigget meg til her med en kopp varm te og en 20-pakning Barkleys: Let the anmeldelsene come!! :smoke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det var helt enormt! Utrolig stort å se ynglingbandet mitt live. Sinnsykt pyroshow! :-) Kjøpte meg t-shirt og patch som minner ;) Regner med at det står anmeldelse i VG. Jeg blir særdeles forbauset hvis ikke konserten for terningkast 5 eller mere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å det var så sykt bra, det!! :hoppe:

Dessuten den beste lyden jeg noen gang har hørt i Spektrum!

Jau.. det var en kanonkveld! helt utrolig fett!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venninne av meg hadde ikke billett, men stakk ned med "billett kjøpes" plakat. Sasha Gabor kommer bort og sier "du kan få den her!", og det er en kongeplass/backstagepass. Så flaks skulle det ikke vært lov å ha..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
Gjest Anonymous
Ååååh, det var SÅ STAS! 8)

(bedre sent enn aldri ...)

Ja, bedre sent enn aldri ;) Konserten er fortsatt friskt i minnet mitt - hele kvelden var en uforglemmelig aften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Verdande
Konserten er fortsatt friskt i minnet mitt - hele kvelden var en uforglemmelig aften.

Konserten var årets høydepunkt, og siden de spilte Du riechst so gut har jeg nesten kommet over at de utelot en del av de andre godlåtene. Sceneshowet var i seg selv nesten verdt hele billettprisen.

STAS!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...