Gå til innhold

pupper langt nede!?! trenger råd!!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei

Jeg sliter veldig om dagen med dårlig selvtillit. Puppene mine er så utrolig lavt plassert på brystet mitt, og da mener jeg veldig langt ned!! jeg har nok litt kort overkropp også noe som ikke gjør det bedre.. 

Jeg går ALDRI med trange topper/kjoler pga dette og eier bare vide topper eller kjoler med vid "overdel". Fasongen på dem er greie (de henger ikke), men plasseringen gjør meg veldig ubekvem!! Er så utrolig langt fra øverst på brystet og ned til der de starter! Noen tips til hva jeg kan gjøre? har prøvd push-up bh men det hjelper ikke så mye.. plasseringen er jo den samme.. Det eneste som hjelper er å løfte brystene fysisk oppover og da ser de greie ut, men jeg kan jo ikke gå rundt og løfte dem opp hele dagen!

Jeg kvier meg til å se meg selv i speilet med lite klær da jeg synes dette er så stygt! Når jeg har på BH ser de LITT bedre ut, men når BHen går av synker de enda lavere! Går det an å trene dette? Jeg har sett tape, som man kan bruke for å løfte brystene, men kan jo ikke akkurat gå med dette hver dag? Dersom de bare var 4cm høyere opp hadde det hjulpet veldig mye! 

Noen med noen tips? 

Ps. er 24 år om det har noe å si..

Anonymkode: f2b6e...f22

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Lavt plasserte bryster? Fra naturens side eller har de begynt å henge de senere år? Hvis de henger pga. tyngdekraft er kirurgisk brystløft den eneste løsningen. Hvis de er små, men at de av arv, kraftig vektnedgang eller andre årsaker henger, kan brystimplantat gi deg resultatet du ønsker.

Du må nok under kniven om du vil få "bukt" med problemet - dessverre.

En kan ikke trene seg til strammere bryster. Noen mener det, men den effekten er i så fall minimal og gjelder kun for slanke kvinner med allerede små bryster.

Endret av Beach
Skrevet

Noen flere råd/tips?

-TS

Skrevet

Har du et bilde ? Da mener eg ikke av dine egne nødvendigvis, men et som kanskje illustrerer hvordan de ser ut. Det er ikke sikkert det ser ut sånn som du tror, og de ser helt sikkert bra ut uansett.

Anonymkode: cc12f...aa4

• Liker 3
Skrevet

Jeg har også lavt plasserte bryst, det har som du sier ingenting med brystheng å gjøre. For å illustrere et poeng; tar jeg selfie syns ikke kløfta mi selv om jeg har store pupper. Etter mye research har jeg desverre funnet ut at man ikke kan gjøre noe, isåfall svært lite, med lavt plasserte bryster, det handler om din anatomi. Et brystløft vil lite hjelp. 

Anonymkode: 216bf...7b4

• Liker 1
Skrevet

Angelina Jolie har og det, men hun er like fullt en svært vakker kvinne. 

Anonymkode: 5456a...f0b

• Liker 1
Skrevet

Fint, flott. Skulle gjøre produktive ting, men her sitter jeg å googler puppene til Angelina Jolie.

Anonymkode: 46937...bac

• Liker 4
Skrevet

BH-str på ts?

Anonymkode: a78cc...b7d

Gjest summesumbi
Skrevet

Det skal utrolig mye til for at dette er noe som folk tenker spesiellt over.  Så mest sannsynlig er dette problemet i hodet ditt. Dårlig selvtillit er noe dritt,men det er hodet og ikke kroppen man må jobbe med😉

• Liker 1
Skrevet

Brystene mine ser noe ala til venstre på dette bildet. Bruker 75C i str om det har noe å si. De er ikke spesielt store så jeg får ikke "kløft" som kan gjøre at de ser ut som de sitter høyere opp! 

-TS

image.jpeg

Skrevet

Oj, jeg har det motsatte "problemet", synes mine sitter for høyt. Jeg er bi og synes noe av det mest sexy som finnes på en kvinner er bryster som sitter lavt. Så da vet du i hvert fall at det ikke nødvendigvis ses på som negativt av andre, og vi har nok en gang bevis på at vi stort sett vil ha det vi ikke selv vil ha..:fnise: 
Ikke dermed sagt at jeg ikke anerkjenner at dette er et problem for deg altså, men håper det kan være ok å høre at andre kan være misunnelig og/eller tiltrukket av det du selv ikke er så fornøyd med. Håper du klarer å akseptere det etter hvert og bli fornøyd med det, det er vel dessverre ikke så forferdelig mye å gjøre med. :hug:

Anonymkode: 783ed...986

• Liker 2
Skrevet
Den 10.9.2016 at 18.47, AnonymBruker skrev:

Har du et bilde ? Da mener eg ikke av dine egne nødvendigvis, men et som kanskje illustrerer hvordan de ser ut. Det er ikke sikkert det ser ut sånn som du tror, og de ser helt sikkert bra ut uansett.

Anonymkode: cc12f...aa4

Noe ala slikt til venstre på dette bildet.

position-self-supporting.jpg

• 3 uker senere...
Skrevet

Prøvd å tegne inn hvordan plasseringen er i forhold til en helt normal undertøysmodell. Altså, plasseringen er at når jeg bøyer armen som på bildet så treffer nederste del armen, er ikke noe "gap" slik det normalt skal være :S Som nevnt tidligere er fasongen helt grei, og de henger ikke da de ikke er så veldig store. Men jeg sliter veldig med selvtillit pga plasseringen at jeg flere ganger hver dag googler og googler, og blir helt gal i hodet.

Noe jeg i det hele tatt kan gjøre for å få de høyere opp på noen måte? Noen BHer som kan hjelpe?

Jeg er nokså nede om dagen pga dette..

-TS

Skjermbilde 2016-10-02 kl. 01.34.25.png

Skrevet

Ganske vanlig fasong TS, det virker som om du er litt streng i mot deg selv.

Anonymkode: abb02...c6a

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...