AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #1 Skrevet 9. september 2016 Kjøpte meg noen First price cookies,men da jeg åpnet pakken så jeg at de var ganske mørke i fargen. De smaker også svidd og er veldig harde. Lurer på å reklamere på dem, for det skal vel ikke være dårligere kvalitet selv om det er First price? Det er jo ikke så mye penger det er snakk om,men jeg er student og da er det kjipt når penger bare forsvinner uansett hvor lite det er. Anonymkode: fefd0...ec7
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #2 Skrevet 9. september 2016 Har du kviteringen? Skader ikke å gå til butikken å prøve. Kan forsåvidt prøve uten kvitering og. Anonymkode: 0e091...a99
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #3 Skrevet 9. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Har du kviteringen? Skader ikke å gå til butikken å prøve. Kan forsåvidt prøve uten kvitering og. Anonymkode: 0e091...a99 Nei,har ikke kvittering. Sier nesten alltid automatisk nei,takk til det. Anonymkode: fefd0...ec7
Gjest Baremenneske Skrevet 9. september 2016 #4 Skrevet 9. september 2016 Om du har kvitteringen på den, og mener det er noe feil på varen så kan du sikkert få bytta til en ny, eller i en annen vare. (kommer sikkert litt an på hvem som er der også...)
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #5 Skrevet 9. september 2016 2 minutter siden, Baremenneske skrev: Om du har kvitteringen på den, og mener det er noe feil på varen så kan du sikkert få bytta til en ny, eller i en annen vare. (kommer sikkert litt an på hvem som er der også...) Nei,har ikke det. Regner med at dette er en produksjonsfeil siden de både smaker og ser svidd ut. Anonymkode: fefd0...ec7
charactouy Skrevet 9. september 2016 #6 Skrevet 9. september 2016 Jeg har spist en del first price sjokoladekjeks. De kan være litt mørke i fargen, men jeg har aldri opplevd at de har smakt svidd. Du taper i alle fall ikke noe på å forsøke å reklamere.
Gjest Baremenneske Skrevet 9. september 2016 #7 Skrevet 9. september 2016 ...kan jo høre med dem for det(og ta med pakka), men egentlig så heter det seg at kvittering skal være med pga uærlig folk som prøver seg...Men så gjelder jo dette en rimelig kjekspakke da..-så beste rådet er nå å høre med dem i butikken😊
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #9 Skrevet 9. september 2016 Ts her. Googlet litt og virker som de har en annen oppskrift nå enn sist jeg spiste disse kjeksene. Lurer på om det er derfor jeg reagerer. De er i hvert fall ikke gode. Steinharde,men alle smaker visst ikke svidd. Gode var de ikke uansett. Anonymkode: fefd0...ec7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå