Gå til innhold

Nettdating


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jente på 26 her som har vært singel i ett halvt år etter 7 år i forhold. Trives bra som singel men ønsket å prøve ut nettdating. 

Fikk erfare at det er mye rart på nett, men var spennende. Møtte en der som jeg pratet mye med og som virket kjekk og hyggelig. Vi bor ca 1 t fra hverandre. Vi avtalte og møttes på kafeedate og gikk en tur en uke etter første melding. Det var vellykket og jeg syntes han var penere i virkeligheten og hyggelig å prate med.

Vi fortsatte å prate på datingsiden på meldinger, og vi begge jobbet mye skift så møttes først neste gang en uke etter. Da reiste jeg dit og var der hele helgen. Ble kyssing og sex og vi hadde det jo trivelig. Det eneste er at vi begge er veldig beskjedne og det var lettere og ha en samtale når kompisene var der, men vi prater jo en del. 

 

Da jeg reiste hjem igjen ble vi enige om å treffes snart igjen. Vi snappet veldig mye, og ble venner på FB og fortsatte å skrive meldinger på datingsiden. Ikke noe telefonnummer. Pga jobb og avstand tok det 1,5 uke før neste møte og da besøkte han meg etter jobb på en hverdag og var der noen timer. Vi hadde det hyggelig men jeg opplevde han mer beskjeden enn meg. Jeg turte ikke ta initiativ til kroppskontakt da vi satt i sofaen. Først da han dro tok jeg initiativ til kyss og han sa det ikke skulle bli lenge til neste gang.

Dette var for over en uke siden og selv om vi begge har hatt fridager i mellomtiden har vi ikke møttes. Vi skriver fortsatt meldinger på datingsiden, men det er ikke flørtende men kun hyggelig. Jeg prøver å komme med komplimenter, men han er ikke så frempå der. Men vi skriver der daglig og snapper litt fortsatt daglig. Jeg har i mellomtiden ikke pratet med andre på datingsiden i tilfelle det skulle bli nå mer med han her.

Spørsmålet er. Skal jeg bare innse at det er venner vi er? Han er kjempepen og hyggelig, men han virker ikke så ivrig men skriver jo meldinger til meg der. Jeg har skrudd ned forhåpningene og er egentlig klar for å "lete" videre. Er det fornuftig av meg? Skal på venninnefest i morgen, også tenker jeg...skulle jeg møte en hyggelig gutt å prate med, burde jeg avvise i tilfelle det skulle bli noe med nettdaten? Hva ville dere gjort?

 

Håper på svar!

Anonymkode: 70f9b...cd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Serverer standard svaret på KG: Så lenge dere ikke er eksklusive - kjør på.

 

Det er vanskelig å svare på. Kanskje han liker deg så godt at det gjør han beskjeden. Jeg er på samme måte når jeg liker noen, men jeg slapper mer av etterhvert som vi blir kjent. Jeg ville ikke friendzonet han enda 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...