AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #81 Skrevet 9. september 2016 31 minutter siden, VinterSnø skrev: Det kan være mange grunner. Er det barn inne i bildet? Er eksene fortsatt venner? Greit å ha unna det første kleine møte før man treffes i en setting slik du nå har erfart? Og sikkert mange flere gode grunner. Ingen barn i bildet. Eksene er fremdeles venner. Eksen fikk klar beskjed av h*n jeg er sammen med at jeg ikke vil treffes eller bli kjent med og det var forbudt å visse hvordan vi bor. Vil beskytte privatlivet mitt og mine ting. Hva er galt med det? Hvorfor ble ikke jeg hørt på? Hvilke andre grunner? Sammenligne seg med meg og finne ut hvordan h*n skal ødelegge forholdet? Anonymkode: 06c24...a5c
Rosa Sitron Skrevet 9. september 2016 #82 Skrevet 9. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Ingen barn i bildet. Eksene er fremdeles venner. Eksen fikk klar beskjed av h*n jeg er sammen med at jeg ikke vil treffes eller bli kjent med og det var forbudt å visse hvordan vi bor. Vil beskytte privatlivet mitt og mine ting. Hva er galt med det? Hvorfor ble ikke jeg hørt på? Hvilke andre grunner? Sammenligne seg med meg og finne ut hvordan h*n skal ødelegge forholdet? Anonymkode: 06c24...a5c Det siste du legger frem er noe jeg vil kalle dårlige grunner. Jeg vil heller ikke bli venn med eksen til kjæresten min, men jeg godtar å møte henne. Jeg kan godt ha det vondt når vi møtes i tilfeldige settinger, men jeg lager ikke scene eller reagerer offentlig. At eksen møter deg i en setting dere ikke har kontroll på var synd for deg, men med reglene dine for dette finnes det ingen måte du kunne fått det som du ville uten at du ble svarteper. 8
Rosa Sitron Skrevet 9. september 2016 #83 Skrevet 9. september 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen barn i bildet. Eksene er fremdeles venner. Eksen fikk klar beskjed av h*n jeg er sammen med at jeg ikke vil treffes eller bli kjent med og det var forbudt å visse hvordan vi bor. Vil beskytte privatlivet mitt og mine ting. Hva er galt med det? Hvorfor ble ikke jeg hørt på? Hvilke andre grunner? Sammenligne seg med meg og finne ut hvordan h*n skal ødelegge forholdet? Anonymkode: 06c24...a5c Men av nysgjerrighet, hvorfor er du så negativ mot eksen? 4
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #84 Skrevet 9. september 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg blir veldig skeptisk når en eks insisterer på å se, treffe og bli kjent med meg samt se hvordan vi bor. Hva er grunnen(e) til det? Anonymkode: 06c24...a5c Fordi man bryr seg om en person og er glad for at de har funnet kjærligheten? Fordi man ønsker å være på talefot? Fordi man har felles venner og ikke vil lage klein stemning i gjengen? Om eksen virkelig vil se hvor dere bor er vel ikke sikkert, kan være noe hun har sagt for å være høflig. Jeg hilste på den nye damen til exen min i et bryllup, snakket litt med henne og var hyggelig. Kan hende vi må omgåes i noen sammenhenger og da er det best for alle om vi har en grei tone. Ønsket heller ikke at hun skulle føle seg utenfor eller uvelkommen. Har jo ikke noe imot henne, så hvorfor ikke? Naturlig å hilse på nye fjes i omgangskretsen. Anonymkode: 456da...7ce 8
Sh999 Skrevet 9. september 2016 #85 Skrevet 9. september 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde gledet meg så mye til å være gjest i dette bryllupet. Kvelden før får jeg beskjed av min bedre halvdel at eksen er også invitert i bryllupet siden vedkommende var gudmor til brudgommen (dette visste seg å være feil, vedkommende hadde bare sittet barnevakt for brudgommen en del ganger). Der og da forsvant gleden. Jeg klarte å holde masken gjennom vielsen i kirken og mesteparten av bryllupet men så klarte jeg ikke mer når jeg oppdaget (for sent for min del ellers ville jeg ha trukket meg) at eksen skulle også være med på familiebildet. Det klikket for meg og jeg forlot lokalet i en god stund. Når jeg kom tilbake og satt meg ved bordet, klarte jeg ikke å holde tårene tilbake. Jeg vil ikke snakke med andre og ble apatisk. Etter et kvarter var den 8-timers bryllupet slutt. Jeg følte meg ydmyket, såret og ubetydelig i det bryllupet. Hvorfor er en eks fremdeles en del av en familie? Eksen og min bedre halvdel har ikke barn sammen. Brudeparet har lov til å invitere hvem de vil og det er greit nok for meg men ikke ekser. Tenk om alle brudepar inviterte eksene til gjestene. Hensyn og respekt for den nye kjæresten er ikke tenkt på i det hele tatt. Brudeparet forventer at du skal akseptere deres avgjørelse, og du skal bare være falsk og smile selv om du ikke vil være til stede. Du blir redusert til en dørmatte. Bare så det er sagt, ingen av de andre familiemedlemmene kjenner til årsaken til oppførselen min. Nå har jeg fått angst for å delta på flere sammenkomster. Skal eksen også bli invitert? Hun har ikke blitt invitert i noen sammenkomster siden jeg kom inn i familien men tenk om de gjør det framover. Har jeg vært urimelig? Anonymkode: 06c24...a5c Hvorfor er denne eksen en så stor trussel for deg egentlig? Du reduserer jo deg selv til "dørmatte"! Det er veldig vanlig at ekser blir invitert i en sånn dag. De kan ikke utelate henne fordi eksen har fått ny kjæreste? Tipper du hadde blitt sur hvis det var deg? 3
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #86 Skrevet 9. september 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg blir veldig skeptisk når en eks insisterer på å se, treffe og bli kjent med meg samt se hvordan vi bor. Hva er grunnen(e) til det? Anonymkode: 06c24...a5c Hun vil snikmyrde deg mens du sover. Garantert. Anonymkode: 30cef...fcc 5
Pås Skrevet 9. september 2016 #87 Skrevet 9. september 2016 Er eksen mye penere/smartere/kulere/sosialt oppegående enn deg kanskje? Det er jo åpenbart for alle at du oppfatter henne som en stor trussel for deres forhold. Er sannheten kanskje at du er så livredd for å bli sammenlignet med henne at du skygger unna enhver anledning til å møtes? 8
Sh999 Skrevet 9. september 2016 #88 Skrevet 9. september 2016 3 minutter siden, Pås skrev: Er eksen mye penere/smartere/kulere/sosialt oppegående enn deg kanskje? Det er jo åpenbart for alle at du oppfatter henne som en stor trussel for deres forhold. Er sannheten kanskje at du er så livredd for å bli sammenlignet med henne at du skygger unna enhver anledning til å møtes? Det er ganske innlysende ja. Må være fælt og ha så dårlig selvtillitt. 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #89 Skrevet 9. september 2016 15 minutter siden, Pås skrev: Er eksen mye penere/smartere/kulere/sosialt oppegående enn deg kanskje? Det er jo åpenbart for alle at du oppfatter henne som en stor trussel for deres forhold. Er sannheten kanskje at du er så livredd for å bli sammenlignet med henne at du skygger unna enhver anledning til å møtes? Det er faktisk det motsatte. Jeg er 100 % bedre enn henne, på alle planer. H*n har meget lav selvtillit. Anonymkode: 06c24...a5c
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #90 Skrevet 9. september 2016 Hva er greien med å ikke si om det er han/hun? Er dere homofile/lesbiske og det er derfor det vil være så "lett å avsløre" om du sier det? Anonymkode: b27b6...0d6 5
Honey Dew Skrevet 9. september 2016 #91 Skrevet 9. september 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ingen barn i bildet. Eksene er fremdeles venner. Eksen fikk klar beskjed av h*n jeg er sammen med at jeg ikke vil treffes eller bli kjent med og det var forbudt å visse hvordan vi bor. Vil beskytte privatlivet mitt og mine ting. Hva er galt med det? Hvorfor ble ikke jeg hørt på? Hvilke andre grunner? Sammenligne seg med meg og finne ut hvordan h*n skal ødelegge forholdet? Anonymkode: 06c24...a5c Hvorfor det? Stalker hun deg?
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #92 Skrevet 9. september 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er faktisk det motsatte. Jeg er 100 % bedre enn henne, på alle planer. H*n har meget lav selvtillit. Anonymkode: 06c24...a5c Du er hvertfall ikke flink i grammatikk Anonymkode: a812e...ba4 7
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #93 Skrevet 9. september 2016 "Henne" -> "h*n har" Whops, ts Anonymkode: b27b6...0d6 4
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #94 Skrevet 9. september 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ingen barn i bildet. Eksene er fremdeles venner. Eksen fikk klar beskjed av h*n jeg er sammen med at jeg ikke vil treffes eller bli kjent med og det var forbudt å visse hvordan vi bor. Vil beskytte privatlivet mitt og mine ting. Hva er galt med det? Hvorfor ble ikke jeg hørt på? Hvilke andre grunner? Sammenligne seg med meg og finne ut hvordan h*n skal ødelegge forholdet? Anonymkode: 06c24...a5c Du virker helt paranoid Anonymkode: a812e...ba4 8
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #95 Skrevet 9. september 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er greien med å ikke si om det er han/hun? Er dere homofile/lesbiske og det er derfor det vil være så "lett å avsløre" om du sier det? Anonymkode: b27b6...0d6 Spesielt siden det står det var misforståelse rundt om hun var gudmor i HI. Selv om likestillingen har kommet langt, kan desverre ikke menn være gudmor. Kanskje en dag Anonymkode: 4a00a...49d 4
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #96 Skrevet 9. september 2016 Jeg har skjønt tegningen og trekker meg fra tråden. Anonymkode: 06c24...a5c
Pås Skrevet 9. september 2016 #97 Skrevet 9. september 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er faktisk det motsatte. Jeg er 100 % bedre enn henne, på alle planer. H*n har meget lav selvtillit. Anonymkode: 06c24...a5c Vanskelig å tro slik du fremstår her i hvert fall... Og dropp h*n, alle forstår at det er en hun! Hun var jo gudmor, jf. aller første innlegg... 4
Pås Skrevet 9. september 2016 #98 Skrevet 9. september 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er faktisk det motsatte. Jeg er 100 % bedre enn henne, på alle planer. H*n har meget lav selvtillit. Anonymkode: 06c24...a5c Vanskelig å tro slik du fremstår her i hvert fall... Og dropp h*n, alle forstår at det er en hun! Hun var jo gudmor, jf. aller første innlegg...
Pås Skrevet 9. september 2016 #99 Skrevet 9. september 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er faktisk det motsatte. Jeg er 100 % bedre enn henne, på alle planer. H*n har meget lav selvtillit. Anonymkode: 06c24...a5c Vanskelig å tro slik du fremstår her i hvert fall... Og dropp h*n, alle forstår at det er en hun! Hun var jo gudmor, jf. aller første innlegg... 2
FruGlad Skrevet 9. september 2016 #100 Skrevet 9. september 2016 Å herregud, voks opp a, TS! Gidder ikke lese hele tråden, men dette er det mest smålige jeg har sett på lenge ... Du virker utrolig selvsentrert! Godt jeg ikke har slike mennesker som deg i livet mitt eller i mitt bryllup 😨 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå