AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #1 Skrevet 9. september 2016 Hva liker du best? Jeg liker bind, får helst angst når jeg har i tampong Anonymkode: d6f4f...f47
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #2 Skrevet 9. september 2016 Jeg får ikke til å bruke tamponger, fatter ikke åssen folk får den forbanna dotten oppi dåsa:P Har prøvd mange ganger, sett instruksjonsvideoer(animasjon altså) osv. men enten lekker det eller så er det vondt som f.... Så da blir det bind:P Anonymkode: aea81...55a
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #3 Skrevet 9. september 2016 Jeg foretrekker helt klart tampong. Jeg synes bind er direkte ekkelt. Og forstår meg virkelig ikke på folk som bruker dette, med mindre man blør veldig lite. Anonymkode: c1400...fe5
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #4 Skrevet 9. september 2016 LIKER ingen av delene, men må bruke begge. Fatter ikke at noen klarer å bare la det renne i et lite bind hele dagen. Ville vært oversvømt på noen sekunder her. En up and go for voksne hadde vært noe *Venter på førstekvinne som sier menskopp, såklart*. Anonymkode: 02311...7e8
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #5 Skrevet 9. september 2016 Tampong. Bruker jeg bind klarer jeg ikke å slappe av da det føles ut som det renner ut store mengder hver gang jeg reiser meg. Anonymkode: 998b3...55d
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #6 Skrevet 9. september 2016 Klarer ikke tampong. Får helt spasmer av tanken på å føre den greia på plass 😖😖😖 Anonymkode: 37cc1...493
Persephone Skrevet 9. september 2016 #7 Skrevet 9. september 2016 (endret) 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: LIKER ingen av delene, men må bruke begge. Fatter ikke at noen klarer å bare la det renne i et lite bind hele dagen. Ville vært oversvømt på noen sekunder her. En up and go for voksne hadde vært noe *Venter på førstekvinne som sier menskopp, såklart*. Anonymkode: 02311...7e8 Det blir nok meg: MENSKOPP! Endret 9. september 2016 av Persephone
happiest Skrevet 9. september 2016 #8 Skrevet 9. september 2016 Tamponger. Hater bind! For de av oss som blør mye så er det så sinnsykt ubehagelig med bind. Kan ikke bevege meg uten risiko for lekkasje eller at trusen/bindet flytter på seg. Synes også det er lettere å holde meg ren.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #9 Skrevet 9. september 2016 Tampong. Bruker aldri bind. Synes det er skikkelig ekkelt og det lukter faktisk mens av de som bruker bind (selv om dere tror det ikke lukter av dere, gjør det det). Synes det er mye mindre renslig med bind også. Anonymkode: 7fc88...31f
fresia Skrevet 9. september 2016 #10 Skrevet 9. september 2016 jeg har ikke mensen pga p-piller, men da jeg hadde det brukte jeg tampong. brukte bind i begynnelsen og husker godt den ekle følelsen når man kjenner at det renner ugh! så stemmer for tampong eller å ikke ha mensen selvfølgelig!
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #11 Skrevet 9. september 2016 Tampong! Er skikkeligirritert på meg selv for at jeg ikke oppdaget hvor greit det var å bruke tampong før jeg var langtoppi tjueåra 😂 Bind er bare ekkelt! Anonymkode: 78f5c...ac5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå