Gå til innhold

Bind eller tampong?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva liker du best?

Jeg liker bind, får helst angst når jeg har i tampong

Anonymkode: d6f4f...f47

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får ikke til å bruke tamponger, fatter ikke åssen folk får den forbanna dotten oppi dåsa:P Har prøvd mange ganger, sett instruksjonsvideoer(animasjon altså) osv. men enten lekker det eller så er det vondt som f.... Så da blir det bind:P

Anonymkode: aea81...55a

Skrevet

Jeg foretrekker helt klart tampong. Jeg synes bind er direkte ekkelt. Og forstår meg virkelig ikke på folk som bruker dette, med mindre man blør veldig lite.

Anonymkode: c1400...fe5

Skrevet

LIKER ingen av delene, men må bruke begge. Fatter ikke at noen klarer å bare la det renne i et lite bind hele dagen. Ville vært oversvømt på noen sekunder her. En up and go for voksne hadde vært noe :P 

*Venter på førstekvinne som sier menskopp, såklart*. 

Anonymkode: 02311...7e8

Skrevet

Tampong. 

Bruker jeg bind klarer jeg ikke å slappe av da det føles ut som det renner ut store mengder hver gang jeg reiser meg. 

Anonymkode: 998b3...55d

Skrevet

Klarer ikke tampong. Får helt spasmer av tanken på å føre den greia på plass 😖😖😖

Anonymkode: 37cc1...493

Skrevet (endret)
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

LIKER ingen av delene, men må bruke begge. Fatter ikke at noen klarer å bare la det renne i et lite bind hele dagen. Ville vært oversvømt på noen sekunder her. En up and go for voksne hadde vært noe :P 

*Venter på førstekvinne som sier menskopp, såklart*. 

Anonymkode: 02311...7e8

Det blir nok meg:

MENSKOPP! :rodmer:

Endret av Persephone
Skrevet

Tamponger. Hater bind! For de av oss som blør mye så er det så sinnsykt ubehagelig med bind. Kan ikke bevege meg uten risiko for lekkasje eller at trusen/bindet flytter på seg. Synes også det er lettere å holde meg ren. 

Skrevet

Tampong. Bruker aldri bind. Synes det er skikkelig ekkelt og det lukter faktisk mens av de som bruker bind (selv om dere tror det ikke lukter av dere, gjør det det). Synes det er mye mindre renslig med bind også.

Anonymkode: 7fc88...31f

Skrevet

jeg har ikke mensen pga p-piller, men da jeg hadde det brukte jeg tampong. brukte bind i begynnelsen og husker godt den ekle følelsen når man kjenner at det renner :fnise: ugh! så stemmer for tampong eller å ikke ha mensen selvfølgelig!

Skrevet

Tampong!  Er skikkeligirritert på meg selv for at jeg ikke oppdaget hvor greit det var å bruke tampong før jeg var langtoppi tjueåra 😂 Bind er bare ekkelt!  :bond:

Anonymkode: 78f5c...ac5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...