Mari Y Skrevet 9. september 2016 #21 Skrevet 9. september 2016 1 time siden, Baremenneske skrev: I dette tilfelle så var det vel jøder det var ment for... Men rasisme handler ikke nå for tiden kun om muslimer heller... Det kan like så godt være at f.eks muslimer kan være rasister selv også! Det kan gå begge veier. Må også huske på det at det er ingen som er like hverken av muslimer eller andre- selv om alt fokus får det ofte til å virke sånn...Er vel mest det ekstreme som fort kan bli litt skummelt. Vanlig troende (på hva som helst!) kan tro på hva de vil etter min mening- men de behøver ikke prakke det på andre! Godt svart. Jeg forsøker alltid å lære et menneske å kjenne, deretter dømmer jeg.
Gothminister Skrevet 9. september 2016 #22 Skrevet 9. september 2016 4 timer siden, debatant skrev: Så rasisme eksisterer ikke, da vi alle tilhører menneskerasen? Jeg vil faktisk si meg enig i det. Man må tro på raseteorien for og være rasist. Men mennesker er kun en rase, ulikheter handler om naturlig seleksjon. Så rasisme fins egentlig ikke.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #23 Skrevet 9. september 2016 2 minutter siden, Gothminister skrev: Så rasisme fins egentlig ikke. Si det til en jøde. Si det til en same. Anonymkode: 97be5...6e9
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #24 Skrevet 9. september 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Si det til en jøde. Si det til en same. Anonymkode: 97be5...6e9 Det er ikke noe vits å ta noe han skriver alvorlig. Så og si 99% av alt han skriver her inne er reinspikka tøv. Anonymkode: fd5c4...daa 2
Z.Z Skrevet 9. september 2016 #25 Skrevet 9. september 2016 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Si det til en jøde. Si det til en same. Anonymkode: 97be5...6e9 Ok, så du er et troll, men alle troll har en mening selv om de har en tendens til å overspise og sprekke når det avgjørende øyeblikket kommer. Er du for feig til å si hva du virkelig mener under en legitim profil?
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #26 Skrevet 9. september 2016 Ja, dette er rasisme. Det å omtale mennesker som "kreftskade" og "søppel" vitner om et syn der de er mer verdt/står høyere over enn dem. Anonymkode: edc7e...4e6
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #27 Skrevet 9. september 2016 11 minutter siden, Z.Z skrev: Ok, så du er et troll, men alle troll har en mening selv om de har en tendens til å overspise og sprekke når det avgjørende øyeblikket kommer. Er du for feig til å si hva du virkelig mener under en legitim profil? Har jeg på noen måte vært utydelig? Dette er samme språk, samme fremgangsmåte, samme propaganda som dagens høyreekstreme benytter seg av. Ikke nok med det, samme holdninger. Anonymkode: 97be5...6e9
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #28 Skrevet 9. september 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, dette er rasisme. Det å omtale mennesker som "kreftskade" og "søppel" vitner om et syn der de er mer verdt/står høyere over enn dem. Anonymkode: edc7e...4e6 «Jævla søppel ass. Få den driten ut. Håndgranater er billig i Malmø har jeg hørt. Hadde løst mye med en granat gitt», «Skulle tatt en stor bil og gitt full gass» og «Nakkeskudd er tingen», sa han.http://www.aftenposten.no/norge/Domt-for-hat-mot-muslimer-i-Facebook-kommentar-602452b.html Anonymkode: 97be5...6e9 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #29 Skrevet 9. september 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Du mener, det omtaler jøder slik muslimer omtales i dag? Muslimer er vår tids jøder. Anonymkode: 97be5...6e9 Er dette noe folk virkelig tror? Muslimer er ikke undertrykket. Når var de det? Det er vel heller muslimer som undertrykker. Anonymkode: 403ff...09b
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #30 Skrevet 9. september 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Muslimer er ikke undertrykket. Anonymkode: 403ff...09b http://www.abcnyheter.no/nyheter/norge/2015/10/08/194877054/skryter-av-ha-nektet-hijab-kledde-inngang-pa-egen-frisorsalong Anonymkode: 97be5...6e9
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #31 Skrevet 9. september 2016 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: http://www.abcnyheter.no/nyheter/norge/2015/10/08/194877054/skryter-av-ha-nektet-hijab-kledde-inngang-pa-egen-frisorsalong Anonymkode: 97be5...6e9 En etnisk norsk kvinne, som nekter en annen etnisk norsk kvinne adgang til salongen sin. Hva er poenget ditt? Anonymkode: 753e9...fef
Gothminister Skrevet 9. september 2016 #32 Skrevet 9. september 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Si det til en jøde. Si det til en same. Anonymkode: 97be5...6e9 Eller muslim. Husk, mange lever av å være offer for rasisme og hva med alle som bruker det som argument i debatter? De har ikke mer og komme med. Men uansett, jeg vil hevde sterkt at rasisme ikke eksisterer. Men gud så mye hat og diskriminering.
Gothminister Skrevet 9. september 2016 #33 Skrevet 9. september 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke noe vits å ta noe han skriver alvorlig. Så og si 99% av alt han skriver her inne er reinspikka tøv. Anonymkode: fd5c4...daa Sier den tøffe AB debattanten. Husk det er ikke tøv selv om du er uenig vet du lille tøffe venn som ikke våger og stå frem. Snakk om feighet. 1
Gjest NotNaomi Skrevet 9. september 2016 #34 Skrevet 9. september 2016 Jøder,tatere,sigøynere,samer,muslimer. Det har vært diskriminering opp gjennom tidene av ulike grupper. Lurer på hvem en hater,er redd for og hvem en betrakter som søppel om 50 år? Noen blir det garantert,etter at en innså hvor fælt en behandlet muslimene og har gått offentlig ut og beklaget. Sånn er det alltid før nye grupper blir ofre for det samme. Forstå den som kan.
Drizzt Skrevet 9. september 2016 #35 Skrevet 9. september 2016 6 timer siden, debatant skrev: Så rasisme eksisterer ikke, da vi alle tilhører menneskerasen? Menneske er ingen rase. Mennesker deles i forskjellige raser ut fra et biologisk og antropologisk prinsipp. Så vidt jeg vet utgjør jødene ikke en separat rase, så å kalle det rasisme er feil. Hets mot alle hvite, alle svarte, alle australske innfødte, osv er klart rasisme bare for å gi et eksempel.
Z.Z Skrevet 9. september 2016 #36 Skrevet 9. september 2016 3 timer siden, Aragorn II Elessar skrev: Og der kan vi slutte å ta denne tråden særlig alvorlig. Om du alvorlig talt tror at det er noe som helst likhet mellom jødeforfølgelsene som har skjedd opp igjennom historien og hvite mennesker i dag. Så burde du straks vende tilbake til skolebenken. Realiteten, som det ser ut nå, er at vi kommer til å bli i mindretall i egne land på grunn av lav befolkningsvekst og høy innvandring fra regioner i Midt-Østen og Afrika. Om du liker det, eller ei vet jeg ingenting om, men dette er fakta. Da kan vi eventuelt begynne å snakke om vår tids jøder. Vi vil i hvert fall være på nåde fra de nyamkomne som vi fra før av vet støtter en svært restriktiv ideologi, for å si det mildt.
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 9. september 2016 #37 Skrevet 9. september 2016 20 minutter siden, Z.Z skrev: Realiteten, som det ser ut nå, er at vi kommer til å bli i mindretall i egne land på grunn av lav befolkningsvekst og høy innvandring fra regioner i Midt-Østen og Afrika. Om du liker det, eller ei vet jeg ingenting om, men dette er fakta. Da kan vi eventuelt begynne å snakke om vår tids jøder. Vi vil i hvert fall være på nåde fra de nyamkomne som vi fra før av vet støtter en svært restriktiv ideologi, for å si det mildt. Dette har ingenting å gjøre med det jeg skrev. Det har heller ingenting å gjøre med denne tråden.
Z.Z Skrevet 9. september 2016 #38 Skrevet 9. september 2016 (endret) Sitat 5 timer siden, ElinX0Xpoliti skrev: Hvite folk er vår tids jøder. Og der kan vi slutte å ta denne tråden særlig alvorlig. Om du alvorlig talt tror at det er noe som helst likhet mellom jødeforfølgelsene som har skjedd opp igjennom historien og hvite mennesker i dag. Så burde du straks vende tilbake til skolebenken. Sitat 35 minutter siden, Z.Z skrev: Realiteten, som det ser ut nå, er at vi kommer til å bli i mindretall i egne land på grunn av lav befolkningsvekst og høy innvandring fra regioner i Midt-Østen og Afrika. Om du liker det, eller ei vet jeg ingenting om, men dette er fakta. Da kan vi eventuelt begynne å snakke om vår tids jøder. Vi vil i hvert fall være på nåde fra de nyamkomne som vi fra før av vet støtter en svært restriktiv ideologi, for å si det mildt. Dette har ingenting å gjøre med det jeg skrev. Det har heller ingenting å gjøre med denne tråden. Min kjære norske medborger, det har alt å gjøre med denne tråden og det du skrev. Jeg ber deg respektfullt om å lese svaret ditt til ElinX0Xpoliti en gang til og redegjøre for dine standpunkter. Endret 9. september 2016 av Z.Z
Gothminister Skrevet 9. september 2016 #39 Skrevet 9. september 2016 1 time siden, NotNaomi skrev: Jøder,tatere,sigøynere,samer,muslimer. Det har vært diskriminering opp gjennom tidene av ulike grupper. Lurer på hvem en hater,er redd for og hvem en betrakter som søppel om 50 år? Noen blir det garantert,etter at en innså hvor fælt en behandlet muslimene og har gått offentlig ut og beklaget. Sånn er det alltid før nye grupper blir ofre for det samme. Forstå den som kan. Husk også på at de rusavhengige også blir diskriminert og hatet av mange besteborgere i samfunnet i dag. Muligens langt verre en samer, muslimer og andre.
Mari Y Skrevet 9. september 2016 #40 Skrevet 9. september 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: «Jævla søppel ass. Få den driten ut. Håndgranater er billig i Malmø har jeg hørt. Hadde løst mye med en granat gitt», «Skulle tatt en stor bil og gitt full gass» og «Nakkeskudd er tingen», sa han.http://www.aftenposten.no/norge/Domt-for-hat-mot-muslimer-i-Facebook-kommentar-602452b.html Anonymkode: 97be5...6e9 Da er man bra idiot om man skriver slikt over nett. Nettvettet finnes tydeligvis ikke hos enkelte
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå