Gå til innhold

Hvordan legger man til bilde på profilen?


Gjest Supersol

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Bokbinderen

@Supersol, er du på mobil eller data? 

Hvis du er på mobil, gå inn på profilen din øverst til venstre og så klikk på bildeikonet til venstre. 

På data er det som ca. det same, bare at eg tror bildeikonet er rett ved siden av eller dukker opp når du tar datamusa over der profilbildet ditt skal være. Så er det bare å velge et bilde. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Holdt på å svare når @Bokbinderen kom meg i forkjøpet, men Her er link til tittelen.

Altså når du blir forhøyet fra "husvarm", og hva du blir forhøyet til, finner du i lenken.

PS, flott du fikk endret innlegget på kroppstråden.

Endret av Dr. A. Kula
Feil i link
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettbrett.  Fant det ikonet hvor man kan legge til bilde, men finner ikke bildegalleriet tik kg lenger.De hadde det før. Vet ikke hvordan man laster ned bilde fra nett heller. Tør ikke gå inn på ukjente nettsteder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Holdt på å svare når @Bokbinderen kom meg i forkjøpet, men Her er link til tittelen.

Altså når nu blir forhøyet fra husvære, og hva du blir forhøyet til, finner du i lenken.

PS, flott du fikk endret innlegget på kroppstråden.

:forvirra:

Anonymkode: bb702...983

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På mobil (og nettbrett tror jeg), trykker du på profilbildet i menylinjen.

Når nå menyen åpner seg, trykker du på det lille bildeikonet nede til venstre for profilbildet som ligger øverst i menyen som åpnet seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men altså, ikke vær i profilen, men her i tråden (eller hvilken som helst annen). 

Trykk på profilbildet ditt på den smarte menylinjen, der varslene dukker opp, på mobil vises varselet i profilbildet, på pc er det eget felt for PM og varsel.

Når du har trykket én gang kommer det opp en (nedtrekk)meny. Øverst på denne, over "Innhold", men under linjen du trykket på, vises profilbildet igjen, ved siden av teksten "Gå til din profil". Nede til venstre på dette bildet er det et "bilde" som du trykker på. Da får du opp valg til å endre profilbildet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er ikke noe profilbilde tilgjengelig for beskjæring står det når jeg forsøker å legge det inn. En feilkode visstnok. Hva er det som skjer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 år senere...

test test test!     

1001 1002 1003            

Anonymkode: 14724...199

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...