Gjest Supersol Skrevet 9. september 2016 #1 Del Skrevet 9. september 2016 ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Supersol Skrevet 9. september 2016 #2 Del Skrevet 9. september 2016 Hvordan.? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Supersol Skrevet 9. september 2016 #3 Del Skrevet 9. september 2016 Vil ha bilde av en sol på profilen eller noe som minner om en sol. Appelsiner feks.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Supersol Skrevet 10. september 2016 #4 Del Skrevet 10. september 2016 Vil så gjerne ha bilde!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Supersol Skrevet 10. september 2016 #5 Del Skrevet 10. september 2016 Har blitt husvarm jo!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bokbinderen Skrevet 10. september 2016 #6 Del Skrevet 10. september 2016 @Supersol, er du på mobil eller data? Hvis du er på mobil, gå inn på profilen din øverst til venstre og så klikk på bildeikonet til venstre. På data er det som ca. det same, bare at eg tror bildeikonet er rett ved siden av eller dukker opp når du tar datamusa over der profilbildet ditt skal være. Så er det bare å velge et bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 10. september 2016 #7 Del Skrevet 10. september 2016 (endret) Holdt på å svare når @Bokbinderen kom meg i forkjøpet, men Her er link til tittelen. Altså når du blir forhøyet fra "husvarm", og hva du blir forhøyet til, finner du i lenken. PS, flott du fikk endret innlegget på kroppstråden. Endret 12. september 2016 av Dr. A. Kula Feil i link 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Supersol Skrevet 10. september 2016 #8 Del Skrevet 10. september 2016 Nettbrett. Fant det ikonet hvor man kan legge til bilde, men finner ikke bildegalleriet tik kg lenger.De hadde det før. Vet ikke hvordan man laster ned bilde fra nett heller. Tør ikke gå inn på ukjente nettsteder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2016 #9 Del Skrevet 10. september 2016 42 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Holdt på å svare når @Bokbinderen kom meg i forkjøpet, men Her er link til tittelen. Altså når nu blir forhøyet fra husvære, og hva du blir forhøyet til, finner du i lenken. PS, flott du fikk endret innlegget på kroppstråden. Anonymkode: bb702...983 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Supersol Skrevet 10. september 2016 #10 Del Skrevet 10. september 2016 Jeg fikk lagt det inn , men det vises bare i stort bilde når man trykker på profilen annet mitt.Faen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Supersol Skrevet 10. september 2016 #11 Del Skrevet 10. september 2016 Når man trykker på profilen min. Skulle det stå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Supersol Skrevet 10. september 2016 #12 Del Skrevet 10. september 2016 Off....hjelp meg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 10. september 2016 #13 Del Skrevet 10. september 2016 På mobil (og nettbrett tror jeg), trykker du på profilbildet i menylinjen. Når nå menyen åpner seg, trykker du på det lille bildeikonet nede til venstre for profilbildet som ligger øverst i menyen som åpnet seg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Supersol Skrevet 10. september 2016 #14 Del Skrevet 10. september 2016 Har gjort det.Tok et bilde fra et ukeblad og lastet det ned,men det vises bare i stort bilde når jeg trykker på profilen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Supersol Skrevet 10. september 2016 #15 Del Skrevet 10. september 2016 Trykk på profilen min så ser du det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 10. september 2016 #16 Del Skrevet 10. september 2016 Men altså, ikke vær i profilen, men her i tråden (eller hvilken som helst annen). Trykk på profilbildet ditt på den smarte menylinjen, der varslene dukker opp, på mobil vises varselet i profilbildet, på pc er det eget felt for PM og varsel. Når du har trykket én gang kommer det opp en (nedtrekk)meny. Øverst på denne, over "Innhold", men under linjen du trykket på, vises profilbildet igjen, ved siden av teksten "Gå til din profil". Nede til venstre på dette bildet er det et "bilde" som du trykker på. Da får du opp valg til å endre profilbildet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Supersol Skrevet 10. september 2016 #17 Del Skrevet 10. september 2016 Dette skjønner jeg ingenting av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Supersol Skrevet 10. september 2016 #18 Del Skrevet 10. september 2016 Det er ikke noe profilbilde tilgjengelig for beskjæring står det når jeg forsøker å legge det inn. En feilkode visstnok. Hva er det som skjer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #19 Del Skrevet 21. september 2016 test Anonymkode: f87cc...f72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #20 Del Skrevet 8. februar 2019 test test test! 1001 1002 1003 Anonymkode: 14724...199 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå